تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ وزير خارجه فرانسه گفته كه اگر براي اعتمادسازي دست از سوخت هسته اي برداريد، به ما نيروگاه مي دهند. اين پيشنهاد تنها يك فريب است. چون وقتي از سوخت محروم باشيم، نيروگاه معني ندارد. هدفشان تنها وابسته نگه داشتن ايران و مخالفت با خوداتكايي كشورمان است.
يك هموطن
¤ سفير انگلستان در افغانستان در نشست اخير با سفير فرانسه گفت كه قصد دارند براي افزايش كنترل بر آن كشور، در 10 سال آينده يك ديكتاتور را روي كار آورند. اين نشان مي دهد كه اين قطعه زماني بسيار حساسيت دارد.
يك هموطن
¤ خريدن سلاح از كشورهاي پيشرفته نظامي اگر با اين ديد انجام شود كه بخواهيم از فناوري هاي نهفته در ساختار آن استفاده كنيم و با تعمق در آن بتوانيم خودمان چنين فناوري را بومي سازي كنيم بسيار مفيد است. ولي اگر صرفا براي استفاده آن را بخريم و به آن تكيه نماييم يك خطاي بزرگ است. از مسئولان مربوطه خواهشمندم اين مسئله را مدنظر قرار دهند.
يك شهروند
¤ در ائتلاف شيطاني كشورهاي غربي، انگلستان نقش موتور محركه دارد و علي رغم ضعف اين كشور، همچنان خباثت خود را حفظ نموده. نمونه اش رفتار انگليس در افغانستان است. در همين راستا سازمان جاسوسي بريتانيا در حال گسترش دامنه فعاليتش است. بايد هوشيار باشيم و نقشه هايشان عليه كشورمان را نقش بر آب كنيم.
يك شهروند
¤ چگونه است در شرايطي كه آمريكا ايران را مورد تحريم قرار داده، برخي محصولات شركت هاي آمريكايي و صهيونيستي در ايران توزيع مي شود. بايد جلوي آنها گرفته شود.
كاشاني از تهران
¤ خاتمي خوب مي داند كه به علت هنجارشكني هاي ديني و سياسي، نه مشروعيت دارد و نه مقبوليت. به همين دليل دو شرط را براي حضور در انتخابات طرح نموده است.
فيروزنيا
¤ اي كاش در پخش فيلم هاي مستند دفاع مقدس، درباره از خودگذشتگي هاي بانوان در جنگ نيز تصاويري نمايش داده مي شد، تا دختران امروزي با اسوه هاي واقعي خود آشنا شوند.
سيدمحمدحسين حسيني از كردكوي
¤ چگونه مي توانم داستان كامل پشت پرده تشكيلات بهاييت را تهيه كنم. آيا به صورت كتاب چاپ مي شود؟
رسول پورپيرعلي
كيهان: در آينده نزديك اين كتاب هم مثل ساير پاورقي ها در مجموعه «نيمه پنهان» به صورت كتابي مستقل چاپ مي شود.
¤ با پرداخت 10 سال حق بيمه تامين اجتماعي و با سن 70 سال تقاضاي بازنشستگي نموده ام. حقوقم را ماهيانه 90 هزار تومان تعيين كرده اند. با توجه به اين كه اين مبلغ كفاف هزينه هاي زندگي را نمي دهد از تامين اجتماعي تقاضاي تجديدنظر دارم.
هموطني از سمنان
¤ سازمان قطار شهري اهواز يك سال قبل اقدام به ايجاد كارگاه ساختماني ايستگاه مترو در ميدان شهيد بندر نموده است كه به دليل مشكلات فني متروكه شده اين ساختمان هم اكنون منجر به ايجاد اختلال در رفت و آمد اين منطقه شده است.
يك شهروند از اهواز
¤ بنياد امور ايثارگران و جانبازان ابلاغيه پرداخت وام مسكن سال 1378 را به بنياد شهرستانها ابلاغ نكرده است بنده بعد از كلي مشكل موفق شده ام يك آپارتمان خريداري كنم ولي هرگاه به بنياد شهرستان اصفهان جهت دريافت وام مسكن مراجعه مي كنم آقايان مي فرمايند ابلاغيه پرداخت وام براي سال 1387 هنوز ابلاغ نگرديده است قبلا مي گفتند مهرماه 87 ابلاغيه خواهد آمد ولي امروز كه 1387.7.17 مي باشد هنوز خبري نشده است. من با كلي مشكل توانسته ام 3 ماه از صاحب خانه مهلت بگيرم تا انشاالله وام مسكن را در مهرماه گرفته و به فروشنده بپردازم لطفا با چاپ اين نامه مشكل بنده و ساير جانبازان كه دچار چنين مشكلي هستند را حل نمائيد من فقط تا پايان مهر فرصت دارم والا صاحب آپارتمان قولنامه را لغو ميكند و 5 ميليون تومان هم از من وجه تخلف مي گيرد. شما را به خدا اين مطلب را چاپ كنيد شايد مشكل ما حل شود.
مرتضي اخوان
¤ به مسئولان شركت ملي گاز ايران بفرماييد، در حالي كه كشور ايران دومين كشور صادركننده گاز جهان است و 70 درصد اين گاز از عسلويه تامين مي شود، خود مردم عسلويه از گاز محروم هستند.
از عسلويه بوشهر
¤ از فرمانداري، شهرداري و مسكن و شهرسازي ورامين تقاضا مي شود نسبت به امنيت جاني اهالي مجتمع بناسازان نور، واقع در ميدان وليعصر(عج) ورامين كه از اقشار ضعيف هستند رسيدگي شود. چون بلوك هاي ساخته شده غيرمهندسي روي قنات ها بنا شده است. ضمن اين كه اين مجتمع فاقد آب مناسب و خيابان آسفالت مي باشد.
اصغري
¤ خيابان هاي شوش غربي و خيام مورد كنده كاري قرار گرفته اما بيش از يك ماه است كه نيمه كاره مانده اند. از شهرداري تقاضاي حل اين مشكل را داريم.
يك شهروند
¤ در هيچ يك از تاكسي هاي بانوان قيمت كرايه ها در تاكسي مترهايشان ثبت نمي شود. لطفا رسيدگي شود.
يك شهروند
¤ ساختمان هاي روستاي سميران در منطقه چهاردوري شهرستان اسدآباد همدان به صورت غيراستاندارد ساخته مي شود. چون ديوار و حياط برخي منازل با يكديگر تداخل دارد و اين مسئله زندگي صاحبان آنها را مختل نموده. از مسئولان امر تقاضاي رفع اين مشكل را داريم.
يك هموطن از سميران
¤ در فاصله كلانتري هاي نازي آباد، جواديه و خزانه، اراذل از مردم زورگيري مي كنند. به همين دليل از اين كلانتري ها تقاضاي دقت عمل و كنترل بيشتر را دارم.
زنجاني
¤ مدتي است كه زباله ها در شهرك پرواز منطقه 5تهران از سوي شهرداري جمع آوري نمي شود. لطفا رسيدگي شود.
كريم فر از شهرك پرواز
¤ يكي از مديران ايران خودرو در مصاحبه با صدا و سيما اعلام كرد كه اين شركت به تمام تعهدات خودش عمل نموده. اين در حالي است كه مدتي است از زمان تحويل خودرو ام گذشته، اما هنوز تحويل نداده اند.
موسوي
¤ پزشك هايي هستند كه برخي اقلام دولتي را به قيمت آزاد مي فروشند، در حالي كه براساس پروتكل پزشكي بايد داروها بر اساس سوبسيد دولتي عرضه شوند. لطفا رسيدگي شود.
ميرزايي از تهران
¤ آيا با هر مجلس جديد بايد نماي ورودي صحن مجلس تغيير كند. ما مردم نسبت به اين نوع هزينه نمودن بيت المال انتقاد داريم.
يك هموطن
پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاريخ 1387.6.14، تحت عنوان «پرداخت هزينه اتوبوس هاي دو كابين جديد خطوط تندرو توسط دولت»، به اطلاع مي رساند با بررسي روند فعاليت اتوبوسراني در تهران به عنوان پايتخت كشور مشاهده مي شود نقش حمايتي دولت طي سال هاي گذشته نه تنها افزايش نيافته، بلكه به تدريج با كاهش مواجه شده است به طوري كه براي تامين بودجه اتوبوسراني ها، دولت مي بايست حداقل يك سوم هزينه جابجايي هر مسافر را تامين نمايد، ليكن يارانه بليت پرداخت شده توسط دولت تنها بخشي از هزينه تمام شده يك جابجايي مسافر را در بر گرفته است. همچنين تاكنون پيرامون تحويل باقيمانده اتوبوس هاي سهميه سال 1385 اتوبوسراني از محل تبصره 13 اقدام نهايي صورت نپذيرفته و سهميه اتوبوس هاي سال 86 و 87 شركت واحد نيز مشخص نگرديده و در سال جاري براي تعمير و نگهداري اتوبوس ها (خريد قطعات و لوازم يدكي) تا اين زمان اعتباري به اين شركت تخصيص نيافته است.
بنابراين با توجه به مراتب فوق، صراحتا اعلام مي دارد اتوبوس هاي دو كابين استاندارد و ويژه خطوط تندرو اتوبوسراني كه با تلاش شبانه روزي پرسنل زحمتكش شركت واحد و شهرداري تهران راه اندازي گرديده و در بررسي هاي به عمل آمده مورد استقبال و رضايت شهروندان تهراني مي باشد، به همت مديران شهرداري تهران و از طريق تامين 100% بودجه لازم از منابع داخلي شهرداري براي رفاه و آسايش شهروندان محترم خريداري شده و در اين راستا شهرداري تهران قصد دارد در امر سرويس رساني مناسب تر به اقشار آسيب پذير جامعه به صورت پاك، ايمن، سريع، راحت و با صرفه اقتصادي بيش از پيش گام هاي موثري را بردارد.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن