تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815458238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز ايران- ايتاليا ساعت 17 ؛ فرار به سوي پيروزي


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: امروز ايران- ايتاليا ساعت 17 ؛ فرار به سوي پيروزي
مرحله دوم مسابقات فوتسال جام جهاني 2008 برزيل با صعود دو تيم برزيل و اسپانيا به مرحله نيمه نهايي اين رقابتها پيگيري شد.
در ادامه مرحله دوم مسابقات فوتسال جام جهاني 2008 برزيل، روز يكشنبه چهار بازي در گروه هاي E و F برگزار شد كه با پيروزي تيمهاي برزيل، ايران، اسپانيا و روسيه همراه بود.

تيمهاي اسپانيا و برزيل با برتري در ديدارهاي خود صعود شان به مرحله نيمه نهايي را حتمي كردند. اوكراين نيز به دنبال شكست برابر تيم ملي فوتسال كشورمان از دورمسابقات حذف شد، اما پنج تيم ايران، ايتاليا، روسيه، پاراگوئه و آرژانتين با درصدهاي متفاوت شانس صعود دارند كه در ديدارهاي روز پاياني مرحله نيمه نهايي اين رقابتها براي رسيدن به اين هدف تلاش خواهند كرد.
نتايج ديدارهاي روز يكشنبه مسابقات فوتسال جام جهاني 2008 برزيل به شرح زير است:
ايتاليا صفر- برزيل 3 /ايران 5 - اوكراين 4
آرژانتين يك - اسپانيا 2 / روسيه 5 - پاراگوئه 4
*ايران با 3 غايب به ديدار ايتاليا مي رود
تيم ملي فوتسال كشورمان در غياب سه بازيكن تأثيرگذار خود مقابل ايتاليا صف آرايي خواهد كرد.
وحيد شمسايي در بازي تيم ملي فوتسال كشورمان مقابل اوكراين يك كارت زرد دريافت كرد كه با احتساب كارت زردي كه در بازي مقابل برزيل گرفته بود، دو اخطاره و از همراهي تيم ملي فوتسال كشورمان در بازي مقابل ايتاليا محروم شد.
علاوه بر شمسايي، محمد كشاورز نيز در بازي مقابل اوكراين با كارت قرمز داور جريمه شد تا تيم ملي كشورمان در بازي امروز برابر ايتاليا با محروميت دو بازيكن تأثيرگذار خود مواجه شود.
در اردوي تيم ملي فوتسال كشورمان يك بازيكن آسيب ديده نيز حضور دارد كه به احتمال فراوان نمي تواند در بازي امروز به ميدان برود. مجيد لطيفي در نيمه دوم بازي برابر اوكراين از ناحيه كشاله ران دچار آسيب ديدگي شده و شانس اندكي براي همراهي تيم ملي فوتسال كشورمان در ديدار پاياني از مرحله دوم مسابقات جام جهاني 2008 برزيل خواهد داد.
شاگردان حسين شمس امروز در آخرين ديدار از مرحله دوم مسابقات فوتسال جام جهاني 2008 برزيل ساعت 17 مقابل ايتاليا صف آرايي خواهند كرد.
*شمس: فقط به فينال فكر مي كنم
حسين شمس، سرمربي تيم فوتسال ايران پس از پيروزي تيمش برابر اوكراين گفت: بازي پاياپايي بود. هر دو تيم برد مي خواستند و خوشبختانه ما پيروز شديم. ما برابر ايتاليا شانس بيشتري داريم، چون بازي در برازيليا برگزار مي شود و با زمين و هواداران آشنا هستيم. تنها چيزي كه ما مي خواهيم رسيدن به فينال و رويارويي دوباره با برزيل است.
* شمسايي: صعود دور از دسترس نيست
كاپيتان تيم ملي فوتسال ايران، گفت: با شرايطي كه وجود دارد صعود به نيمه نهايي به هيچ وجه دور از دسترس نيست.
وحيد شمسايي اظهار داشت: هر چند من و دو بازيكن ديگر تيم ملي به خاطر مصدوميت و محروميت نمي توانيم در ديدار سه شنبه برابر ايتاليا بازي كنيم، اما بازيكنان جايگزين صددرصد عملكرد بهتري نسبت به ما خواهند داشت و به هيچ وجه صعود به مرحله نيمه نهايي دور از دسترس نيست. اميدوارم بازيكنان تيم ملي مثل بازيهاي قبل عملكرد درخشاني داشته باشند و بتوانند نتيجه خوبي هم مقابل ايتاليا كسب كنند.
وي افزود: من به عنوان كاپيتان تيم ملي نتايجي كه كسب شد را به دو كاپيتان ايران در دو جام جهاني اخير، يعني بابك معصومي و رضا حيدريان تقديم مي كنم. من درسهاي زيادي از اين دو آموختم تا بتوانم تيم ملي را در جام جهاني رهبري كنم و فكر مي كنم توانسته ام دينم را به آنها ادا كنم.
شمسايي با بيان اينكه تيم ملي به حمايت مسؤولان نياز دارد، گفت: هيچ كس به خاطر پاداش بازي نمي كند، اما اميدوارم قولي كه «علي آبادي» داده بود عملي شود تا بازيكنان با روحيه دو چندان به مصاف ايتاليا بروند.
شمسايي در پايان گفت: در بازي با اوكراين هر كاري كردم به خاطر زحمت مربيان و كساني بوده كه كنارشان بوده ام و خوشحالم كه توانسته ام با استفاده از تجربيات ديگران و زحمات مربيانم جام جهاني موفقي را پشت سر بگذارم.
*شيرهاي شگفتي ساز
طبق آمار سايت فيفا، فوتسال ايران به عنوان شگفت آورترين تيم جام جهاني 2008 انتخاب شد.اين آمارگيري همچنان ادامه دارد كه ايران با اختلاف چشمگيري رده نخست را به خود اختصاص داده است. آرژانتين با 16 درصد رده دوم را از آن خود دارد و روسيه با 12 درصد در جايگاه سوم قرار دارد.پاراگوئه 10 درصد آرا را از آن خود ساخته و اوكراين نيز 6 امتياز دارد.بيشتر آماردهندگان با استناد به عملكرد خوب ايران برابر تيمهاي برزيل و اسپانيا، به ايران به عنوان شگفتي رأي داده اند. ايران مرحله مقدماتي جام جهاني را با سه پيروزي برابر ليبي، اروگوئه و چك و همچنين تساوي برابر اسپانيا پشت سر گذاشت.اين تيم در مرحله گروهي يك هشتم نهايي مسابقات نيز تاكنون كار خود را با يك پيروزي و يك شكست، اميدوارانه در گروه خود ادامه مي دهد و يكي از بختهاي صعود به مرحله بعد محسوب مي شود.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن