تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از حوادث استان سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اخبار كوتاه از حوادث استان سيستان و بلوچستان


خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان
سرويس: شهرستان‌ها

ماموران وظيفه شناس پليس اطلاعات و امنيت عمومي سيستان و بلوچستان علاوه بر كشف 28 هزار ليتر سوخت قاچاق، پيشنهاد رشوه‌ي پنج ميليون ريالي را رد كردند.

سرهنگ رضازاده، رييس پليس بازرسي فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي سيستان و بلوچستان در پي نيابت قضايي مبني بر توقيف خودروهاي متعلق به فردي كه به جرم اختلاس تحت تعقيب بود، موفق شدند پس از انجام يك سري كارهاي اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت، يك دستگاه نفت‌كش متعلق به وي را در زاهدان كه حاوي 28 هزار ليتر گازوئيل قاچاق بود، شناسايي و توقيف كنند.

سرهنگ رضازاده افزود: ماموران علاوه بر توقيف خودرو مذكور راننده آن را نيز دستگير كرده و حين انتقال مواد سوختي قاچاق و خودرو توقيفي به مقر بودند كه از طرف راننده خودرو مبلغ پنج ميليون ريال وجه نقد به عنوان رشوه پيشنهاد شد كه ماموران وظيفه شناس علاوه بر رد رشوه، مراتب را صورت جلسه كرده و به همراه كشفيات به يگان مربوطه تحويل دادند.

ماموران در اين رابطه دو نفر متهم ديگر را نيز شناسايي و دستگير كردند.

- قاچاق انسان، شش نفر را به كام مرگ فرستاد

فرمانده پليس راه سيستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه پژو 405 در جاده بم – زاهدان 12 نفر كشته و مجروح شدند.

سرهنگ قاسمي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه سيستان و بلوچستان از تصادف دو دستگاه خودرو حامل اتباع بيگانه غيرمجاز در محور بم – زاهدان خبر داد و گفت: دو دستگاه خودرو پژو 405 در حوالي لخشك در جاده بم – زاهدان با يكديگر برخورد كردند و طعمه حريق شدند.

وي در ادامه افزود: در اثر اين تصادف شش نفر از سرنشينان دو خودرو مجروح شده و شش نفر ديگر نيز جان خود را از دست دادند.

-دستگيري ضاربان مسلح

پس از تيراندازي به سمت فردي در شهرستان زاهدان توسط دو نفر راكب يك دستگاه موتورسيكلت، با اقدام به موقع و هماهنگ ماموران، ضاربان مسلح شناسايي و دستگير شدند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: ماموران انتظامي كلانتري 14 شهرستان زاهدان در پي اطلاع از يك مورد درگيري و تيراندازي در خيابان مصطفي خميني شهرستان زاهدان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام گرديدند كه مشخص شد دو نفر راكب يك دستگاه موتورسيكلت با يك قبضه اسلحه كلت ساچمه زني اقدام به تيراندازي به سمت شخصي كرده و متواري گشته‌اند.

سرهنگ صلاح عسگرپور در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران منطقه‌ي سيستان و بلوچستان، افزود: پس از بررسي موضوع و تحقيقات اوليه توسط ماموران مشخص شد فرد مذكور هنگامي كه قصد خروج خودرو خود را از پاركينگ داشته به وسيله افراد مسلح مورد حمله قرار گرفته و از ناحيه پايين چشم چپ و دست چپ مجروح گرديده است.

وي بيان داشت: ضاربان كه پس از تيراندازي اقدام به فرار نمودند توسط فرد مضروب مورد تعقيب قرار گرفتند و در نهايت در اين تعقيب و گريز ضاربين با به جا گذاشتن موتورسيكلت خود متواري شدند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پليس آگاهي شهرستان زاهدان پس از هماهنگي با مراجع قضايي و پس از تحقيقات و بررسي‌هاي به عمل آمده موفق شدند صاحب موتورسيكلت را شناسايي و يكي از ضاربين به نام "رضا . ر" را دستگير كنند.

وي افزود: متهم دستگير شده در بازجويي‌هاي به عمل آمده به جرم خود اعتراف كرد و از آنجا كه وي محل اختفاي همدست خود را نمي دانست و احتمال زخمي شدن فرد دوم مي‌رفت، ماموران پليس آگاهي با تحت نظر قرار دادن بيمارستان‌ها موفق شدند ضارب دوم به نام "مير مجيد.م" را با هويت جعلي "مجيد -ش" در كلينيك شفاء واقع در خيابان خيام شناسايي و دستگير كنند.

سرهنگ عسگرپور خاطرنشان شد: ماموران علاوه بر دستگيري ضارب دوم موفق شدند دو نفر به اسامي "عطاء الله . ش" و "فرهاد. ش" را كه در معيت فرد مصدوم بودند، شناسايي و در بازرسي از آنها يك قبضه سلاح كمري كلت ساچمه زني با مقاديري ساچمه به همراه يك دستگاه خودروي پرايد را كشف و ضبط نمايند.

- قاتل مسلح پس از ورود به يك دبستان در زابل توسط ماموران انتظامي به هلاكت رسيد

ماموران انتظامي شهرستان زابل موفق شدند يك قاتل مسلح فراري را پس از درگيري مسلحانه به هلاكت برسانند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان از هلاكت شرور معروف و تحت تعقيب "اكبر -س" در درگيري با ماموران انتطامي شهرستان زابل خبر داد و گفت: اين شرور و قاتل فراري كه در سال 86 از زندان زابل فرار نموده و به جرم قتل دو نفر در شهرستان زابل و سرقت مسلحانه از يك مدرسه و هنرستان در اين شهرستان تحت تعقيب بود، پس از اينكه به صورت مسلحانه به دبستاني در حوالي حسين آباد شهرستان زابل وارد شد و چند تن از دانش‌آموزان و رييس دبستان را مورد ضرب و شتم قرار داد و كاركنان و آموزگاران دبستان را تهديد به مرگ كرد و متواري گشت، تلاش‌هاي گسترده براي شناسايي و دستگيري اين قاتل فراري با تجهيز كليه امكانات در شهرستان زابل آغاز شد.

سرهنگ احمد شهركي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران منطقه‌ي سيستان و بلوچستان، ادامه داد: پس از هماهنگي با مراجع قضايي و فعال نمودن كليه منابع و مخبرين، ماموران موفق شدند مخفيگاه وي را در شهرستان زابل شناسايي نموده و پس از چند روز كار اطلاعاتي و پليسي در يك عمليات غافلگيرانه موفق شدند پس از يك درگيري مسلحانه وي را به هلاكت برسانند. همچنين تعداد يك قبضه اسلحه كلاش به همراه يك قبضه كلت كمري و مهمات مربوط كشف و ضبط گرديد.

وي ضمن اطمينان به شهروندان سيستاني درخصوص برخورد نيروهاي انتظامي با هر گونه جرم و تخلف در سطح جامعه گفت: نيروي انتظامي در برقراري امنيت پايدار و بالا بردن احساس امنيت در سطح جامعه با هر گونه جرايم خشني كه موجب سلب آسايش همشهريان گردد، با قدرت و خشونت برخورد خواهد نمود.

- دستگيري120 نفر از اتباع غيرمجاز

فرمانده انتظامي شهرستان خاش اعلام كرد: در پي درگيري ماموران انتظامي اين شهرستان با قاچاقچيان و سوداگران مرگ كه منجر به توقيف يك دستگاه خودروي تويوتا حامل 554 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك شد و قاچاقچيان با استفاده از تاريكي شب متواري گشته بودند، با تلاش ماموران انتظامي و با استفاده از منابع خبري، مخفيگاه آنها در خيابان ايرانشهر اين شهرستان شناسايي و در يك اقدام به موقع و غافلگيرانه دو نفر از قاچاقچيان به نام‌هاي "عبدالله . د" و "محمد امين . د"، شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ سلطان سهرابي در گفت‌وگو با ايسنا بيان داشت: ماموران انتظامي اين شهرستان در ادامه‌ي تحقيقات درخصوص شناسايي و دستگيري عاملان حمل و توزيع مواد مخدر در اين شهرستان، موفق شدند فردي به نام "غمشاد. ش" را كه به جرم حمل يك تن و 768 كيلوگرم مواد مخدر تحت تعقيب بود در يك اقدام غافلگيرانه در چهار راه پشت كوه اسلام آباد اين شهرستان شناسايي و دستگير كنند.

وي همچنين از دستگيري تعداد 120 نفر از اتباع غيرمجاز افغان در راستاي اجراي طرح امنيت اجتماعي و جمع آوري اتباع بيگانه در سطح شهرستان خاش خبر داد و گفت: مقدار چهار هزار و 740 ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوييل در راستاي اجراي طرح تشديد و برخورد با قاچاقچيان سوخت توسط ماموران انتظامي اين شهرستان از شش دستگاه خودرو كشف و تعداد پنج نفر متهم نيز دستگير شدند.

- مرگ دو كودك در پارك بوستان نماز ايرانشهر

شهردار ايرانشهر گفت: علت مرگ دو كودك از طريق پزشكي قانوني و دادستان منطقه و همچنين اوليا و كودكان درحال پيگيري است.

نعيم پناه در گفت‌وگو با ايسنا منطقه‌ي سيستان و بلوچستان ادامه داد: مرگ اين دو كودك كه يكي پنج سال و ديگري زير پنج سال بوده‌اند، مشكوك به قتل است.

وي خاطرنشان كرد كه هنوز اعلام نظر قطعي در اين خصوص صورت نگرفته است.

شهروندان ايرانشهر نيز در خصوص اين حادثه در گفت و گو با خبرنگار ايسنا، از وجود دو حلقه چاه در باز در اين پارك خبر دادند كه مي تواند بسيار خطرناك باشد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن