تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805594505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشاريان:براي دادن فرصت به جوانان ازداوري بين‌المللي فوتبال كناررفتم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: افشاريان:براي دادن فرصت به جوانان ازداوري بين‌المللي فوتبال كناررفتم
ورزش. توپي. فوتبال
ياسوج - خداداد افشاريان كناره‌گيري اش از داوري بين‌المللي فوتبال را بسيار سخت اما شجاعانه خواند وگفت براي دادن فرصت به داوران جوان و مستعد كشور ، اين تصميم را گرفتم.

وي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا در ياسوج افزود: پس از تفكر و مشورت بااعضاي خانواده و دوستان به اين نتيجه رسيدم كه در سن جواني و دراوج شهرت با داوري بين‌المللي فوتبال خداحافظي كنم و فرصت قرار گرفتن در ليست داوري فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) را به داوران جوان بدهم افشاريان با اشاره به اصرار مسوولان فدراسيون فوتبال و كميته داوران درخصوص كناره‌گيري نكردن از اين سمت گفت كه تصميمش در اين زمينه قطعي است وي افزود: ‪ ۱۰‬سال قبل هنگامي كه سهميه قرار گرفتن در ليست داوري فيفا را دريافت كردم از شوق گريستم، اكنون نيز كه بايد آن را پس بدهم ، گريه خواهم كرد.

وي عنوان كرد:من درسال ‪ ۷۰‬گواهينامه داوري درجه سه كشور را دريافت كردم درسال ‪ ۸۰‬وارد ليست داوري فيفا شدم و مدت هشت سال در سطح بالاي داوري قاره آسيا و فيفا قضاوت كردم .

افشاريان ابراز داشت: بالاترين مدركي كه يك داور فوتبال در دوران فعاليت ورزشي خود مي‌تواند دريافت كند و هر داوري نيز آرزوي آن را دارد گواهينامه داوري فيفا است در حالي كه كسب و حفظ آن كار بسيار دشواري است و هر فردي از عهده آن برنمي آيد.

اين داور فوتبال افزود: سهميه ايران در ليست داوري فيفا هفت نفر و شامل داوران توانمند،باتجربه ،جوان ، پرانگيزه و بااستعداد ليگ‌هاي مختلف فوتبال كشور از قبيل ليگ برتر، دسته دو و دسته يك است .

افشاريان گفت :من توانستم باتوكل برخدا،رياضت ، تمرين ، صبر، حوصله و تحمل سختي‌هاي فراوان يكي از سهميه‌هاي ايران در ليست داوري فيفا را كسب و آن را به مدت هشت سال حفظ كنم .

وي اظهار داشت :ازدست دادن اين سهميه در حالي است كه من طبق قانون مي توانم تادو سال آينده جزو ليست داوري فيفا باشم و هيچ فرد و يا سازماني نمي تواند اين حق مسلم را از من سلب كند.

وي با بيان اينكه در حال حاضر دو هزار داور جوان و مستعد در سطح كشور فعاليت مي‌كنند كه همگي آنها آماده ورود به ليست داوري فيفا هستند،تاكيد كرد: من مي‌توانم به مدت دو سال اين تعداد داور ملي را معطل كنم و فرصت قرار گرفتن در ليست داوري فيفا را از آنان بگيرم ولي اكنون تصميم گرفته ام با كناره‌گيري خود اين فرصت ارزشمند را در اختيار داوران جوان و مستعد كشور قرار دهم.

داور فوتبال افزود: قرار است كه سعيد بخشي زاده از داوران جوان و مستعد استان‌هاي شمالي كشور به عنوان جايگزين من در ليست داوري فيفا قرار گيرد.

او اظهار داشت : داوري جزو حرفه‌هاي دشوار و زيان آور به شمار مي‌رود و داوران در طول فعاليت ورزشي خود با مسايل و مشكلات متعددي مواجه مي‌شوند وي عنوان كرد: من نيز در طول دوران داوري خود با دشواري‌هاي فراواني از قبيل مسافرت‌هاي طولاني مدت ، دوري از خانواده ، نرفتن به تعطيلات و نداشتن فرصت براي رفتن به مراسم شادي و غم مواجه بودم .

افشاريان ابراز داشت: در مسابقاتي كه تاكنون قضاوت كرده ام مسايلي از قبيل تطميع، تهديد، فحاشي و ضرب و شتم برايم پيش آمده كه به لطف الهي توانستم با موفقيت از اين فيلترها عبور كنم.

افشاريان، با اشاره به اينكه تا پايان سال ‪ ۲۰۱۳‬ميلادي مي‌توانم به عنوان داور ملي فعاليت كنم، اظهار داشت: مهمترين تصميم من براي آينده انتقال تجارب كسب شده به داوران جوان و مستعد كشور است.

وي عنوان كرد: استان كهگيلويه و بويراحمد طي چند سال گذشته به دليل محروميت و كمبود امكانات بضاعت چنداني در حيطه ورزش و به ويژه فوتبال نداشت و در سطح كشور نيز مطرح نبود.

افشاريان ابراز داشت : با اين وجود افراد محدودي در اين استان محروم و كمترتوسعه يافته وجود داشتند كه با استفاده از همت بالاي خود و حمايت برخي از دوستان موفق شدند استعدادهايشان را بروز دهند و تا حد قابل ملاحظه اي پيشرفت كنند كه من نيز جزو اين عده هستم.

وي افزود: به دليل وجود استعدادهاي بالقوه و بالفعل چشمگير در حوزه داوري فوتبال كهگيلويه و بويراحمد بدون شك آينده داوري اين استان مطلوب است و من آن را بسيار درخشان مي‌بينم.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن