تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816361955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان جنوبي
خبرگزاري فارس: اجراي طرح يك وعده غذاي گرم در روستا‌مهدهاي استان، تجليل معلمان سربيشه‌ از ناجا و تشكيل جلسه شوراي فني اداره كل راه و ترابري از مهم‌ترين اخبار كوتاه خراسان جنوبي در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، معاون امور اجتماعي سازمان بهزيستي خراسان جنوبي گفت: اجراي طرح يك وعده غذاي گرم با هدف كاهش سو‌ءتغذيه در كودكان در روستا‌مهدهاي اين استان آغاز شد.
علي عرب‌نژاد در آيين آغاز اين طرح در روستا‌مهد امير‌آباد افزود: اين طرح در سال جاري در 69 روستا‌مهد با زير پوشش قرار دادن يك هزار و 600 كودك اجرا مي‌شود.
وي با بيان اينكه طرح ياد شده با همكاري مركز بهداشت استان اجرا مي‌شود، گفت: مركز بهداشت وظيفه نظارت و پايش كودكان در خصوص وضعيت تغذيه آن‌ها و پيشگيري از سو‌ءتغذيه را برعهده دارد.
معاون امور اجتماعي سازمان بهزيستي خراسان جنوبي تصريح كرد: سال گذشته طرح يك وعده غذاي گرم در 48 روستا‌مهد فعال زير نظارت سازمان بهزيستي و 9 مهد حاشيه شهر با زير پوشش قرار دادن يك هزار و 575 كودك اجرا شد.
وي ادامه داد: با بررسي اجراي طرح در سال گذشته نسبت كودكان بهبود يافته با اجراي طرح مذكور 7/61 درصد بودند.

*توزيع 500 دستگاه رايانه در مدارس
در راستاي تجهيز مدارس داير استان خراسان جنوبي تعداد 500 دستگاه رايانه توسط اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس خراسان جنوبي خريداري و بين مدارس استان توزيع شد.

*برگزاري دوره آموزشي در اداره كل راه و ترابري خراسان جنوبي
يك دوره آموزشي ضوابط و عوامل موثر در پرداخت صورت كاركردها از سوي وزارت راه و ترابري در بيرجند برگزار مي‌شود.
مسئول آموزش اداره كل راه و ترابري خراسان جنوبي گفت: اين دوره از 20 تا 26 مهر در مركز تربيت معلم شهيد باهنر اين شهرستان برگزار مي‌شود.
فاطمي افزود: در اين دوره كه كارشناسان راه و ساختمان منطقه چهار وزارت راه و ترابري حضور دارند، كارشناساني از استان‌هاي خراسان شمالي، رضوي و جنوبي در اين دوره شركت كرده‌اند و به مدت شش روز با صورت كاركرد، انواع قراردادها، كسورات قانوني، جرائم و حسن انجام كار آشنا مي‌شوند.
وي افزود: در پايان به كساني كه اين دوره را با موفقيت بگذرانند، گواهينامه از طريق دفتر توسعه منابع انساني بخش حمل و نقل وزارت راه و ترابري به‌مدت 46 ساعت داده مي‌شود.

*تشكيل جلسه شوراي فني اداره كل راه و ترابري
به منظور زمينه‌سازي ايجاد يك نظم منسجم تصميم‌گيري در امور فني حمل و نقل جاده‌اي و نيز بالا بردن سطح كيفي و علمي تصميم‌گيري‌ها، اولين جلسه شوراي فني در اداره كل راه و ترابري خراسان جنوبي تشكيل شد.
در اين جلسه ضمن برشمردن اهداف و شروع وظايف مقرر شد با توجه به تدوين برنامه پنجم توسعه در مورد تنظيم برنامه‌هاي بخش حمل و نقل جاده‌اي اقدام شود.
شوراي فني داراي 11 عضو بوده كه سه نفر آن‌ها از ساير دستگاه‌هاي تابعه وزارت راه و ترابري و سه نفر نيز از متخصصان ذيربط در شركت‌هاي خصوصي و انجمن‌هاي علمي است.

*تجليل معلمان سربيشه‌ از ناجا
به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي و با هدف قدرداني از زحمات فرماندهي و پرسنل حوزه انتظامي سربيشه، مدير و تعدادي از پرسنل مديريت آموزش و پرورش شهرستان سربيشه با حضور در محل دفتر فرماندهي ناجا از زحمات آنان قدرداني كردند.
رفيعي مدير آموزش وپرورش سربيشه در اين ديدار تعامل بين نيروي انتظامي و آموزش وپرورش را خوب توصيف كرد و خدمات پرسنل نيروي انتظامي به عموم هموطنان به‌ويژه فرهنگيان را ستودني دانست.
محمدرضا نجف‌زاده فرمانده حوزه انتظامي سربيشه نيز در اين ديدار بر اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و آموزش والدين و دانش‌آموزان در جلسات مختلف تأكيد شد و مقرر شد پليس با هماهنگي قبلي برنامه‌هاي آموزشي را در مدارس شبانه‌روزي و يا صبحگاه‌هاي مدارس به اجرا در آورد.
انتهاي پيام/ر
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن