تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814722532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزارت صنايع و معادن: نرخ جديد انرژي صنايع به زودي اعلام مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: معاون وزارت صنايع و معادن: نرخ جديد انرژي صنايع به زودي اعلام مي شود
معاون وزير صنايع از اعلام نرخ هاي جديد انرژي در دو هفته آينده خبرداد و گفت: براين اساس حداكثر تاثير نرخ انرژي برسود و زيان صنايع انرژي بر بررسي و اعلام مي شود.
محمد مسعود سميعي نژاد در گفت و گو با برنا گفت: براساس بررسي هاي صورت گرفته در كارگروه ويژه متشكل از نمايندگان وزارت صنايع و بخش خصوصي، نرخ گذاري جديد انرژي تاثيري بر صنايع كوچك نداشته و فقط در صنايع انرژي بر موثر است.
وي تصريح كرد: صنايع فولاد، آلومينيوم، مس و شيشه و سيمان از عمده صنايع انرژي بر محسوب مي شود كه تاثير نرخ انرژي بر ميزان سود و زيان اين صنايع بسيار بالا است.
معاون امور معادن وصنايع معدني با ذكر اين سؤال كه تا كي بايد به صنايع يارانه داده شود؟ گفت: مديريت بر بهينه سازي مصرف انرژي در صنايع از عمده اهداف اجراي اين طرح محسوب مي شود.
وي با اعلام اينكه قصد افزايش نرخ انرژي را نداريم افزود: در طرح تحول اقتصادي هرگونه تغيير قيمتي بايد به صورت تدريجي صورت گيرد؛ ضمن اينكه حداكثر افزايش قيمت براي صنايع پر مصرف كه ضرر نبينند نيز بايد در نظر گرفته شود.
بكارگيري تكنولوژي هاي جديد
يك كارشناس صنعتي معتقد است: با استفاده از تكنولوژيهايي جديد مي توان مصرف انرژي در كشور را به اندازه اي كاهش داد كه از قطعي گاز صنايع و واحدهاي توليدي در فصول سرد سال جلوگيري شود.
مجيد دانشور با بيان اين مطلب افزود: در حالي كه سال گذشته بالغ بر 4581 واحد صنعتي جديد به شبكه گاز طبيعي كشور متصل شدند و تعداد صنايع بزرگ برخوردار از نعمت گاز به بيشتر از 17 هزار واحد رسيده است بايد تدابيري اتخاذ شود تا از تعطيلي اين واحدها به دليل قطعي گاز ممانعت به عمل آيد.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن