تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه ورزشي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه ورزشي
سمينار داوري تيراندازي با كمان با هدف ارتقاي سطح داوران و برگزار كنندگان مسابقات ليگ برتر و قهرماني كشور در دفتر امور مشترك فدراسيون برگزار شد.


به گزارش ايرنا و به نقل از روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با كمان، اولين دوره سمينار داوري تيراندازي با كمان و مديريت مسابقت با حضور 48 داور تشكيل شد.
در اين سمينار يك روزه موضوعاتي چون سازماندهي و مديريت مسابقات، قوانين و مقررات ليگ برتر، تغييرات آيين نامه، روانشناسي داوران، تعيين جدول مسابقات ليگ برتر و برنامه ريزي ليگ استاني مطرح و مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
در پايان اين سمينار گواهي دوره هاي مديريت و داوري مسابقات به شركت كنندگان اهدا شد.
****
رييس كميته توسعه ورزشي آمادگي جسماني ويژه طلاب انتخاب شد.
طي حكمي ازسوي " فاطمه ابوالقاسمي" رييس فدراسيون آمادگي جسماني و ايروبيك حجت الاسلام و المسلمين " مهدي مختارپور" به عنوان رييس كميته توسعه ورزش امادگي جسماني طلاب به مدت يك سال انتخاب شد.
*****
مسابقات جهاني پومسه كه قرار بود 22 تا 24 آذرماه در تركيه برگزار شود چهار روز به تعويق افتاد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، پيش ازاين قرار بود مسابقات پومسه درتاريخ 22 تا 24 آذرماه برگزارشود كه دولت تركيه از اين تاريخ به عنوان تعطيلات مذهبي اين كشورنام برد ، به همين خاطر زمان برگزاري اين مسابقات با چهار روز تاخير از 26 تا 28 آذر ماه برگزارمي شود.
رييس فدراسيون جهاني تكواندو هم اعلام كرد: ما مي دانيم اين تغيير برنامه ازسوي دولت تركيه موجب بروز مشكلات براي ورزشكاران و كشورها مي شود اما با توجه به تصميم دولت تركيه نمي توانيم كاري انجام دهيم واميدواريم كشورها اين تغيير را با روي گشاده قبول كنند.
****
آكادمي ملي المپيك كار در فضاي مجازي را به مربيان ورزشي مي آموزد.
مدير مركز اطلاع رساني و كتابخانه آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد:‌ دوره آشنايي با اينترنت و شناخت پايگاه هاي اطلاع رساني در ورزش ويژه جامعه ورزش كشور برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار ايرنا از آكادمي ملي المپيك، "شهرزاد كردبچه" مدير برگزاري اين كارگاه آموزشي در خصوص اين دوره گفت: يكي از دغدغه هاي ورزش كشور به خصوص مربيان نا آشنا بودن با كاربردهاي فضاي مجازي و دسترسي نداشتن به اطلاعات و پايگاه هاي به روز ورزشي است.
به گفته وي، تاكنون بيش از 102 مربي ، ورزشكار و مسوول فدراسيون ورزشي براي شركت در دوره آموزشي در روزهاي 22 و 23 مهرماه ثبت نام كرده اند و آمار ها بيانگر آن است كه بيش از نيمي از ثبت نام كنندگان را مربيان رشته هاي مختلف ورزشي از 21 فدراسيون تشكيل مي دهند.
كردبچه اظهار داشت:‌ نحوه اتصال به فضاي مجازي ، مرور وب ، ارسال و دريافت پيام هاي الكترونيكي و راه اندازي پايگاه اطلاع رساني از جمله مباحث مطرح در اين دوره آموزشي است كه به صورت تئوري و عملي توسط اساتيد بنام به كار آموزان آموزش داده مي شود.
*****
كلاس مربيگري درجه يك FIVB از امروز با حضور 26 نفر ( 20 نفر مربي اقاو 6 مربي خانم) در فدراسيون واليبال با تدريس دكتر خسرو ابراهيم و مرضيه سيف زاده آغاز شد.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن