تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802778146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

578نفر در مرحله دوم طرح ارزيابي واعطاي مدرك تخصصي به حفاظ شركت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 578نفر در مرحله دوم طرح ارزيابي واعطاي مدرك تخصصي به حفاظ شركت كردند
سرپرست دبيرخانه طرحهاي ملي سازمان "دارالقرآن"، گفت:‌ 578 نفر از سراسر كشور، در مرحله دوم آزمون طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حفاظ قرآن شركت كرده اند.


"حسن اصغرپور"، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا، افزود:‌ در مرحله اول اين طرح كه 28تير ماه برگزار شد، يك هزار و 872 نفر از حفاظ قرآن سراسر كشور شركت كرده بودند، كه اين تعداد توانستند با كسب حدنصاب قبولي، جواز حضور در مرحله دوم آزمون را بدست آوردند.
وي اظهار داشت: مرحله دوم اين طرح كه شامل آزمون شفاهي حفظ قرآن كريم است، از هفتم شهريور ماه در استان مازندران آغاز شد و امروز (بيستم مهر ماه) با حضور 175 نفر از حفاظ قرآن استان تهران تا 24مهر ماه ادامه دارد.
وي اضافه كرد: ‌در اين مرحله از آزمون، حفاظ در صورت كسب حد نصاب هاي لازم در مواد حسن حفظ (80 از 100) امتياز، تجويد (30 از 50) امتياز، وقف و ابتدا (20 از 30) و صوت و لحن (9 از 20) امتياز، موفق به دريافت مدرك تخصصي حفظ قرآن مي شود.
وي خاطرنشان كرد:‌ تنها حافظان كل قرآن كريم كه نمره آزمون كتبي آنان از 130به بالا باشد و در اين مرحله حد نصاب لازم در زمينه حسن حفظ 90 از 100 امتياز، تجويد 40 از 50، صوت و لحن 15 از 20 و وقف 25 از 30 امتياز را بدست آورند، مي توانند به مرحله سوم اين آزمون كه دي ماه امسال برگزار مي شود، راه يابند.
اصغر پور، بيان داشت:‌ در اين مرحله نيز به كساني كه بتوانند 140نمره از 180 امتياز را كسب كنند، مدرك درجه دوي تخصص حفظ قرآن، كه معادل فوق ليسانس است، اعطا مي شود.
وي افزود: علاوه بر اين، حافظان كل قرآن كريم كه داراي 10سال سابقه تدريس در زمينه حفظ قرآن باشند، نيز در صورت كسب نمره 140 از 150 در آزمون شفاهي و حسن حفظ 90 از 100، تجويد 40 از 50، صوت و لحن 15 از 20 و وقف 25 از 30 شوند، به مرحله بعد كه شامل تفسير و علوم قرآني است، راه خواهند يافت و در صورت كسب حد نصاب، مدرك درجه يك تخصصي حفظ قرآن كه معادل دكتراست، دريافت مي كنند.
وي تصريح كرد: حافظان قرآن مي توانند 20 روز پس از پايان مرحله دوم آزمون، از طريق ادارات كل تبليغات اسلامي استانها يا سايت اينترنتي تلاوت به نشاني www.telavat.com از نتايج اين آزمون اطلاع يابند.
وي گفت: طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حفاظ قرآن، بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي و پس از تعيين ضوابط آزمون توسط نمايندگاني از سازمان تبليغات اسلامي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت علوم تحقيقات و فناوري، سازمان اوقاف و امور خيريه، حوزه علميه قم و اتحاديه تشكل‌هاي قرآني، از سال 85 توسط سازمان دارالقرآن و ادارات كل تبليغات اسلامي استا‌ن‌ها اجرا شده است.
اصغرپور، يادآورشد: ثبت نام اين آزمون دهه سوم ارديبهشت ماه هر سال از طريق ادارات دولتي تبليغات اسلامي استانها صورت مي گيرد.
وي اظهار داشت:‌ علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند از هفته آينده با مراجعه به پايگاه اينترنتي "تلاوت" از نحوه سوالات و برگزاري آزمون اطلاع يابند و يا با شماره تلفن 77644488-021 دبيرخانه طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حفاظ قرآن در سازمان دارالقرآن الكريم، تماس بگيرند.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 412]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن