تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرداخت 1210 ميليارد تومان تسهيلات اشتغال و ازدواج


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مدير عامل صندوق مهر رضا اعلام كرد:
پرداخت 1210 ميليارد تومان تسهيلات اشتغال و ازدواج
جام جم آنلاين: مديرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) کل تسهيلات پرداخت شده ازدواج و اشتغال را تاکنون 1210 ميليارد تومان اعلام کرد.



به گزارش خبرگزاري مهر، خليل يسائي در خصوص آخرين وضعيت عملکرد صندوق مهر امام رضا(ع)، گفت: دولت با راهاندازي اين صندوق تلاش کرد زمينه را براي نهادينه کردن فرهنگ قرضالحسنه در کشور مهيا کند که با آماده شدن زير ساختهاي لازم در اين زمينه، دولت از حجم کمکهاي خود به اين صندوق کم خواهد کرد و به جاي آن تلاش خواهد شد از منابع در اختيار مردم براي پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به متقاضيان استفاده شود.
مديرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) اظهار داشت: در سالجاري هدفگذاري ايجاد 70 هزار فرصت شغلي در دستور کار مديران اين صندوق قرار داشت ولي تاکنون 52 هزار فرصت شغلي ايجاد شده است که انتظار ميرود اين ميزان تا پايان سالجاري به 100 هزار فرصت افزايش يابد.
يسائي تصريح کرد: از مجموع تسهيلات اشتغالزاي پرداخت شده، 84 درصد منجر به اشتغال پايدار شده است. علاوه بر اين 90 درصد تسهيلات پرداختي از سوي دريافت کنندگان آن بازپرداخت ميشود.
وي با بيان اينکه تسهيلات صندوق مهر امام رضا(ع) در دو بخش اشتغالزايي و ازدواج پرداخت ميشود، افزود: تاکنون کل اعتبارات پرداخت شده صندوق در بخش اشتغالزايي 640 ميليارد تومان و در بخش ازدواج نيز 570 ميليارد تومان بوده که تماما به صورت قرضالحسنه در اختيار متقاضيان قرار گرفته است.
مديرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) از برنامهريزي مسئولان اين صندوق براي توسعه فرا ملي فعاليتها خبر داد و گفت: با توجه به رويکرد جديد صندوق و تدوين نظامي جديد در سيستم بانکداري اسلامي اين صندوق ميکوشد با فراهم کردن زير ساختهاي لازم زمينه را براي فعاليت بينالمللي امور خود و تبديل صندوق به موسسهاي بينالمللي فراهم کند.
براساس برنامهريزي صورت گرفته مقرر شده است تا پايان سالجاري 130 شعبه قرضالحسنه مهر امام رضا(ع) در سراسر کشور ايجاد شود که با راهاندازي اين شعب علاوه بر ترويج فرهنگ قرضالحسنه در ميان مردم منابع مورد نياز صندوق براي اعطاي قرضالحسنه به افراد متقاضي از طريق مردم تامين خواهد شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن