تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816324362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته پنجم ليگ برتر پس از ۴ روز تأخير استقلال در پى يك برد شيرين


واضح آرشیو وب فارسی:موج: هفته پنجم ليگ برتر پس از ۴ روز تأخير استقلال در پى يك برد شيرين
على رضايى
ديدارهاى هفته پنجم ليگ برتر فوتبال جمعه و شنبه آينده برگزار مى شود. طبق برنامه فردا هفت مسابقه انجام مى گيرد كه مهمترين آن مصاف استقلال با برق شيراز تيم دوم جدول رده بندى است. در همين روز ذوب آهن اصفهان كه در صدر جدول به سر مى برد يك بازى سخت را با صبا باترى قم برگزار مى كند.
پيكان كه نيم نگاهى به صدر جدول دارد نيز در قزوين پذيراى ابومسلم مشهد است. در انزلى ملوان مقابل مس كرمان به ميدان مى رود. پگاه گيلان كه به داماش تغيير نام داده است در زمين مقاومت سپاسى به ميدان مى رود. در ورزشگاه قدس همدان تيم پاس اين شهر به جنگ راه آهن خواهد رفت و در مشهد يك مسابقه خاص بين تيم هاى تحت هدايت خداداد عزيزى و اكبر ميثاقيان (پيام مشهد ـ استقلال اهواز) انجام مى گيرد. دو بازى باقيمانده يعنى جدال فولاد خوزستان با پرسپوليس و سايپا كرج ـ سپاهان اصفهان هم روز شنبه آينده برگزار خواهد شد.
كار دشوار ابراهيم زاده
استقلال پس از چند نتيجه قابل توجهى كه در هفته هاى گذشته كسب كرد و خود را به يك امتيازى پرسپوليس در رده ششم جدول رده بندى رساند، به دنبال يك برد شيرين مقابل برق است تا تحت شرايطى خاص به مكان چهارم جدول برسد. آبى ها حتى با تساوى مقابل برق دست كم براى يك روز بالاتر از پرسپوليس قرار مى گيرند. استقلال كه در روزهاى گذشته بدون چهار ملى پوش خود تمرين كرده بود و حتى در يك مسابقه تداركاتى به استيل آذين باخت بدون كاظمى و كوشكى كه محروم هستند، به مصاف تيم خطرناك برق مى رود. در آن سوى ميدان برقى ها با مهاجم خطرناك خود فريد عابدى و ميداندارى شيرى مى خواهند ثابت كنند كه درخشش ابتداى فصل آنها اتفاقى نبوده است. بازى با استقلال مى تواند عيار واقعى برق را بيشتر نمايان كند. شيرازى ها اميدوارند با شكست استقلال به صدر جدول بازگردند.
در فولاد شهر يك بازى بسيار نزديك بين تيم هاى ذوب آهن و صبا باترى برگزار مى شود. ذوب آهنى ها مى دانند كه تساوى مقابل حريف ممكن است به قيمت از دست رفتن صدرنشينى آنها تمام شود و در چنين شرايطى محروميت صالحى نژاد و خلعتبرى و نيز مصدوميت باجلان، احمدى و حيدر على جاسم كار ابراهيم زاده را دشوار مى كند. ذوبى ها محسن مسلمان را هم به خاطر حضور در اردوى تيم ملى جوانان ايران در اختيار ندارند. اين بهترين فرصت براى فيروز كريمى و شاگردانش است تا صدرنشين را درزمين حريف متوقف كنند. غايب بزرگ صبا باترى قم يحيى گل محمدى است.
پيكان تيم سوم جدول هم كه شانس صدرنشينى دارد به اميد پيروزى بر ابومسلم به ميدان مى رود، پيكان روى حمايت تماشاگران قزوينى حساب ويژه اى باز كرده است.
اين در حالى است كه ابومسلم پس از پيروزى بر پرسپوليس از روحيه بالايى برخوردار است. در انزلى تيم ملوان با احتياط مقابل مس كرمان بازى خواهد كرد، چرا كه مهاجمان حريف بسيار خطرناك هستند. مقاومت سپاسى و داماش (پگاه) گيلان دو تيم زخم خورده هفته قبل براى پاك كردن خاطره تلخ باخت به جنگ هم مى روند.
به نظر مى رسد هر تيمى كه به لحاظ روحى وضعيت بهترى داشته باشد به كسب نتيجه اميدوارتر است. نظرمحمدى گلر تيم شمالى هم غايب بزرگ اين بازى است. در مشهد تقابل خداداد عزيزى و اكبر ميثاقيان مى تواند جالب و پرحاشيه باشد و در همدان بايد ديد ياورى سرمربى جديد راه آهن مقابل پاس چه نتيجه اى مى گيرد
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن