تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816523370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

24 ساعت تجاوز به زن متاهل در ویلای مخوف


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: استفاده از خودروی مسافربر شخصی بار دیگر زن جوانی را قربانی و او را در تله پنج مرد متجاوز گرفتار کرد. این زن پس از آنکه توسط مرد مسافرکش ربوده شد، به ویلایی در لواسان منتقل شد و 24 ساعت در چنگ متجاوزان اسیر بود.

ساعت 50/13 روز 31 مردادماه زنی با پلیس 110 تماس گرفت و در حالی که بریده بریده صحبت می کرد، گفت از دست چند آدم ربا فرار کرده و الان در روستایی در منطقه لواسانات پنهان شده است. این زن مشخصات مکانی را که در آنجا پناه گرفته بود، اعلام کرد و دقایقی بعد ماموران توانستند او را بیابند.

زن جوان که از نظر روحی بسیار آشفته بود پس از انتقال به کلانتری فشم ماجرا را این طور شرح داد؛ «روز گذشته- 30 مردادماه- برای خرید به میدان میوه و تره بار رفتم. موقع بازگشت به خانه سوار یک پراید سفیدرنگ که به ظاهر مسافرکش بود شدم. مردی مسافر در صندلی عقب بود و من در صندلی جلو نشستم. چند دقیقه بعد مرد مسافر چاقویی زیر گلویم گذاشت و با تهدید مرا وادار به سکوت کرد. او و راننده چشمانم را بستند و مرا به یک ویلا بردند.»

این زن ادامه داد؛ «نمی دانم آن ویلا کجا بود. وقتی به آنجا رسیدیم دو آدم ربا با چند نفر از دوستان شان تماس گرفتند و آنها را هم خبر و همگی به من تعرض کردند. 24 ساعت در آن ویلا اسیر بودم و بارها مورد آزار قرار گرفتم. متجاوزان از من فیلم هم تهیه و تهدید کردند اگر شکایت کنم آن را تکثیر می کنند. التماس هایم برای اینکه مرا رها کنند فایده یی نداشت تا اینکه بالاخره در یک فرصت مناسب توانستم فرار کنم.»

بعد از ثبت اظهارات این زن به دستور رئیس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند. در ابتدای امر دو سرنخ گنگ از متهمان وجود داشت؛ نخست پراید سفیدرنگ که شاکی شماره پلاک آن را نمی دانست و دوم ویلایی که زن جوان آدرس آنجا را بلد نبود. افسران اداره 16 پلیس آگاهی با اطلاعاتی که از این زن گرفتند، توانستند محدوده وقوع جرم را شناسایی کنند.

سپس با تحقیق خانه به خانه، اسارتگاه مخوف پیدا شد. پلیس پیش از آنکه برای دستگیری آدم ربایان وارد عمل شود به تفحص درباره صاحب ویلا پرداخت و معلوم شد مالک پسری 23 ساله به نام عماد دارد. این جوان در سال های 84 و 85 به جرم نگهداری و استعمال مواد مخدر و سرقت لوازم داخل خودرو به زندان افتاده و عکس او در آلبوم مجرمان سابقه دار موجود بود. شاکی به محض دیدن تصویر، عماد را به عنوان یکی از متجاوزان شناسایی کرد.

پس از آن کارآگاهان به صورت نامحسوس به بررسی آشنایان و دوستان عماد پرداختند و متوجه شدند او پسرعمویی 27 ساله به نام حسین دارد. حسین نیز دو فقره سابقه کیفری به اتهام های سرقت به عنف و نگهداری و استعمال مواد مخدر داشت که در سال های 85 و 87 به ثبت رسیده بود. چندی بعد مخفیگاه حسین شناسایی شد و ماموران درست در روزی که او قصد داشت خودرو خود را بفروشد، وی را پیدا کردند و مخفیانه زیر نظر گرفتند.

حسین به همراه مادرش به نمایشگاه های اتومبیل سر می زد تا برای ماشین اش مشتری پیدا کند. بالاخره بعدازظهر همان روز ماموران با ترفندی حسین و مادرش را از هم جدا و پسر جوان را دستگیر کردند. این متهم در اداره آگاهی جرمش را گردن گرفت و علاوه بر عماد سه همدست دیگر خود را معرفی کرد.

به این ترتیب تمامی مردان متجاوز به دام افتادند و حسین و یکی دیگر از متهمان به نام علیرضا اعتراف کردند؛ ما دو نفر ابتدا این زن را سوار خودرو کردیم و با وجود آنکه در طول مسیر بارها التماس کرد به خاطر شوهر و بچه اش او را رها کنیم و گفت حاضر است تمام اموالش را به ما بدهد، او را به ویلای پدر عماد بردیم و مورد آزار و اذیت قرار دادیم و همزمان در تماس با تعدادی از دوستان خود آنها را نیز در جریان گذاشتیم. لحظاتی بعد آنها نیز به ما پیوستند و در زمان آزار و اذیت این زن اقدام به تهیه فیلم از وی کردیم.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران درباره این پرونده گفت؛ متهمان ضمن آزار و اذیت این زن به مدت 24 ساعت، اقدام به سرقت مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراه وی کردند و در بازرسی از منزل پدری یکی از ربایندگان، گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با هشدار به شهروندان گفت؛ شهروندان به ویژه بانوان، هنگام تردد در سطح شهر از وسایط نقلیه عمومی از قبیل مترو، اتوبوس یا تاکسی های آرم دار و مشخص استفاده و در زمان تردد به ویژه در ساعات پایانی روز، از سوار شدن بر خودروهای رهگذر جداً خودداری کنند.

صاحبان املاکی از قبیل باغ و ویلا هم باید نظارت لازم را بر این گونه اماکن که به صورت مداوم و ثابت در آنها سکونت ندارند داشته باشند و از دادن کلید یا اجازه حضور دیگر افراد در این مکان ها به بهانه های مختلف از قبیل برگزاری میهمانی های خصوصی یا مجردی و شبانه جداً خودداری کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن