تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798687616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانلود آنتی ویروس شناسایی ویروس استاکس نت Bitdefender Stuxnet Removal Tool


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:


دانلود آنتی ویروس Stuxnet

دانلود آنتی ویروس شناسایی ویروس استاکس نت Bitdefender Stuxnet Removal Tool

کرم جاسوسی استاکس نت (Stuxnet) چند صباحی است که تبدیل به عنوان اول اغلب خبرگزاری های مهم بین المللی شده و در این میان مواردی مطرح می شود که نیازمند بررسی دقیقتر است.
در تاریخ دوم مردادماه سال جاری بود که خبرگزاری مهر برای اولین بار خبری درباره یک کرم جاسوسی جدید منتشر کرد که در آن به نقل از موسسات خارجی عنوان شده بود ایران قربانی اصلی این کرم جاسوسی جدید است. در آن تاریخ شرکت "سایمنتک" اعلام کرد : رایانه های ایران مورد هجوم شدید کرم خطرناک رایانه ای به نام Stuxnet قرار گرفته اند که تلاش می کند اطلاعات سیستمهای کنترل صنعتی را به سرقت برده و آنها را بر روی اینترنت قرار دهد. اندونزی و هندوستان نیز به واسطه این نرم افزار مخرب مورد هجوم قرار گرفته اند.
بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط شرکت "سایمنتک" در حدود ۶۰ درصد از سیستمهای رایانه ای که به این ویروس آلوده شده اند در ایران قرار دارند. اندونزی و هندوستان نیز به واسطه این نرم افزار مخرب که به Stuxnet شهرت دارد مورد هجوم قرار گرفته اند.به گفته "الیاس لووی" مدیر ارشد فنی بخش "پاسخگویی ایمنی سایمنتک" با توجه به تاریخ نشانه های دیجیتالی که از این کرم رایانه ای به جا مانده، می توان گفت این نرم افزار از ماه ژانویه سال جاری میان رایانه ها در گردش بوده است.
Stuxnet در تیرماه سال جاری توسط شرکتی به نام VirusBlockAda که اعلام کرد نرم افزاری را بر روی سیستم رایانه یکی از مشتریان ایرانی خود مشاهده کرده، کشف شد. این کرم به دنبال سیستم مدیریتی SCADA زیمنس که معمولا در کارخانه های بزرگ تولیدی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد بوده و تلاش می کند اسرار صنعتی رایانه های این کارخانه ها را بر روی اینترنت بارگذاری (Upload) کند.
سایمنتک اعلام کرده نمی داند چرا ایران و دیگر کشورها به این اندازه تحت تاثیر آلودگی های ویروسی قرار دارند. به گفته لووی تنها می توان گفت افرادی که این نرم افزارهای خاص را ساخته اند، آن را ویژه حمله به این نقاط جغرافیایی خاص طراحی کرده اند.
خبرگزاری فرانسه در تشریح این کرم جاسوسی می نویسد : Stuxnet قادر به تخریب لوله های گاز، ایجاد خلل در فعالیت های تاسیسات هسته ای و حتی انفجار دیگهای بخار کارخانجات مختلف است.
بر اساس این گزارش، این کرم جاسوسی توانسته در سیستم کنترلهای ساخته شده توسط شرکت زیمنس آلمان که در تاسیسات صنعتی و همچنین تاسیات تامین آب شرب، چاه های نفت، نیروگاه های برق و دیگر تاسیسات صنعتی نصب شده اند نفوذ کند
استاکس‌نت چیست؟
استاکس‌نت (به انگلیسی: Stuxnet) یک بدافزار رایانه‌ای (بنا بر نظر شرکت‌های نرم‌افزاری امنیت رایانه کرم رایانه‌ای یا تروجان) است که اولین بار در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۰ توسط ضدویروس وی‌بی‌ای۳۲ شناسایی شد. این بدافزار با استفاده از نقص امنیتی موجود در میانبرهای ویندوز، با آلوده کردن رایانه‌های کاربران صنعتی فایل‌های با قالب اسکادا که مربوط به نرم‌افزارهای WinCC و PCS7 شرکت زیمنس را جمع آوری کرده و به یک سرور خاص ارسال می‌کند.
انتشار
این بدافزار در اواسط تیرماه ۱۳۸۹ در سراسر جهان انتشار یافت و بیشترین میزان آلودگی به این بدافزار در ایران گزارش شده‌است کارشناسان معتقدند طراحان این بدافزار یک منطقه جغرافیایی خاص را مدنظر داشته‌اند و طبق گزارش مجله بیزنس ویک هدف از طراحی این بدافزار دستیابی به اطلاعات صنعتی ایران است.این بدافزار برای جلوگیری از شناسایی شدن خود از امضای دیجیتال شرکت Realtek استفاده می‌کند
هدف اصلی آن حمله به شبکه های کامپیوتری صنعتی استفاده کننده از نرم افزار WinCC شرکت زیمنس. اما ماهیت آسیب پذیری، تمامی سیستم های ویندوز را آسیب پذیر نمود، و با این که شیوه رفع این کرم اینترنتی به سرعت پس از کشف آن منتشر شد، برای حذف و یا حتی محدود کردن گسترش این کرم اینترنتی کافی نبود.
استاکس نت از یک آسیب پذیری در ویندوز استفاده می کند که امکان گسترش این کرم بدون اجرای فایل را فراهم می نماید. بهره برداری موفقیت آمیز استاکس نت از سیستم باعث می شود دو کیت اصلی و یک در عقبی در سیستم نصب شود.
خیلی از آنتی ویروس ها قادر نیستند استاکس نت را شناسایی کنند

این آنتی ویروس توسط شرکت معروف Bitdefender تولید شده است و طبق گفته ی آنها فقط تعداد محدودی از آنتی ویروس ها توانایی شناسایی این ویروس را دارند, اما با نصب و اجرای این آنتی ویروس کوچک تمامی اثرات آن از روی کامپیوتر حذف خواهد شد.

 



دانلود آنتی ویروس Stuxnet
دانلود فایل (لینک مستقیم)


دانلود آنتی ویروس Stuxnet
دانلود فایل (غیر مستقیم - Rapidshare)


دانلود آنتی ویروس Stuxnet
دانلود فایل (غیر مستقیم - Fileserve)


دانلود آنتی ویروس Stuxnet
6 MB


دانلود آنتی ویروس Stuxnet
رمز: www.p30day.com


 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن