تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816846226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تهران خبر داد:آغاز به كار 70 دفتر خدمات الكترونيك از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: شهردار تهران خبر داد:آغاز به كار 70 دفتر خدمات الكترونيك از امروز
شهردار تهران گفت: از شنبه 27 مهر سال‌جاري 70 دفتر خدمات الكترونيك شهر فعاليت خود را در سطح شهر تهران آغاز مي‌كند.


به گزارش خبرنگار ما محمدباقر قاليباف در مسجد جامع‌المهدي (عج) در منطقه 22 تهران افزود: بحث مربوط به گرفتن پروانه و پايان كار و فساد اداري موجود در اين بخش، از مشكلاتي بود كه با تلاش فراوان در راستاي حل اين مشكل دفاتر خدمات الكترونيك را در سطح شهر تهران راه‌اندازي كرديم كه اين دفاتر به تعداد 70 دفتر با همكاري بخش خصوصي از شنبه فعاليت خود را آغاز مي‌كند.
وي ادامه داد: پيش از آغاز فعاليت اين دفاتر، 4ميليون پرونده شهرسازي اسكن و وارد سيستم رايانه‌اي شد تا هر يك از خانه‌هاي شهر تهران يك پرونده الكترونيك داشته باشند.
هيچ پروژه نيمه‌تمام رها شده‌اي در شهر وجود ندارد
شهردار تهران در ادامه با بيان اين كه ما در شهرداري تهران نسبت به همه موضوعات آگاهيم و با سعي و خطا حركت نمي‌كنيم، گفت: از روز نخست كار در مجموعه شهرداري رسيدگي به پروژه‌هاي نيمه تمام و متوقف شهر را آغاز كرديم، به طوري كه امروز هيچ پروژه نيمه تمامي در شهر تهران وجود ندارد و حتي پروژه‌هايي كه از 10 تا 15 سال گذشته رها شده بود امروز به نتيجه رسيده است.
وي با اشاره به تلاش براي كاهش فاصله جنوب و شمال شهر گفت: ما از روز نخست به شهروندان قول داديم اگر نتوانيم فاصله شمال و جنوب شهر در امكانات را كم كنيم، حداقل نگذاريم اين فاصله بيشتر شود. البته معتقديم در اين مدت در برخي زمينه‌ها فاصله را كاهش داديم.
به گفته قاليباف، شهروندان بايد در هر فصل تغييرات را در محله و منطقه و شهر خود ببينند. يعني اگر قبلا 30 مشكل داشتند اين مشكلات به مرور كمتر شود نه اين كه افزايش يابد.
وي ادامه داد: بعضي از شهروندان درخواست‌هايي را از شهرداري دارند كه اصلا به اين سازمان مربوط نمي‌شود. روشنايي معابر، كمبود بيمارستان، بحث مربوط به مدارس و آموزش و پرورش و شركت‌هاي گاز و غيره از موضوعاتي است كه مربوط به شهرداري نمي‌شود ولي من به عنوان مدير شهر اين موضوعات را به دستگاه‌هاي مربوطه منتقل مي‌كنم.
قاليباف در ادامه به بحث ناحيه‌محوري اشاره كرد و گفت: قبلا نواحي بيش‌تر كار خدماتي مي‌كردند كه با اجراي طرح ناحيه محوري، كار را توزيع و تقسيم كرديم و تحولات جدي و اساسي را در اين راستا دنبال مي‌كنيم.
شهرداران مناطق را امانت‌دار خود مي‌دانم
وي با بيان اين كه شهرداران مناطق را امانت‌دار خود مي‌دانم، تصريح كرد: برخي از اختيارات خود را به شهرداران مناطق تفويض كردم. شهرداران مناطق هم بايد مشكلات شهروندان را رسيدگي كنند، از اين رو‌ دوشنبه‌ها تا ظهر در دفتر شهرداران مناطق به روي شهروندان باز خواهد بود.
وي ادامه داد: منطقه 22 شهرداري تهران از مناطق برخوردار شهر است و پروژه‌هاي بزرگي را در اين منطقه انجام خواهيم داد تا اين منطقه را به عنوان يك منطقه نمونه در حوزه‌هاي مختلف معرفي كنيم. شهردار تهران بودجه سال‌جاري منطقه 22 را قريب به 100ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: بودجه اين منطقه در سال گذشته 24ميليارد تومان بوده است كه در سال‌جاري با 4 برابر افزايش روبه‌رو بوده است. اين در حالي است كه شهرداري همانند دولت نيست كه از نفت درآمد داشته باشد، بلكه بايد خودش درآمد داشته باشد و خودش هم خرج كند.
وي در ادامه گفت: دغدغه حمل و نقل در مناطقي از جمله 22‌، 5‌، 15‌، 18‌، 21‌، 20 و 4 وجود دارد‌ زيرا اين مناطق هم مسافرت درون منطقه‌اي و هم برون منطقه‌اي دارند كه بسيج شديم اين مشكلات را حل كنيم.
تلاش شهرداري براي احداث 350 كيلومتر خط اتوبوسراني تندرو
قاليباف افزود: در تلاشيم تا خطوط تندروي اتوبوس را به 350 كيلومتر در شهر برسانيم.
شهردار پايتخت با بيان اين كه سالي 15 كيلومتر خط مترو مي‌سازيم، گفت: 25 سال از عمر مترو مي‌گذرد و فقط 50 كيلومتر خط مترو ساخته شده است‌ ولي ما هر سال 15 كيلومتر به خطوط مترو اضافه مي‌كنيم. تاكنون در سال جاري 5/2 كيلومتر افتتاح شده و 5/12 كيلومتر ديگر هم تا فروردين‌ بايد تحويل ‌دهيم.
قاليباف به اقدامات اساسي شهرداري تهران در حوزه اجتماعي و فرهنگي اشاره كرد و گفت: ما رسيدگي به زنان سرپرست خانوار را در دستور كار داريم كه تعداد آنها هم قابل توجه است كه اگر به آنها رسيدگي نكنيم، آسيب بزرگي براي شهر تهران است.
وي افزود: همچنين رسيدگي به ايتام، كودكان بي‌سرپرست، آسيب‌ديدگان اجتماعي و همچنين معضل اعتياد و حوزه ورزش هم از ديگر دغدغه‌هاي ماست.
قاليباف خاطرنشان كرد: ظرفيت‌هايي در شهر تهران وجود دارد كه اگر همه دست در دست هم دهيم سال به سال مي‌توانيم، چهره شهر را عوض كنيم.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن