تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816883439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرم افزار قدرتمند ویرایش فایل های ویدیویی Corel VideoStudio Pro X4 v14.0


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:


نرم افزار ویرایش ویدیو

دانلود نرم افزار قدرتمند ویرایش فایل های ویدیویی Corel VideoStudio Pro X4 v14.0.0.342

Corel VideoStudio Pro نام نرم افزار فوق العاده قدرتمند و مفید برای انجام ویرایش فایل های ویدیویی می باشد ، نام تجاري corel يك نام كاملا شناخته شده براي كليه عزيزاني است كه در زمينه گرافيك و تصوير سازي و ويرايش تصاوير و فيلم ها دستي دارند و از گذشته رقيب ديرينه شركت Adobe بوده است. اين شركت به عنوان يكي از بزرگترين توليد كنندگان نرم افزار ويرايش فيلم و تصوير اين بار نسخه جديد محصول خود Corel VideoStudio Pro X4 را به بازار عرضه نموده و قصد داريم تا شما را با قابليتهاي جديد آن آشنا كنيم و اين محصول را بصورت رايگان به شما كاربران عزيز هديه كنيم.جداي از اينكه هر كاربري دوست دارد تا تصاوير و فيلم هاي شخصي خود را خودش ويرايش و يا تبديل نمايد،افرادي نيز هستند كه بصورت حرفه اي يا نيمه حرفه اي در اين زمينه فعاليت دارند و بروز بودن براي آنها هميشه باعث يك گام به جلوتر رفتن و پيشرفت كردن است.براي كاربراني كه با اين محصول آشنائي ندارند همين بس كه اگر به دنبال يك اديتور تصوير حرفه اي ميگردند اين نرم افزار مي تواند تمام خواسته هاي شما را برآورده كند.شما به وسيله نرم افزار Corel VideoStudio Pro X4 و با تكيه بر خلاقيت خود مي توانيد در كمترين زمان و با بالاترين سرعت ممكن اقدام به ساخت كليپ و ويدئوهاي حرفه اي نمائيد.اين نرم افزار در حال حاضر دوبرابر سريعتر از نسخه هاي قبلي بوده و همهي آنچه را كه شما براي ساخت،ويرايش و انتشار نياز داريد را در بر دارد.براي شروع كار يك مجموعه شگفت انگيزي از الگوها را در اختيار شما قرار مي دهد.يك پالت عظيمي از كليپ هاي بصري ساده و ابزاري قدرتمند براي ويرايش

ويژگيهاي كليدي و جديد نرم افزار Corel VideoStudio Pro X4 :
سكوي پرتاب:Corel VideoStudio Pro X4 يك ابزار و قابليت جديدي را براي انتشار به دست شما ميدهد.از يك مكان مناسب شما مي توانيد خيلي سريع ويدئوهاي خود را بصورت پيشرفته ويرايش كنيد و همچنين مي ني دي وي دي هاي خود را به دي وي دي و فيلم هاي اصلي كارخانه را كه بصورت دي وي دي هستند جهت انتشار بر روي ديسك هاي Blu-ray و DVD آماده و رايت كنيد.
افزايش سرعت پردازنده گرافیکی و پردازنده سيستم : فيلم هاي شما را به طرز چشمگير و با سرعت بالا با NVIDIA CUDA و Intel Core i7 پردازش و بهينه سازي مي كند.
VideoStudio Express: جهت تركيب سريع كليپ هاي ويدئويي،تصاوير و موسيقي و ايجاد يك پروژه حرفه اي ولي فقط در چند دقيقه مورد استفاده قرار مي گيرد.
قالبهاي آماده فيلم: مجموعه از قالب هاي آماده فيلم با كيفيتي بالا به ارزش 500 دلار ايالات متحده كه در برنامه گنجانده شده.
RotoSketch: تنها با چند كلك شما مي توانيد تحولي در فریم های ویدیو،کلیپ ها و عکس های متحرک نقاشيهايتان ايجاد كنيد.تنها با اعمال یک فیلتر به سادگی ، شما می توانید فيلم هاي خود را واقعی و یا انیمیشن هايتان را به آثارهنری دیجیتال تبدیل كنيد.
افكتهايي براي عناوين: ایجاد عناوین خیره کننده فقط در عرض چند ثانیه با افزودن آهنگ و چندین افكت بر روي عناوينتان.
تبديل و وارد كردن فيلم ها: امكان وارد كردن فايلهاي ويدئويي از هركجا ، از جمله HDV ، دیسکهاي Blu-ray ،دوربین های فیلمبرداری .JVC HDوارد كردن ويدئوهاي استاندارد از ويدئو و دوربينهاي فيلم برداري آنالوگ،وب و USB.
به اشتراک گذاری آنلاین : به اشتراك گذاري فيلم خود در شبكه شخصي و يا در تمام دنيا فقط با چند كليك ساده. آپلود فیلم و نمایش اسلاید به طور مستقیم به YouTube ، Vimeo ، فیس بوک و Flickr.
انعطاف پذيري فرمت: امكان ذخيره فيلم خود با فرمت هاي AVI ، FLV، بصورت رمز دراوردن MP3 ، AC3 5.1 ، دیسک ، HD MPEG - 2 ، MPEG - 4 و غیره.
کپی ، تبدیل و رایت : شما مي توانيد فيلم هاي خود از دستگاههايي همچون  آی پاد ، آی فون ، دستگاههای پخش و پلی استیشن همراه بر روي دستگاه خود كپي كنيد و آنها را بر روي سي دي يا دي وي دي ضبط كنيد.همچنين شما مي توانيد  ویدیو HD را به رسانه های استاندارد دی وی دی تبديل كنيد.

ویژگی های جدید در نسخه Corel VideoStudio Pro X4 :
- ایجاد ، ویرایش ، ارائه و به اشتراک گذاری سریع تر از همیشه با VideoStudio
- ویرایش و ساخت فایل های HD
- امکان استفاده اجرا بخش های مختلف ویدئوها به صورت صحنه آهسته
- قابلیتی به نام Time-Lapse برای عکاسان حرفه ای
- واسط کاربری انعطاف پذیر نسبت به قبل
- امکان رایت و ساخت دی وی دی ها با کیفیت HD
- افزایش سرعت و کارآیی نرم افزار به واسطه سازگاری با CPU و GPU ها
- امکان ساخت فیلم های سه بعدی
- و ...

 



نرم افزار ویرایش ویدیو
دانلود قسمت اول (لینک مستقیم) - Fileserve - Rapidshare


نرم افزار ویرایش ویدیو
500 MB


نرم افزار ویرایش ویدیو
دانلود قسمت دوم (لینک مستقیم) - Fileserve - Rapidshare


نرم افزار ویرایش ویدیو
500 MB


نرم افزار ویرایش ویدیو
دانلود قسمت سوم (لینک مستقیم) - Fileserve - Rapidshare


نرم افزار ویرایش ویدیو
460 MB

 



نرم افزار ویرایش ویدیو
رمز: www.p30day.com


نرم افزار ویرایش ویدیو
توجه:
این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 368]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن