تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816011224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري قاچاقچي آدمكش با 15 كيلو كراك


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: دستگيري قاچاقچي آدمكش با 15 كيلو كراك
جام جم آنلاين: مرد قاچاقچي كه به دنبال مشاجره خياباني، مرد 23 سالهاي را با ضربه چاقو به قتل رسانده و گريخته بود، پس از 5 ماه در شرق تهران شناسايي و دستگير شد.



سرهنگ سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرايم جنايي آگاهي تهران درباره اين پرونده به جامجم گفت: ساعت 10:30 روز نهم خرداد امسال يكي از اهالي خيابان سراج در شرق پايتخت با مركز فوريتهاي پليسي 110 تماس گرفت و از درگيري 2 مرد جوان با هم خبر داد.

پس از اين تماس، ماموران كلانتري 126 تهران به محل حادثه اعزام و متوجه شدند پسر 23 سالهاي به نام احسان با ضربههاي چاقو زخمي و براي درمان به بيمارستان الغدير منتقل شده و عامل جنايت پس از حادثه فرار كرده است.
بنابراين ماموران كلانتري براي بررسي وضعيت مرد زخمي و ثبت اظهارات وي به بيمارستان رفتند كه معلوم شد دقايقي قبل جوان زخمي بر اثر شدت جراحات روي تخت بيمارستان تسليم مرگ شده است.
ماموران پس از مرگ مرد جوان، موضوع را به روشن، بازپرس كشيك قتل دادسراي جنايي تهران اطلاع دادند و با هماهنگي قضايي، جسد وي به پزشكي قانوني انتقال يافت.
با وقوع اين قتل، پرونده براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان اداره 10 آگاهي تهران قرار گرفت.
دعواي خياباني منجر به قتل شد سرهنگ ليراوي ادامه داد: كارآگاهان جنايي ابتدا به تحقيق از شاهدان حادثه پرداختند كه يكي از آنها در اظهاراتش به پليس گفت: در منزلم بودم كه صداي شكستن شيشه خودرو و مشاجره دو مرد را شنيدم و بسرعت به خيابان رفتم كه متوجه شدم يكي از اهالي به نام احسان در حال مشاجره با سرنشين يك دستگاه خودروي پژوي نقرهاي رنگ است، براي ميانجيگري قصد نزديك شدن به آنها را داشتم كه ناگهان راننده خودرو با چاقو احسان را مورد حمله قرار داد و با سوار شدن به خودرو، فرار كرد.
در اين حال احسان را كه بشدت زخمي شده بود، به كمك اهالي براي درمان به بيمارستان انتقال داديم؛ ولي خيلي دير شده بود.
قاتل فراري، قاچاقچي حرفهاي بود معاون مبارزه با جرايم جنايي آگاهي تهران افزود: كارآگاهان جنايي با اطلاعاتي كه از اين شاهد و شهود ديگر به دست آوردند، به چهرهنگاري رايانهاي از متهم پرداختند و تحقيقات براي يافتن وي آغاز شد تا اين كه كارآگاهان متوجه شدند تصوير رايانهاي قاتل فراري با يك قاچاقچي حرفهاي به نام مهدي كه چندين بار دستگير و زنداني شده است، مطابقت دارد.
با مشخص شدن هويت قاتل فراري، پاتوقهاي احتمالي وي زير نظر گرفته شد تا عاقبت مخفيگاه وي در خيابان استخر در شرق پايتخت شناسايي شد و كارآگاهان اداره 10 آگاهي تهران با هماهنگي قضايي، بامداد 30 مهر امسال خانه متهم را محاصره و وي و برادرش را كه قصد فرار داشتند، با شليك تير متوقف و دستگير كردند و در بازرسي از منزل آنها،15 كيلو موادمخدر (كراك)، 6 ميليون تومان پول و 15 عدد گوشي تلفن همراه كشف و ضبط شد.
با انتقال متهمان به اداره 10 آگاهي تهران، يكي از آنها به نام مهدي در بازجويي به قتل احسان اعتراف كرد.
اعتراف به قتل مرد جوان مهدي متهم به قتل- در اظهاراتش به پليس گفت: من و برادرم از قاچاقچيهاي حرفهاي هستيم كه در محدوده شرق تهران موادمخدر ميفروشيم. روز حادثه با خودروي يكي از دوستانم در حال عبور از خيابان سراج بودم كه يكي از اهالي به خاطر رانندگي نامناسب به من اعتراض كرد و با هم دعوا كرده و مشاجرهمان بالا گرفت. در همين موقع مقتول با شكستن شاخه درخت، چند ضربه محكم به شيشه خودرو زده و آن را شكست كه عصباني شدم و او را با چاقو زخمي و فرار كردم و چند روز بعد از طريق يكي از دوستانم متوجه مرگ وي شدم.
برادرم در قتل نقشي نداشت؛ ولي قصد داشتيم تا چند روز ديگر محموله 15 كيلويي كراك را بفروشيم. بنابراين گزارش، برادر متهم، اظهارات وي را پذيرفت و آنها با قرار قانوني از سوي روشن، بازپرس ويژه قتل تهران، روانه بازداشتگاه پليس شدند.
تحقيقات از آنها ادامه دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن