تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816930039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

200 مصوبه دولت براي عمران و آباداني گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: 200 مصوبه دولت براي عمران و آباداني گيلان
رشت-خبرنگاركيهان:
رئيس جمهوري پنج شنبه شب در پايان نشست 6ساعته هيات دولت در استان گيلان، از تصويب 200 بند مصوبه براي توسعه اين استان در زمينه هاي مختلف خبر داد.
دكتر احمدي نژاد به خبرنگاران گفت: اين طولاني ترين جلسه اي بود كه تاكنون در سفرهاي استاني برگزار شده است و در نتيجه آن، 200 بند مصوبه در بخش هاي مختلف از جمله صنعت، كشاورزي، آموزشي، فرهنگي، ورزشي، بهداشت و درمان داشتيم.
رئيس جمهوري، يكي از تصميمات بزرگ دولت را در اين جلسه، انجام سرمايه گذاري هاي جديد در بخش هاي كشاورزي، صنعتي كه در شهرك هاي صنعتي و تاسيسات گردشگري كه در مجتمع هاي گردشگري خارج از شعاع 30كيلومتري شهرهاي استان، ايجاد مي شود تا 10 سال از معافيت مالي برخوردار خواهند شد.
«احمدي نژاد» ، مطالعه و ايجاد منطقه ويژه اقتصادي در لاهيجان و آستارا و ايجاد اشتغال و توسعه صنعتي از طريق اجراي 62 طرح بزرگ صنعتي با شش هزار ميليارد ريال تسهيلات حمايت شده از سوي دولت را از ديگر مصوبات اين جلسه برشمرد.
وي گفت: مطالعه و ايجاد پنج شهرك صنعتي جديد در گيلان و اسكله جديد بندري با ظرفيت دو ميليون تن كالا در بندر و منطقه آزاد انزلي براي افزايش تبادلات كالا بين كشورها، از مصوبات دولت بود.
رئيس جمهوري، مطالعه و اجراي راه آهن حاشيه درياي خزر از رشت به ساري و گرگان براي تسهيل در جابجايي مسافران و گردشگران، مطالعه آزاد راه ساحلي و اخذ تصميمات براي پروژه هاي راه استان و شهرهايي كه در بن بست قرار دارند را در قالب 15 پروژه، از ديگر نتايج نشست 6 ساعته هيئت دولت در رشت عنوان كرد.
وي گفت: واگذاري 40 هزار هكتار زمين رايگان به شهرداري رشت از طريق وزارت مسكن براي احياي بافت هاي فرسوده، زيباسازي داخل شهري و ساماندهي حاشيه رودخانه ها هم از مصوبات دولت بود.
احمدي نژاد همچنين از اهداي بيش از 250 هكتار زمين جديد براي بخش مسكن و تسريع در پروژه مسكن مهر در استان گيلان خبر داد و درباره مصوبات بخش كشاورزي اظهار داشت: با توجه به مشكل موجود در اين بخش، تصميماتي هم درباره منابع طبيعي، توسعه كشاورزي و جنگل ها، صيانت از جنگل و افزايش توليد و پرورش ماهي در درياي خزر، گرفته شد.
وي گفت: كمك به ارتقاي كمي و كيفي محصول برنج و توسعه كشت دوم، تصويب پايانه صادراتي گل و گياه و ايجاد نمايشگاه بين المللي استان با حمايت دولت از ديگر مصوبات بود.
رئيس جمهوري همچنين از تصويب 14 بند قانوني براي جمع آوري آب ها و لايروبي آببندانهايي كه مردم از آن استفاده مي كنند، در نشست هيات دولت در رشت سخن گفت.
«احمدي نژاد» با بيان اينكه يك هزار هكتار آببندان در فاصله دو سفر استاني در گيلان لايروبي شده است، گفت: در اين جلسه مصوب شد كه هشت هزار هكتار ديگر نيز لايروبي شود كه براي سه هزار هكتار آن 120 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است و اعتبارات مابقي نيز تامين خواهد شد.
وي افزود: با توجه به مطالعات انجام شده، احداث سدهاي بزرگ به دليل آسيب زدن به جنگلها به ضرر گيلان است و براين اساس، حركت را بايد به سوي احداث سدهاي كوچك و زودبازده هدايت كرد تا كمترين آسيب به ذخاير جنگلي استان وارد شود، بدين منظور، احداث 14 سد كوچك و 10سد لاستيكي در جلسه هيئت دولت به تصويب رسيد.
رئيس جمهوري يادآور شد: براي شبكه برق استان نيز بودجه خوبي در نظر گرفته شده است و مقرر شد تا روستاهاي بالاي 20 خانوار فاقد برق، برقدار شوند.
وي همچنين از اختصاص اعتبار براي پل هاي در دست ساخت در داخل و خارج شهرها، ساماندهي زباله ها، جبران خسارتهاي ناشي از برف سنگين سال هاي گذشته از جمله در شهرك گلخانه اي، توسعه مصلاها و مكان هاي فرهنگي، ساماندهي گلزار شهدا، توسعه و تجهيز صداوسيما و مراكز بهداشت و درمان و بيمارستان ها به عنوان ديگر مصوبات نام برد.
رئيس جمهور ادامه داد: در جلسه هيئت دولت، اختصاص دو هزار و 500ميليارد ريال اعتبار براي طرح هاي خوداشتغالي، تكميل بنگاه هاي زودبازده، تصويب 11 منطقه جديد گردشگري، ساخت 20 سالن ورزشي جديد، سه سالن يك هزار و 200 نفره و توسعه فضاهاي ورزشي هم به تصويب رسيد.
رئيس جمهور با اشاره به ظرفيت بالاي استان در بخش ورزشي درخصوص تصميمات هيئت دولت براي تيم هاي فوتبال گيلان، گفت: علاوه بر احياي تيم چوكاي تالش، تيم پگاه براي حمايت هاي مالي تحت پوشش يك شركت قرار مي گير د.
«احمدي نژاد» گفت: با تصويب هيئت دولت، منطقه آزاد اقتصادي بندرانزلي نيز تامين 80درصد از هزينه هاي تيم ملوان را برعهده خواهد گرفت.
وي يادآور شد: بيشترين تعداد، تنوع مصوبات و رقم اعتباري اختصاص يافته كه تاكنون در سفرهاي استاني دولت به تصويب رسيده، متعلق به استان گيلان بوده است و اين امر نشان مي دهد كه بايد از همه ظرفيت هاي اين استان استفاده كرد.
وي گيلان را سنگر مهم ملت ايران و ذخيره تمام نشدني فرهنگ ايران زمين و ستون استوار سرزمين ايران خواند و افزود: مردم اين ديار سرشار از زلالي و پاكي و انديشه هاي ناب هستند كه همواره در خدمت ايران بودند.
احمدي نژاد اظهار داشت: گيلان كانون خيزش انسان هاي فرهيخته، دانشمندان و مبارزاني است كه هيچگاه از ياد نخواهند رفت و ميرزاكوچك خان، نشانه بزرگمردي مردان اين سرزمين است.
وي توصيه كرد: براي شناساندن گيلان و زيبايي هاي آن بايد پرده هاي سبز را كنار بزنند تا همه خوبي ها ديده شود. وي گفت: مردم گيلان جزو بهترين مردمان ايران و جوانان گيلاني سرآمد جوانان ايراني هستند.
چاي ايراني در سبد كالاي خانوار
قرار مي گيرد
رئيس جمهوري به مردم استان گيلان مژده داد كه يك اداره كل يا سازمان در داخل اين استان براي ساماندهي امور چاي تشكيل مي شود.
دكتر محمود احمدي نژاد پنج شنبه شب در پايان سفر دو روزه خود به استان گيلان با اعلام اين مطلب گفت: طبق مصوبات هيئت دولت، يك گروه به رياست معاونت انساني رئيس جمهوري و با همكاري استاندار گيلان، وزير جهاد كشاورزي و بازرگاني و نمايندگان چايكاران و كارخانه داران، مسئوليت مطالعات تشكيلاتي يك سازمان يا اداره كل متولي چاي را برعهده مي گيرند.
وي خاطرنشان كرد: اين گروه با مطالعه و تعيين چارچوب تشكيلاتي اين سازمان يا اداره كل، نتايج آن را ظرف كمتر از يك ماه به هيئت دولت ارائه مي دهند.
دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: در مورد چاي بحث هاي مفصلي در دولت انجام شده و همه اختيارات در مورد چاي براي تمركز در داخل استان گيلان به استاندار داده شده است تا با همكاري كشاورزان، تعاوني و اتحاديه چايكاران و كارخانه داران بهترين روش بهره برداري را انتخاب كنند.
وي با تاكيد بر اين كه براي چاي بايد كارهاي زيادي از قبيل تغيير شيوه زراعت، بهره برداري، تبديل و عمل آوري آن صورت گيرد، افزود: قرار شد وزارت بازرگاني چاي را در سبد كالاي خانوار قرار دهد كه اين كار كمكي به چايكاران خواهد بود.
وي گفت: در مورد پيله كرم ابريشم و ديگر محصولات نيز تصميماتي گرفته شده و يكي از اين تصميمات محدود كردن واردات پيله است تا فرصت براي پيله وران براي عرضه توليدات داخلي فراهم شود.
احمدي نژاد تصريح كرد: در دولت معاونت نسبتا وسيعي براي پيگيري مصوبات سفرهاي استاني وجود دارد كه اين مصوبات و مراحل آن را دنبال مي كند.
تشكيل جلسه كارگروه تخصصي مسكن، آب و كشاورزي
جلسه كارگروه تخصصي مسكن، آب و كشاورزي استان گيلان چهارشنبه شب و به رياست رئيس جمهوري به منظور پيگيري روند پيشرفت استان و بررسي راهكارهاي جديد توسعه و رفع موانع احتمالي برگزار شد.
در اين جلسه كه تعدادي از وزرا، معاونان رئيس جمهور و مديران عامل بانك ها، نمايندگان استان گيلان در مجلس شوراي اسلامي و مسئولان ارشد استان نيز حضور داشتند، ابتدا گزارشي از وضعيت استان در حوزه هاي مربوطه ارائه و پيشنهادات و راهكارهاي جديد براي پيشرفت هرچه بيشتر استان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
ديدار رئيس جمهوري
با خانواده شهدا
رئيس جمهور روز چهارشنبه در ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران استان گيلان تاكيد كرد: به لطف خدا امروز آرمان شهداي انقلاب اسلامي در حال تحقق است.
دكتر محمود احمدي نژاد افزود: راهي كه شهيدان ترسيم كرده اند راه بسيار روشن و الهي و راه ارزش ها و ايستادگي بر اصول و ارزش هاست و راه صبر و مقاومت و به كمال رسيدن است.
وي گفت: بزودي و زودتر از آنچه خيلي ها تصور مي كنند جهان از ستم و سلطه و استكبار پاك خواهد شد و حضرت مهدي(عج) محبوب دل همه صالحان، مومنان و خداپرستان خواهد آمد.
در پايان اين ديدار كه استاندار، مديران دستگاه ها و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران استان حضور داشتند رئيس جمهوري به 9 نفر از پدران و مادران شهداي استان نشان ملي ايثار اهدا كرد.
ديدار از يك روستاي محروم
دكتر احمدي نژاد از روستاي محروم تنيان صومعه سرا بازديد و از نزديك با مردم اين منطقه ديدار و گفت وگو كرد.
به گزارش خبرنگار ما، دكتر احمدي نژاد در ديدار با مردم اين روستا كه در منطقه اي كوهستاني و گردشگري واقع شده است، براي ساخت جاده مناسب، اجراي پروژه گازرساني، رفع مشكل بيكاري، توسعه كشاورزي و احداث مكان هاي ورزشي در اين منطقه با همكاري مسئولان استان قول مساعد داد.
سخنگوي دولت:
سفرهاي استاني در سالهاي آينده استمرار مي يابد
سخنگوي هيئت دولت از استمرار سفرهاي استاني دولت در سال هاي آينده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، غلامحسين الهام بعد از ظهر پنج شنبه در جمع مسئولان قضايي استان، افزود: اگر دولت فعلي در دوره بعد نيز انتخاب شود سفرهاي استاني با شدت بيشتري پيگيري مي شود و دولت قرار است دولت سيار و حاضر در استان ها باشد تا به نقطه مطلوب برسد.
وي تصريح كرد: اگر هم ديگري بر سر كار آيد گمان نمي كنم بتواند اين شيوه و سنت حسنه را تعطيل كند زيرا اين روش در آينده نيز الگو خواهد شد.
الهام گيلان را استاني با استعدادهاي درخشان انساني توصيف كرد و افزود: مشكلات پنهان استان پوشيده و پيچيده است و تمام تلاش ها تصويب قوانيني است كه اين مشكلات را برطرف كند.
وزير دادگستري در خصوص مشكلات موجود در پزشكي قانوني گيلان و كمبود امكانات اين نهاد تصريح كرد: مي توانيم براساس اصل 44 بخش هايي از وظايف پزشكي قانوني از جمله معاينات پزشكي و بخش هاي آزمايشگاهي را به بخش خصوصي واگذار كنيم.
وزير دادگستري با اشاره به معضلات موجود در بخش زندان هاي استان نيز بيان داشت: تعداد زندان هاي گيلان زياد است و بايد تجميع شوند و با كاهش تعداد زندان ها در زمينه صدور رأي زندان از طرف قضات نيز بازنگري هايي اتفاق خواهد افتاد.
وي از افزايش حقوق قضات خبر داد و تصريح كرد: در بخش دولت كارها تمام شده است و قوه قضاييه نيز به زودي ابلاغ هاي جديد قضات را صادر مي كند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: اقدامات انجام شده در دولت نهم يك جهش بزرگ است
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: اقدامات انجام شده در دولت نهم در زمينه هاي مختلف يك جهش بزرگ به سمت جلو است. «محمدحسين صفار هرندي» روز پنج شنبه به عنوان نماينده رئيس جمهوري در شهرستان لاهيجان در جلسه شوراي اداري اين شهر افزود: اين دولت ادعاي معجزه و تافته جدا بافته بودن نمي كند، اما اقداماتي كه توسط آن انجام شده يك جهش بزرگ است.
وي تصريح كرد: اين ظرفيت در دولت نهم وجود داشت كه بگويد تا زماني كه پروژه هاي نيمه تمام در كشور وجود دارد پروژه جديدي كليد نخورد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خاطرنشان ساخت: ما نه تنها عزيز دردانه قدرتهاي جهاني نيستيم بلكه مورد بغض و كينه آنها نيز واقع شده و بهايش را كه تحريم، محاصره و انواع فشارها است، مي پردازيم.
صفار هرندي گفت: ملت ايران با نگاه ملي و متكي بر داشته هاي خود، آستين ها را بالا زده، روي پاي خود ايستاده و به نتيجه هم رسيده است و قدرتهاي جهاني از اين استقلال ناراحتند.
وزير نيرو: روند احداث سد بيجار به خوبي پيش مي رود
وزير نيرو گفت: روند احداث سد شهر بيجار واقع در شهرستان رودبار مثبت و قابل قبول است.
مهندس «پرويز فتاح» روز پنج شنبه در پاسخ به سوال خبرنگار ايرنا، در خصوص وضعيت سدهاي استان، افزود: ابهامات روند احداث سد شهر بيجار برطرف و تونل آن نيز حفاري شده است و كار احداث آن به خوبي در دست پيگيري است.
وي گفت: پارسال 70 ميليارد ريال براي اين طرح اعتبار در نظر گرفته شد كه اين ميزان امسال به 150 ميليارد ريال افزايش يافته است.
«فتاح» افزود: تاكنون گزارشي از مسئولان استان گيلان در خصوص كمبود اعتبارات اين سد به ما نرسيده است، بنابراين اگر كمبودي باشد، مي توانيم اعتبارات بيشتري براي آن جذب كنيم.
وي در خصوص سد شفارود هم گفت: با دستور من براي اين سد رديف ملي به صورت فاينانس در نظر گرفته شد اما به دليل برخي مسايل كار فاينانس شدن اين طرح به طول انجاميد و در زمان حاضر بانك تجارت به عنوان بانك عامل شناخته شده است.
وزير نيرو اظهار داشت: امسال 76 ميليارد ريال براي اين طرح اعتبار در نظر گرفته ايم.
«فتاح» ادامه داد: اجراي اين طرح با يك مشكل زيست محيطي مواجه است كه با احداث آن بخشي از جنگل ها زير آب مي رود و براي جبران اين خسارت پذيرفته ايم كه به همان اندازه كه درختان زير آب مي رود، درخت كاشته و جنگل را احيا كنيم.
وي درباره سد پلرود در شرق گيلان هم، خاطرنشان كرد: مسائل محيط زيست و طراحي و جاده دسترسي به اين سد بررسي و اشكالات آن برطرف شده است.
«فتاح» ادامه داد: امسال 50 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي سد پلرود در نظر گرفته شده است و مناقصه آن هم تا پايان امسال انجام مي شود.
وزير نيرو با اشاره به تخصيص 170 ميليارد ريال اعتبار براي شبكه پايين دست سد سفيدرود، توسعه و تكميل شبكه هاي سه و چهار آن، گفت: اين اعتبار نسبت به سال گذشته قابل توجه است.
وي در خصوص احداث سد ميانه يا شهريار در زنجان گفت: با احداث اين سد و آبگيري آن، از ميزان رسوبات سد سفيدرود در گيلان كاسته مي شود.
«فتاح» افزود: در دو سال گذشته 75 ميليون يورو تسهيلات ارزي براي احداث اين سد استفاده كرديم كه اكنون پيشرفت خوبي دارد.
وزير بازرگاني: سند راهبردي توسعه تجارت در گيلان تنظيم شد
وزير بازرگاني از تنظيم سند راهبردي توسعه تجارت در گيلان خبر داد و گفت: براي اجراي اين طرح منابعي در اختيار استان قرار مي گيرد تا اين طرح به طور كامل اجرا و حمايت شود.
مسعود «ميركاظمي» يادآور شد: براي اجراي اين طرح در گيلان 2 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وي گفت: دولت با واگذاري زمين و تسهيلات از بخش خصوصي براي احداث سالن نمايشگاهي در گيلان حمايت مي كند.
وي گفت: استان گيلان ظرفيت خوبي در بخش هاي مختلف اعم از كشاورزي، توليد، صنعت حمل ونقل دريايي، صنايع دستي و گردشگري دارد و بايد با برنامه ريزي و فعال شدن تشكلهاي بخش خصوصي از اين ظرفيت ها به نحو احسن براي رشد و توسعه استان و كشور استفاده كرد. وي گفت: وجود درياي خزر يك موقعيت و فرصت مغتنمي براي استان گيلان و برقراري ارتباط با كشورهاي حاشيه خزر از طريق مرز آبي و افزايش حجم تجارت ها است كه بايد از آن استفاده كرد.
وزير كار و امور اجتماعي: دولت به دنبال پايدار و مولد كردن اشتغال است
«سيدمحمد جهرمي» روز پنج شنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان فومن افزود: اين مهم تنها با ايجاد سرمايه گذاري مناسب، هدفمند، مديريت صحيح و بهينه منابع محقق مي شود.
وي اضافه كرد: همچنين بايد با فعال كردن بخش و بكارگيري نيروهاي توانمند و تحصيل كرده، در بالا بردن توان معيشتي افزايش درآمد سرانه مردم با سرمايه گذاري هاي صحيح و موثر تلاش كرد. كه اين يكي از اهداف دولت نهم است.
وي افزود: بايد بتوانيم با سرمايه گذاري مولد و با سرمايه گذاري بخش هاي ديگر براساس ظرفيت هاي ملي و منطقه اي فرصت هاي پايدار شغلي براي اشتغال جوانان ايجاد كنيم. وزير كار و امور اجتماعي در بخشي از سخنان خود از عملكرد بانكها در خصوص اعطاي تسهيلات براي سرمايه گذاري بخش خصوصي و بخش بنگاه هاي اقتصادي كوچك زودبازده، انتقاد كرد.
وي گفت: بانك مركزي در اين زمينه اعلام كرده بزودي و هرچه سريعتر مشكل تسهيلات دهي بانكها را رفع مي كند.
وزير نفت: طرح سهميه بندي بنزين ادامه خواهد يافت
وزير نفت درجلسه مديران صنعت نفت گيلان گفت: استفاده از كارت سوخت و طرح سهميه بندي بنزين ادامه خواهد داشت اما در راستاي اجرايي شدن طرح تحول اقتصادي، نحوه استفاده از انرژي بويژه فرآورده هاي سوختي و قيمت هاي آن تصميم گيري مي شود.
مهندس نوذري با اشاره به تزريق افزون بر 70 ميليون مترمكعب گاز بيشتر از سال قبل به شبكه گاز كشور براي جلوگيري از قطع گاز در زمستان امسال افزود: اصلاح و تقويت خطوط گازرساني در كشور از جمله اقدامات انجام شده دراين راستا است. وي از مردم براي صرفه جويي بيشتر در مصرف گاز دعوت كرد و گفت: پيش بيني مي شود امسال زمستان مشكلي درتامين گاز مورد نياز مردم نداشته باشيم. وي از احداث پالايشگاه و راه اندازي يك واحد پتروشيمي در استان گيلان خبر داد و گفت: درتلاش براي رفع مشكل زمين اين مجتمع هستيم.
بازديد وزير علوم، تحقيقات
و فناوري از دانشكده فني فومن
دكتر محمدمهدي زاهدي، وزير علوم تحقيقات و فناوري عصر روز پنج شنبه، از روند اجراي پروژه دانشكده فني شهرستان فومن ديدن كرد.
در بازديد از اين دانشكده كه توسط «سيدعباس موسوي رهپيما» نيكوكار فومني درحال احداث است، وزير علوم تحقيقات و فناوري از اقدام خداپسندانه اين فرد نيكوكار تمجيد كرد.
مدير اجرايي پروژه دانشكده فني فومن درخصوص اين دانشكده، به خبرنگار ايرنا گفت: اين دانشكده با زيربناي 5 هزار مترمربع در زميني به مساحت هفت هكتار در حال احداث است.
مهندس «عليرضا حقدوست» افزود: هم اكنون احداث ساختمان اين دانشكده 98 درصد و كل پروژه دانشكده فني فومن 80درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
به گفته وي، دانشكده يادشده، با ظرفيت يك هزار دانشجو در سه رشته مديريت «B A . M «شيمي» و «نفت» در مقطع كارشناسي، ازمهرماه سال آينده دانشجو مي پذيرد.
به گزارش ايرنا، تمامي هزينه هاي ساخت دانشكده فني فومن كه بيش از 08 ميليارد ريال مي باشد، ازسوي اين نيكوكار يادشده تقبل شده است.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن