تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820769178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكايت اتحاديه معلمان نيويورك از اداره آموزش اين ايالت به دلايل سياسي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: شكايت اتحاديه معلمان نيويورك از اداره آموزش اين ايالت به دلايل سياسي
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/07/21
00:55:37.21
اتحاديه معلمان نيويورك به دليل مجاز نبودن معلمان اين ايالت از به همراه داشتن و پوشيدن علائم و نمادهاي كه بيان كننده ديدگاه سياسي آنها در كلاسهاي درس است ، از اداره آموزش اين ايالت به دادگاه شكايت كرد.
به گزارش شبكه خبري فاكس نيوز ، اداره آموزش نيويورك اعلام كرده است كه كلاس ها محلي براي ارائه ديدگاههاي سياسي معلمان از طريق پوشيدن نمادهاي سياسي، نيست. اين اداره اعلام كرد اين قانوني است كه سالها درحال اجراست و هيچ مشكلي دراين ارتباط دربين معلمان وجود نداشته است. اين درحاليست كه اتحاديه معلمان دلايل مطرح شده از طرف اداره آموزش را قانع كننده نمي دانند و گفته اند كه پوشيده اين علائم و نمادها هيچ ارتباطي به انجام وظيفه معلمي انها ندارد و در اين باره نيز خللي ايجاد نمي كند. راندي وينگارتن ، رئيس اتحاديه معلمان فدرال در مصاحبه مطبوعاتي دراين باره مي گويد.. " در طي بيست و پنج سال گذشته ما حتي يك مورد از تخلف معلمان در مورد انجام مسئوليتهايشان نداشته ايم و هيچ حادثه اي مبني بر وجود مشكل در مورد مسئوليت معلمان وجود نداشته است . اگر اينچنين بود مي توانستيم بگوييم كه ما وظايفمان را نقض كرده ايم.
وي افزود.. همچنين اداره آموزش درهفته گذشته كه ما با انها صحبت مي كرديم نتوانست حتي يك مورد از تخلف معلمان در حوزه كاري شان را بيان كند.
به گزارش اين شبكه خبري ، اين شكايت به دليل گرم شدن تنور مبارزات انتخاباتي در آمريكا است و چون براساس قوانين، معلمان مجاز نيستند نمادهاي هر يك از نامزدهاي انتخاباتي را در كلاس ها به همراه داشته باشند يا حتي پوسترهاي انتخاباتي نامزد مورد نظر خودشان را در تابلوي اعلانات مدارس نصب كنند ، اين اتحاديه كه از طرفداران باراك اوباما نامزد دمكرات رياست جمهوري انتخابات آمريكاست، اقدام به اقامه دعوي در اين ارتباط كرده است. قرار است كه دادگاه در روز سه شنبه دادخواست اين اتحاديه را بررسي كند. شاكيان ادعا مي كنند كه زمان به ضرر انها درحال ازدست رفتن است و دادگاه بايد براي حفظ حق آزادي بيان آنها زودتر اقدام كند.
00:58:02.12
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن