تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرم افزار حرفه ای تولید و تدوین موسیقی MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5

نرم افزار حرفه ای تولید و تدوین موسیقی MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5

MAGIX Samplitude به تمام ابزار مورد نیاز برای تولید موسیقی در کامپیوتر مجهز شده است.
مناسب برای پروژه های خانگی , ضبط، تنظیم و ویرایش ابزار موسیقی و صدای خواننده ها. مناسب برای گروه ها در طول تمرینات ،با استفاده از ضبط کننده ی چند مسیره در هر زمان می توانید ترک ها را ضبط و برای تمرین بعدی آماده داشته باشید. .ابزاری مانند ویرایش گر MIDI ، میکس، ویرایش صوت، نرم افزار سازهای موسیقی، افکت های حرفه ای و ...

امکانات جدید :

-    پیانوهای کلاسیک
-    ساکسیفون مجازی با صدای واقع گرایانه
-    درام جاز با صدایی واقع گرایانه
-    چهارچوب FX با تعداد زیادی افکت برای تولید کننده های حرفه ای
-    محیط کاری بهینه شده که در تمام مراحل تولید موسیقی به کمک شما می آید
-    خودآموزهای تصویری بسیار زیاد برای شروع سریع کار با برنامه
-     امکان اضافه کردن ساز همراه در حین اجرای خواننده ها و سازهای موسیقی

Samplitude یک نرم افزار مختص کامپیوتر بوده و بنابراین به سخت افزارهای صوتی اختصاصی آن وابسته است. اساسا این بدین معنی است که این نرم افزار روی لپ تاپ ها به عنوان یک ایستگاه کاری با چندین ورودی و خروجی کار می کند.می توانید به سادگی یک موزیک را در لپ تاپ خود تولید کنید و سپس با استفاده از استودیوی میکس آن را ویرایش کنید.
نسخه ی استاندارد آن تمام چیزی که شما برای سخت موسیقی به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد :

بیش از 128 مسیر، 64 گذرگاه در یک Sample Rate:

امکانات Samplitude برای انتخاب سیستمتان به شما آزادی عمل می بخشد.MME ، ASIO و WDM به عنوان مدل های درایور مهم سناخته می شوند.

امکانات این نرم افزار دارای صدای کاملا طبیعی بوده و با امکان ویرایش قدرتمندش ، یک جریان س وسریع را برای شما ایجاد کرده است.ابزار یکپارچه برای فراهم کردن روش های کاری کاملا جدید، از ضبط تا انتشار حرفه ای در این نرم افزار وجود دارد. در مقایسه با نرم افزارهای هم خانواده ، Samplitude دارای ابزار هنرمندانه ی بیشتری بوده که امکان استفاده به عنوان افزونه های جانبی خارجی را دارند.

 

جریان کاری هدف گرا :


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5

مانند نرم افزارهای کلاسیک ویرایش موسیقی و البته دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به آنها می باشد که امکانات جدیدی برای پروسه های میکس و طراحی صوت برای شما فراهم می کند. عنصر صوت می تواند به چند قسمت تقسیم شود و آزادانه بر طبق سلیقه ی شما جا به جا شود. هر قسمت می تواند توسط افکت های دستکاری شده ،ویرایش شود. اکولایزر، کشش زمانی، . افزونه های VST حتی ارسال AUX نیز روی قسمت های مختلف امکان پذیر می باشد.

ویرایش گر این نرم افزار دسترسی آنی به تمام تنظیمات برای قسمت های مختلف را به شما می دهد. تمام تنظیمات در کوتاهترین زمان در حین اجرای موزیک محاسبه شده و فایل جدیدی روی هارد دیسکتان ذخیره نخواهد شد. این امکان یک صرفه جویی بی نظیر در فضای هارد دیسک شما خواهد بود که گزینه ی تغییر تنظیمات را در هر زمانی برای شما فراهم می کند.

برای مثال ممکن است شما یک کلمه ی خاص در صدای خواننده را بخواهید ویرایش کنید، می توانید هر حرف را جدا کرده و روی آن کار کنید.هر کدام از این قسمت های منفرد ممکن است با تصحیح در یک لحظه یا ویرایش در دوره های صدایی و پانورامایی یا کراس فیدها ویرایش شوند.

در صدر همه ی اینها، هر قسمت می تواند در یک پالت کامل شامل افکت ها و جداسازی ها برای DirectX و افزونه ی VST پردازش شوند.

سیستم Docking جدید :


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5

این سیستم امکان تنظیمات رابط کاربری نرم افزار و یکپارچه سازی فایل های DAW در محیط استودیوی را فراهم می کند. اجزای مرکزی نرم افزار می توانند به سادگی توسط کشیدن و رها کردن جا به جا شوند یا در سایزشان تغییر ایجاد شود.خودتان تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید آنالیزورها؛ مرورگر فایل و غیره را مرتب کنید و نمایش دهید. البته شما همچنین می توانید تولبار اختصاصی خودتان را بسازید و بر روی مهمترین قسمت هر مرحله ی تولید تمرکز کنید.

 

پوسته ی جدید :

برای استفاده از عملکردهای جدید ، پوسته جدید و کاملا ابتکاری شامل دو نوع کاملا شیک طراحی شده است.

پوسته ی Camo و پوسته ی Canis

 

فضای کاری خود را بسازید :

Samplitude دارای رابط کاربری قدرتمندی می باشد که نسبت به نسخه های قبلی بسیار منعطف تر است.در طی نصب ،کاربر می توانید صفحه آرایی برنامه را تنظیم کند. هر کسی دوست دارد تا استودیوی خود را بنا بر سلیقه ی خودش مرتب کند. این نرم افزار حتی امکان کارهای متفاوت تری برای بهینه سازی تولید برای شما فراهم می کند.و با توجه به سیستم Docking اش ، نصب های منفرد آن بسیار ساده بوده و همه چیز تنها با یک Drop & Drag انجام می شود.

ضبط :

یکی از قدرت های برجسته ی Samplitude و Sequoia صدای کاملا منحصر به فرد  آن می باشد.الگوریتم های بسیار پیشرفته،پایداری کامل فازها و استفاده ی ثابت از نقطه های شناور محاسبات به شما اطمینان این را می دهد که جزئیات صدا در طول پروسه های سخت دیجیتالی کاملا بدون تغییر باقی می مانند.بدین معنی که شفافیت، خنثی بودن و پایداری و فضای کار حفظ می شود. فرمت های صوتی مختلف از 16bit تا 32bit و sample rate های بیش از 384 Khz می توانند در یک تنظیم استفاده شوند.

بیش از 999 ترک یا 128 ترک فقط برای Samplitude در یک پروژه ی منفرد قابل دسترسی می باشد.

تعداد بیشینه ی مقادیر فیزیکی ورودی و خروجی 256 می باشد، این حجم زیاد بدون هیچ مشکلی مدیریت خواهد شد.

 

افکت ها :

اکولایزرها


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5

Samplitude همچنین شامل اکولایزرهای درجه اول می باشد به نام EQ116 . این اکولایزر 6 بانده حتی بدون oversampling یا با الگوریت های فاز خطی کار می کند تا محیط افکت های DSP را فراهم کند.

امکانات میکسر و تنظیم کننده ، دسترسی به یک اکولایزر با 4 باند برای هر کانال، Submix یا aux bus را مهیا می سازد. اگر این با کار شما مخالف نیست پس شما می توانید در هر قسمت منفرد نیر به اکولایزر دسترسی داشته باشید. البته همه ی اکولایزرها دارای پیش تنظیم های خود هستند. تنظیمات مختلف برای آنها ممکن است همچنین می توان به صورت آنی برای مقایسه ی مستقیم تفاوت تنظیمات استفاده شود.

 

ویرایش صوت :

محیط کاری هدف گرا :

این برنامه نیز مانند نرم فزارهای کلاسیک دارای گزینه های ویرایش مربوط به ترک موسیقی می باشد اما امکانات ویرایش آن بسیار پیشرفته تر می باشد.این امکانات قدرتی باورنکردنی برای پردازش های مانند میکس و طراحی صدا برای شما فراهم می کند.

عنصر صدا می تواند به چندین قسمت تقسیم شود و هر قسمت می تواند توسط افکت های ساختگی و فیدها تزئین شود. اکولایزر؛ کشش زمانی ، و افزونه های VST متعدد برای این قسمت ها می توانند استفاده شوند. این امکانات شما را از اتوماتیک سازی وقت گیر بی نیاز می کند.ویرایش گر قسمت دسترسی سریع به تمام تنظیمات را برای شما فراهم می کند.

برای مروری بهتر این قسمت، این یک منیجر می باشد که تمام قسمت ها را در یک نظر بر طبق مسیرهایش نمایش می دهد. و البته فقط این نیست، بلکه مکان آن نیز نمایش داده شده است، شامل اطلاعاتی درباره ی صدا، Sample Rate و فایل منبع و همینطور لیست افکت هایی که از آن ها استفاده شده است.شما همچنین می توانید قسمت های منفرد را جستجو کنید.

ساخت و تالیف :


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5

Samplitude و Sequoia صدایی سه بعدی با کیفیت بسبار بالا و دی وی دی های دارای صدای فراگیر برای رایت مستقیم از رابط کاربری نرم افزار برای شما فراهم می کند. دیسک های +R/-R/+RW/-RW در این موارد می توانند استفاده شوند.فایل های صوتیبر طبق استانداردهای صوتی دی وی دی رایت خواهند شد.

فایل های صوتی می توانند در فرمت 3 بعدی رایت شوند.این امکان رایت صدای 3 بعدی HD و دی وی دی های دارای صدای فراگیر را مستقیما از درون برنامه برای شما فراهم می کند. یعنی نیازی نیست پروژه اول از برنامه خارج شود و بعد رایت شود.

همچنین Sequoia می تواند فرمت DDP را خلق کند که توسط بسیاری از مدیران ساخت موسیقی به عنوان فایل اصلی و کاملی فرض می شود. در Sequoia افکت های مخلفی برای پردازش حرفه ای قدرتمند موجود است.

یکپارچگی استودیو، ورودی و خروجی

قسمت مدیریت:

Samplitude با سیستم شما و سخت افزار شما را بدون هیچ مشکلی تنظیم می شود.همینطور برای بدست امدن کنترل بر روی همه ی پارامترها بوسیله ی سخت افزار ، توسط عملیات داخلی " سادگیری سخت افزار" می توانید گزینه های استفاده از مدیریت مسیریابی را در اختیار داشته باشید.

ترک های صوتی خاص ممکن است به صورت ویژه به کانال های خروجی و AUX bus ها منتقل شوند.

 

فرمت های ورودی و خروجی :


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5

فرمت های ،,MP3, WMA, FLAC, AAC WAV, OGG, AIFF, Wave و  Real Audioتا 348kHz توط این نرم افزار پشتیبانی می شوند.در Sequoia میتوانید فرمت SD2 را نیز وارد کنید. فرمت RIFF64 که برای نوشتن فایل های بیش از 2 گیگابایت استفاده می شود نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.همچنین می توانید یک RIFF64 منفرد را با استفاده از کانل های یک برنامه ی چندکاناله بسازید.این امکان به اشتراگ گذاشتن اطلاعات در محصولات صدای فراگیر را آسان تر می کند.

فرمت های تبادلی OMF و AAF نیر به صورت انتخابی پشتیبانی می شوند.

 



دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5
دانلود فایل (لینک مستقیم از سرور اول)


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5
دانلود فایل (لینک مستقیم از سرور دوم)


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5
دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5
200 MB


دانلود نرم افزار MAGIX Samplitude 11 Producer v11.5
رمز: www.p30day.com










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن