تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816545129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان0


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان0
¤ آمريكاي جهانخوار كه تا به حال نتوانسته در مقابل نفوذ قدرتمند جمهوري اسلامي ايستادگي كند به صورت مزورانه از راه فرهنگ و استفاده از جاسوسان خود قصد نفوذ به داخل كشور را دارد كه مي توان به عنوان نمونه از فرستادن هوشنگ اميراحمدي دلال رابطه با آمريكا به داخل كشور نام برد. از كيهان انتظار مي رود همچون گذشته با روشنگري مسائل روز و بحث فوق اذهان ملت را روشن كند.
حسين بهشتي
¤ سياست بازان جمهوري خواه آمريكا با چاقو سر مي برند و دموكراتها با پنبه. ترفند انگليسيها هم تفرقه بيانداز و حكومت كن است. ما مسلمانان جهان صادق و زيرك مي باشيم اما ساده لوح نيستيم و هيچگاه آلت دست دشمنان نمي شويم. سياست بازان استكبار جهاني با نيرنگ و حيله مذاكره بدون پيش شرط را مي خواهند تا اهداف شوم انتخاباتي و مقاصد كثيف صهيونيستي را در جهان دنبال كنند، غافل از آن كه باتلاق سياه اشغالگري و تروريسم كه امروز به تك تك موسسات مالي و بورسهاي جهاني نيويورك و واشنگتن و ساير شهرهاي استكبار جهاني گسترش يافته است درب خروجي ندارد و دير يا زود در آتشفشان قهر ملتهاي دربند خواهند سوخت.
موسي زاده
¤ لازم است كه در مورد عوامل اصلي انفجار برج هاي دوقلوي نيويورك به شفاف سازي دست بزنيم. امروز كه آمريكا دچار بحران مالي شده است، وقت مناسبي براي اين افشاگري است.
شهيدي
¤ جنايات غرب و آمريكا در دنيا، به خصوص در خاورميانه را خداوند با امداد غيبي خود پاسخ داد و آن كشورها دچار بحران اقتصادي شدند. به غربزدگان نيز توصيه مي كنم كه دست از دريوزگي غرب بردارند كه خانه عنكبوت است.
فيروزنيا
¤ حرف نماينده مجلسي كه از تعيين كمك هزينه صدميليون توماني براي نمايندگان انتقاد كرده، حرف دل مردم است.
افشار از تهران
¤ ما كارمندان هم مثل نمايندگان مجلس و بلكه بيشتر از آن ها داراي مشكلات اقتصادي هستيم. پس چرا آن ها بايد وام 100 ميليون توماني بگيرند و ما نگيريم؟
رجبي
¤ با توجه به ايجاد بحران اقتصادي در آمريكا و اروپا لازم است كه كشورهاي آسيايي واحد پول مجزايي از دلار و يورو تعيين كنند تا از آسيب هاي آن درامان بمانند.
يك خواننده
¤ بن سبد كالاي ماه مبارك رمضان براي كارگران داده شده، اما كالاي آن با عنايت به اتمام اين ماه ارائه نشده است.
محمدپناه از تهران
¤ قيمت نان در نانوايي هاي مختلف متفاوت است. از مسئولان خواهشمندم كه يك قيمت ثابت براي نان تعيين كنند.
حيدري
¤ حق الزحمه كاركنان آموزش و پرورش كه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناظر حاضر شدند هنوز پرداخت نشده است. لطفاً رسيدگي شود.
يك فرهنگي
¤ از رئيس جمهور مصرانه خواهشمندم كه سياست جمع آوري نقدينگي را به شدت ادامه دهد تا حتي معاملات در بازار به صورت تهاتري انجام پذيرد. تنها راه حل مشكل گراني همين است.
علي اصغر ايراني فرد از تهران
¤ از قول ما بازنشستگان به دولت بگوييد كه ما به عنوان پاداش پايان خدمت خود سهام عدالت نمي خواهيم، بلكه پول نقد مي خواهيم.
باقرنژاد
¤ در راستاي موج تهاجم فرهنگي شاهديم كه برخي افراد يا جريانات با پخش برگه هاي تبليغي و اعلام شماره تلفن خاص انواع نوارهاي موسيقي از آلوده ترين افراد زمان طاغوت تا زمان حال را در اختيار قرار مي دهند. جالب اينكه پخش اين برگه ها به صورت علني بوده و فعاليت هاي آنها نيز آزادانه است. اميد است نيروي انتظامي و دستگاه هاي مربوطه به وظيفه خود عمل نموده و جامعه را از اين آلودگي ها پاك نمايند.
محمودي
¤ اتوبوسهاي مسير حرم مطهر- گلستان از ساعت 8 شب به بعد اقدام به جابجايي مسافران نمي كنند كه اين امر موجب سرگرداني مسافران بويژه دختران و زنان شده است. مسافران (خصوصاً بانوان) با وجود خودروهاي شخصي 1500 توماني نگراني و دغدغه سوار شدن دارند. شايسته است مسئولين نسبت به رفع مشكل ياد شده اقدام كنند.
صادق دهقاني
¤ در خبرها آمده بود اسماعيل تيغ زن پس از 15 سال با وثيقه 300 ميليون توماني آزاد شد و معاون دادستاني گفته او براي شهروندان خطري ندارد كه اظهار نظر اينچنيني جاي تاسف دارد كه فردي با اين همه جنايت چرا 15 سال پيش اعدام نشده است.
احمدي
¤ با توجه به اينكه شهرستان بازرگان (آذربايجان غربي) دروازه اروپا مي باشد ولي متأسفانه از داشتن حداقل امكانات بي بهره است. شهرستان با 10-9 هزار جمعيت فاقد بيمارستان است و تنها يك درمانگاه دارد كه بر تابلوي آن شبانه روزي قيد شده است ولي از ساعت 8 صبح تا 14 بيشتر فعال نيست. وقتي سؤال مي كنيم پاسخ مي شنوي كه براي دريافت مزاياي مربوط نام شبانه روزي را روي اين مركز درماني گذاشته اند! از مسئولين محترم وزارت بهداشت تقاضاي رسيدگي عاجل داريم.
حجت الاسلام سيدعباس موسوي
¤ متأسفانه از روزي كه رسانه ها و مسئولين آتش سوزي خودروهاي پژو 405 و پارس را پي گيري و گزارش نمي دهند شركت ايران خودرو حمايت و پي گيري از مالكان خودروهايي كه خود به خود دچار حريق مي گردند را كنار گذاشته و به هر بهانه اي آن را رد مي كند و پاسخگو نيست. متأسفانه خودروي پژو پارس اينجانب در حالي كه با خانواده براي مهماني مي رفتيم چند لحظه اي از توقف آن نگذشته بود كه خود بخود شروع به دود كردن و يكدفعه دچار آتش سوزي شد كه با كمك مردم و خانواده از خودرو كه دربهايش قفل شده بود نجات يافتيم. حال با توجه به كارشناسي هاي به عمل آمده كه علت را نقص فني در سيستم سوخت رساني اعلام كرده اند، هيچ كسي مسئول رسيدگي و پاسخگو نمي باشد از كيهان به عنوان يك رسانه سراسري تقاضا مي شود نسبت به انعكاس اين حوادث و احقاق حق مردم اقدام كند.
محمدرضا زارعي از داراب
¤ حدود يك ماه است كه شبكه دوم سيما در چالوس پخش نمي شود. از مسئولان استان و شهرستان تقاضاي حل اين مشكل را دارم.
اسماعيل مردپور
¤ 87.2.15 براي كارت سوخت ثبت نام كرده ام، اما هنوز تحويل نداده اند. هرگاه هم كه به مراكز مربوطه مراجعه مي كنم، بنده را به جاهاي ديگري مي فرستند.
يك شهروند
پاسخ روابط عمومي شهرداري منطقه 15
در پاسخ به مطلب مندرج مورخه 87.5.23 با موضوع ايجاد سد معبر در پياده روهاي خيابان شوش شرقي، خيابان شهيداكبر ابراهيمي (ارج سابق) به آگاهي مي رساند: برابر گزارش ناحيه يك شهرداري منطقه 15، عوامل رفع سد معبر اين ناحيه با نظارت مستمر مانع از ايجاد هرگونه سد معبر در محل موصوف مي شوند و اخيرا نيز با يك دستگاه وانت بار دوره گرد كه با سد معبر براي شهروندان مزاحمت ايجاد كرده بود برابر ضوابط برخوردهاي قانوني را بعمل آوردند. شايان ذكر است، براي ذينفعان كليه املاك تجاري واقع در محل مذكور نيز به منظور عدم ايجاد سد معبر در پياده روها اخطارهاي قانوني صادر شده است.»
پاسخ مديركل پشتيباني بنياد شهيد
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون كيهان و خوانندگان مورخ 87.7.14 مبني بر رها شدن مصالح ساختماني و توقف ساماندهي گلزار مطهر شهداي شاهرود به اطلاع مي رساند: به منظور قدرداني از ايثارگري شهداء گرانقدر و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و ماندگارسازي مزار مطهر شهدا، ساماندهي گلزارهاي شهداء سراسر كشور در دستور كار اداره كل پشتيباني و امور گلزارهاي بنياد شهيد و امور ايثارگران قرار گرفته و به حول و قوه الهي كار با جديت در حال پيگيري مي باشد لذا همانطور كه مطلع هستيد لازمه كارهاي عمراني جمع آوري سازه هاي قبلي است كه قطعا باعث ايجاد نخاله هاي ساختماني مي شود كه با توجه به قداست گلزار مطهر شهدا به كليه استانها از جمله استان سمنان و شهرستانهاي تابعه ابلاغ شده بلافاصله پس از تخريب، نسبت به جمع آوري سريع اين ضايعات اقدام نمايند. شايان ذكر است طي بررسي بعمل آمده ساماندهي گلزار شهدا شاهرود نه تنها راكد نيست بلكه با تلاش دلسوزانه همكاران فعاليتهاي عمراني در حال اجرا بوده و پيش بيني مي شود تا انتهاي سال 87 كار ساماندهي آن به پايان برسد.
¤ چرا با گذشت حدود 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، هنوز در برخي دبيرستان هاي دخترانه، دبيران مرد تحصيل مي كنند و هنوز محيط مناسب و امن براي تحصيل خانم ها در دانشگاه هاي كشور فراهم نشده است؟
پدر يك دانشجوي دختر
¤ بازنشستگان آموزش و پرورش اهواز، سه ماه است كه از حق عائله مندي و حق اولاد محروم مانده اند. از مسئولان خواهشمنديم فكري براي رفع اين مشكل كنند.
از طرف جمعي از بازنشستگان اهواز
¤ فروش نفت در كشورمان نسبت به 30 سال گذشته افزايش بي سابقه اي يافته است. در دو سال اخير به خاطر بي توجهي موجود مسايل مالي و اقتصادي ضربه هاي زيادي خورده است. از مسئولان امر بخواهيد كه نسبت به تعهدات خود در قبال پيشرفت اقتصادي به كوتاهي پايان دهند.
مختار خرمشاهي
¤ يكي از ترفندهاي اخير مخالفان نظام براي ضربه زدن به دولت، سخنراني عده اي عليه دولت در مراكز فرهنگي است. لازم است كه مسئولان اجازه سخنراني به اين گونه افراد در مراكز فرهنگي سالم را ندهند.
ابراهيم جان قرباني از مشهد
¤ قرار بود نظام هماهنگ حقوق كاركنان دولت از نيمه دوم 86 اجرايي شود با گذشت 9 ماه خبري از اجراي آن نشد از طرفي با گذشت نزديك 30 سال خدمت داراي ديپلم و كارمند ]دارايي[ و علي رغم تورم جهاني و افزايش قيمتها تنها 31 هزار تومان به حقوقم اضافه شد. آيا با اين وضع مي توان در مقابل تورم قد خم نكرد و زندگي را پيش برد.
خانم اميري
¤ بعضي از عابربانك ها فاقد پول مي باشند. وقتي به مسئولين بانك گفته مي شود پاسخ مي شنوي كه بانك مركزي از تحويل وجه نقد به بانك سر باز مي زند. در ميان مناقشه بين بانك مركزي و بانكها چه كساني متضرر مي شوند؟ مردم. با توجه به الزام كارمندان به دريافت حقوق از طريق شبكه شتاب آنها چه بايد كنند؟ و به جهت دريافت پول خود در اين شهر آلوده و پرترافيك در تردد باشند. از مسئولين محترم بانك مركزي تقاضاي حل مشكل فوق و مشابه را خواستارم.
شيرازي
¤ انتظار آن داشتيم با طرح موضوع اتلاف وقت شديد مردم در صف تمديد اعتبار دفترچه هاي تامين اجتماعي و چاپ آن در اين ستون ضمن طرح موضوع براي اين مشكل چاره انديشي اساسي شود در حال حاضر قريب يك هفته است با پرداخت حق بيمه به همين منظور به شعبه 20 تامين اجتماعي مراجعه مي كنيم كه متأسفانه موفق به تمديد اعتبار دفترچه نشده ايم.
محمودي
¤ از هيئت محترم دولت تقاضامندم نسبت به اجرايي شدن طرح جامع ايثارگران اقدام لازم را به عمل آورند. ما جانبازان چشم به راه عملي و اجرايي شدن اين طرح هستيم.
جانباز رحمانزاده
¤ جناب آقاي كروبي از جنابعالي تقاضامندم اگر توان عوض كردن و جابجايي و اخراج بعضي از همكاران و نويسندگان خود را در روزنامه نداريد لااقل اسم روزنامه را عوض كنيد تا هم خوانندگان و هم مردم بدانند بين حرف و عمل فاصله اي نيست.
تجارتچي
¤ از آنجا كه درصد بسيار پاييني از مردم ايران سرمايه دار هستند، هرگونه حذف يارانه به ضرر اكثريت مردم مي شود. به عنوان مثال حذف يارانه بنزين روي قشر سرمايه دار با خودروهاي لوكس و كم مصرف تأثير زيادي ندارد، بلكه روي 85درصد افراد جامعه كه داراي خودروهاي پرمصرف و حمل و نقل عمومي هستند تأثير منفي مي گذارد.
رضايي از تهران
¤ چهار ماه حق التدريس فرهنگيان و سه ماه اضافه كاري آن ها در اصفهان پرداخت نشده است. از مسئولان آموزش و پرورش اين استان تقاضاي رسيدگي داريم.
جمعي از فرهنگيان اصفهان
¤ يك پيشنهاد دارم. براي محاسبه اختلاس بايد آن را براساس قيمت زمين و طلا در همان شهرستان محاسبه كرد. چون معمولا اختلاسات صرف زمين و طلا مي شود.
نصرتي
¤ نظام هماهنگ پرداخت حقوق كارمندان دولت چه شد؟ مثل اين كه فرهنگيان فراموش شده اند فرهنگيان يكي از استوانه هاي انقلاب اسلامي بوده اند، چرا به اين قشر كم توجهي مي شود.
يك شهروند
¤ برخي از روستاهاي اطراف نطنز محروم از آب آشاميدني هستند. از مسئولين تقاضاي حل اين مشكل را داريم.
واقفي
¤ تلفن بانك ملت، در شعبه سعدي شمالي حدود دو ماه است كه قطع شده. خواهشمند است كه جهت رفاه حال مشتري ها، مسئولين اين بانك آن را مجدداً راه اندازي كنند.
از مشتريان بانك ملت
¤ درمانگاه وليعصر(عج) واقع در خيابان كمالي فقط يك صندوق براي پرداخت پول در تمام واحدها و حتي داروخانه اش گذاشته و اين براي مراجعين مشكل ساز شده است.
يك شهروند
¤ دخترم را كه شيشه در صورتش خرد شده بود به بيمارستان طرفه رساندم. خدا شاهد است خانم دانشجويي كه مي خواست به ايشان سرم وصل كند دستانش مي لرزيد و كنترل نداشت. آيا در اين بيمارستان در پايتخت كشور يك دكتر نبايد بالا سر بگذارند كه بر امور درماني نظارت داشته باشد. چرا بايد بعد از گذشت يك ماه از وقوع حادثه هنوز تكه شيشه در داخل زخم صورت باقي مانده باشد و هيچ كس هم مسئوليت قبول نكند.
رئيسي
¤ صندلي هاي پارك رضوان واقع در شهرداري منطقه10 را بخاطر بازسازي جمع كرده اند. خانواده هايي كه به اين پارك مراجعه مي كنند مجبورند روي چمن بنشينند كه مأمورين پارك جلوگيري مي كنند. از مسئولين مربوطه درخواست سرعت بخشيدن به عمليات بازسازي اين فضاي سبز را داريم.
يزدان پناه
¤ سهميه بنزين وانت بارهاي نيسان بسيار پايين است و مسئولان بايد فكري به حال آن كنند.
يك شهروند
¤ در زمان قطعي گاز در استان مازندران در سال گذشته، رئيس جمهور ضمن حضور در اين استان، شخصا دستور دادند كه به هر خانوار 50 هزار تومان كمك شود. اما نه تنها اين مبلغ پرداخت نشد كه در قبوض جديد گاز مبلغ بسيار زيادي مطالبه شده است.
يك شهروند از ساري
¤ آموزشياران نهضت سوادآموزي، از ابتداي سال جاري تاكنون حقوق نگرفته اند. از آموزش و پرورش تقاضاي رسيدگي داريم.
كريمي
¤ خردادماه سال گذشته بيمه هاي مركزي نرخ بيمه هاي شخص ثالث را افزايش داد ولي پس از چند ماه دوباره كاهش يافت. امسال نيز همان قصه تكرار شده است.
نجفي
¤ از جناب آقاي بنيسي از مديران اداره برق تهران پاسداران (منطقه 4شهرداري) كه در جهت پيگيري و رفع نواقص برق كه براي ساكنين محل ايجاد شده بود نهايت تقدير و تشكر را داريم انشاءالله با الگوگيري ديگر مديران شاهد رفع نواقص و مشكلات بزرگتري باشيم.
دكتر هدي
¤ با توجه به طرح مصوب مجلس مبني بر عدم قطع بيمه فرزندان ذكور تا قبل از اشتغال به كار در چند روز گذشته وقتي براي تمديد دفترچه فرزند خويش به بيمه خدمات درماني نيروهاي مسلح در خيابان شهيد يني يي مراجعه كردم نپذيرفتند و به صورت بيمه آزاد نسبت به تمديد آن اقدام نمودند وقتي اعتراض شد گفتند هنوز دستورالعمل براي ما ابلاغ نشده است. با توجه به پيشرفتهاي روزافزون الكترونيك شايسته نيست پس از گذشت سه ماه از تصويب قانوني در مجلس هنوز بايد ماهها چشم انتظار اجرايي شدن آن باشيم.
ابراهيم مهرباني
¤ در دهه اول انقلاب برخي افراد بي نام و نشان و مشكوك و خودباخته به انحاء مختلف خود را به گروهكهاي خود فروخته و يا عوامل بيگانه متصل مي كردند تا به نوعي مطرح و مورد حمايت خارج از مرزها قرار گيرند تا به آلاف و آلوف و قدرتي برسند حالا حكايت برخي افراد واخورده و توسري خورده از مردم است كه با هتك حرمت ديگران عقده گشايي و با طرح برخي موضوعات نبش قبر خود مي كنند اين جماعت از همه جا رانده و مانده بهتر است درس عبرت از ديگران گيرند و به جاي عصيان از دين توبه امور كنند تا شايد عاقبت بخيري را براي خود بخرند.
محمودي
¤ از دولتمردان و رئيس جمهور محبوبمان تقاضا مي كنم كه به وضعيت ما كه هرچه بدويم ماهي 200 هزارتومان بيشتر درآمدمان نيست برسند. ما چطور با داشتن خانواده مي توانيم در منزل اجاره اي در تهران زندگي كنيم؟ اگر من نوعي كمك بستگان نبود توان اداره زندگي را نداشتم اما تا كي آنها بايد به من كمك كنند؟
صفاجو
¤چرا كيهان در مقابل كنده كاري پياده روها و اتلاف ميلياردي بيت المال سكوت كرده است؟
يك شهروند
¤ تورم افسار گسيخته و گراني مستمر موجب فشار بيش از پيش بر اقشار مستمند شده است. اين وضعيت در شأن جمهوري اسلامي نيست. لازم است كه دولت در اجراي طرح تحول اقتصادي ضمن پرهيز از شتاب زدگي با بررسي آثار و تبعات آن، تدابير لازم براي بهبود اقشار مستضعف را بيانديشد.
سيد معين حسيني از كردكوي
¤ از شوراي اسلامي و شهرداريها تقاضا مي شود هيئت هاي مذهبي كه به ترويج اعياد و مناسبتهاي مذهبي و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدي (ص) اقدام مي كنند مورد حمايت جدي قرار گيرند و روانيست از چنين هيئت هايي بخاطر نصب چند بنر تبليغاتي براي هر كدام روزي 10 هزار تومان هزينه دريافت شود.
از شهردار محترم مازندران بويژه تقاضا مي شود با هيئت هاي مذهبي همكاري بيشتري نمايد.
يك شهروند مازندراني
¤ تعاوني كاركنان مجلس شوراي اسلامي كه پشت ساختمان جديد مجلس واقع شده معلوم نيست چگونه اداره ميشود يك روز خريد براي عموم آزاد است روز ديگر جلوگيري مي كنند در ضمن ساعت كار مشخصي هم ندارد.
عبداللهي از ساكنين خيابان ايران
¤ راهنمايي و رانندگي با موتور سوارهايي كه قوانين و مقررات رانندگي را رعايت نمي كنند برخورد قاطع كه جلوي تخلفات اين عده را بگيرد نمي كند. چند روز پيش يك موتور سوار به يك ماشين پرايد خسارت زد و فرار كرد.
چرا بايد امنيت شهروندان اينگونه خدشه وار شود؟
ملايي
¤ از شهرداري قهد ريجان خواهشمنديم بخشي از بودجه خود را به لكه گيري كوچه ها اختصاص دهد.
از طرف مردم شهرستان
¤ شهرداري منطقه 14 در پاسخ شهروندي براي تصرف و تخريب فضاهاي سبز اين منطقه اعلام نموده كه براي بوستانهاي محل كتابخانه تأسيس مي شود براي اطلاع شهردار محترم مي رساند:
1- چه نيازي است كه از فضاي سبز منطقه براي ساخت كتابخانه استفاده شود از زمين و منازل مجاور خريداري و ساخته شود؟ 2- آيا ساختمان 4-3 طبقه ساخته شده در پاسدار گمنام براي نواحي شهرداري، ستاد بحران و... نيز جزء لوازم ضروري بوستانهاست؟
طاهري
¤ از كيهان، صدا و سيما، سينماگران معتهد، وزارتخانه ها و نهادها وارگانها انتظار مي رود براي مقابله با پديده بدحجابي كه چون موريانه اي به جان ملت افتاده است و هر روز در حال گسترش است براي گسترش فرهنگ عفاف حجاب اسلامي در استخدام خانمها، ترفيع رتبه و مقام و مسئوليت و ارتقاء شغلي و... به خانمهاي محجبه و پوشش اسلامي بها و توجه لازم داده شود كه اين علاوه بر گسترش فرهنگ و عفاف و حجاب كمك مي كند مي تواند توبيخي براي كارمندان خانم بدحجاب هم محسوب شود.
لغزش و كاستي در هر زمينه اي باشد براي كشور آسيب است ولي اگر در زمينه فرهنگ باشد آسيبش بيشتر. با توجه به نقاط درخشان دولت نهم در كارنامه 3 ساله خود شايد يكي از نقاط تيره او را هم بتوان نام برد كه شخصي چون مشائي پس از افاضات ناشايسته خود هنوز در پست معاونتي رياست محترم جمهور حاضر است كه هم آزاردهنده دوستان داخلي انقلاب و هم دوستان خارج از كشور است و بايد هر چه سريع تر اين نقطه تيره را از كارنامه دولت نهم حذف و پاك كرد.
يك شهروند
¤ علي رغم هزينه بسيار بالايي كه صرف اجراي طرح توسعه حرم امام رضا(ع) شده، اما هيچ توجهي به مسائل ظاهري، سرويس بهداشتي و وضوخانه و همچنين رفت و آمد وسايل نقليه نشده است.
مهدي غلامعلي
¤ مگر بودجه اي كه با آن سريال هاي تلويزيوني ساخته مي شوند از بيت المال تهيه نمي شود؟ پس چرا برخي از آن ها فاقد محتواي مطلوب و حتي برخي مملو از بدآموزي هستند؟
معتمدي
¤ بيش از 6 ماه از تحويل خودروي فرسوده ام به ايستگاه زرنان كرج مي گذرد. اما هنوز پولي در حسابم ريخته نشده است.
يك هموطن
¤ اكثريت قريب به اتفاق كساني كه براي اياب و ذهاب روزانه خود از اتوبوس هاي شركت واحد استفاده مي كنند از قشر ضعيف و آسيب پذير جامعه هستند وقتي قرار است دولت يارانه ها را مستقيم و هدفمند بپردازد پس چه بهتر كه از مبلغ 20 تومان پول بليت اتوبوس چشم پوشي كند. در عوض پولي بابت چاپ بليت و حقوق ماهيانه كاركنان بليت فروش هزينه نمي شود.
محمد خاني
¤ از سوي شهرداري منطقه يك به مسئولين يكي از شركت هاي واقع شده در اين منطقه اعلام شده آن دسته از كاركنان شركت را كه حقوق ماهيانه آنان زير 200 هزار تومان است را براي حضور درمراسم افطاري تهيه ديده شده از سوي شهرداري معرفي بكنند. لطفا بنويسيد ماه رمضان و افطاري بهانه اي شده كه عده اي از الآن براي رياست جمهوري دنبال خريد راي باشند و كاري هم به حلال و حرام بودن اين هزينه ها از بيت المال ندارند.
قرباني
¤ در تاريخ 87.6.19 به تله تكس صدا و سيما نگاه انداختم. اخبار آن بيات و مربوط به 48 ساعت قبل بود. ضمن تماس با واحد خبر موضوع را جويا شدم گفتند طبق دستور رئيس جديد قسمت مجاز به اضافه كردن اخبار جديد نيستند چگونه چنين چيزي ممكن است؟ درخواست صحت و سقم اين مطلب را دارم.
افضلي
¤ مسئولين بنياد جانبازان بين جانبازان بالاي 25 درصد وجانبازان با درصد پايين تر به حدي تبعيض قائل شده اند كه جانبازان زير 25 درصد حتي از داشتن كارت شناسايي جانبازي محروم هستند معلوم نيست 25 درصد جانبازي چگونه و بر چه اساس شاخص برخورداري از تسهيلات تشخيص داده شده است.
حسيني
¤ كيهان در سالهاي 3-72 سلسله مقالاتي در پاورقي ظاهراً از وضعيت جوان خوش تيپ آمريكايي «جفري دامر» منحرف كه چندين بار به اعدام محكوم شده بود و به دست زندانيان كشته شد، پرداخت كه با توجه به اينكه جوانان امروزي ما در آن برهه كودكان 5-4 ساله بودند و از واقعيات گذشته بيگانه حداقل براي اين قشر عظيم جامعه بسيار مفيد خواهد بود كه كيهان دوباره اقدام به چاپ آن مطالب نمايد.
دانشور از رشت
¤ براي صرفه جويي در مصرف برق پيشنهاد مي كنم كه بزرگراهها نيز از ساعت 12 شب به بعد اگر اقدام به خاموش كردن لامپها نمايند مصرف برق را تا حد زيادي كاهش خواهد داد.
مطيع از اصفهان
¤ از سه خيابان فردوس، آسيا و شهر زيبا كانالي عبور مي كرد كه شهرداري منطقه 5 به عنوان تعمير و بازسازي شروع بكار نمود كه پس از مدتي به سه پل هوايي تبديل شد. در ابتداي كار اعلام شد ظرف 5-4 ماه كار به اتمام مي رسد ولي با گذشت 2 سال و ايجاد مشكلات بهداشتي، زيست محيطي و ترافيكي هنوز به نيمه نيز نرسيده است. شايسته نيست كاري كه اعلام شد ظرف 5-4 ماه به اتمام مي رسد بيش از 2 سال بگذرد و به اتمام نرسد.
محمد صادقي
¤ بسياري از آتش سوزي هاي جنگل ها و نخلستان ها توطئه مخالفان نظام و انقلاب است. بايد در اين زمينه تدابير لازم انديشيده شود.
يك هموطن
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 565]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن