تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816030928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ايستگاه ورزش
شاهمرادف: سرمربي كشتي ايران بايد ايراني باشد

اعتماد ملي: بعد از شكست كاروان كشتي ايران در المپيك 2008 پكن مسوولا‌ن فدراسيون اعلا‌م كردند كه يك سرمربي خارجي براي تيم ملي آزاد استخدام مي‌كنند. اين موضوع نه‌تنها با انتقاد كارشناسان داخلي روبه‌رو شد كه يوري شاهمرادف هم مخالف اين اتفاق است. سرمربي سابق كشتي روسيه و از تئوريسين‌هاي بزرگ جهان كه در حال حاضر رئيس مركز كشتي داغستان است، به دعوت هيات كشتي مازندران براي 10 روز به ايران آمده است. او با بيان اينكه بايد هميشه سرمربي ايران يك ايراني باشد، به ايسنا مي‌گويد: در حالي كه مسابقات قهرماني كشور در ايران بدون هيچ برنامه مشخصي برگزار مي‌شود و كمتر كسي به آن اهميت مي‌دهد، در روسيه شرايط كاملا‌ متفاوت است. شاهمرادف مي‌گويد:

شرايط جديد دستياران ليت بارسكي براي بازگشت

اعتماد ملي: سايپا از رضا فروزاني و جواد منافي دستياران سابق پير ليت بارسكي دعوت كرده است كه دوباره به تيم بازگردند اما آنها مي‌گويند اطلا‌عي از اين موضوع ندارند. فروزاني و منافي بعد از حضور ليت بارسكي از مربيگري اين تيم كنار گذاشته شدند. اما بعد از نتايج ضعيف سايپا در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا بازگشت دوباره آنها مطرح شد. با وجود اين فروزاني به ايسنا مي‌گويد كه اطلا‌عي از اين موضوع ندارد: در حالي‌كه گفته مي‌شود موضوع بازگشت اين دو مربي كه از سوي علي دايي، سرمربي سابق اين تيم، حمايت مي‌شوند به ليت بارسكي تحميل شده است، فروزاني تنها دليل را نتايج ضعيف مي‌داند: او براي همكاري دوباره شرايط جديدي دارد: يكي از دلا‌يلي كه براي شكست‌هاي اخير سايپا مطرح مي‌شود، كارشكني بازيكنان ملي‌پوش اين تيم است. فروزاني در حمايت از آنها مي‌گويد:

اعتراض اراك به ميزباني بندرگز در جام‌حذفي ‌

در زمين خاكي و بدون وقت اضافه بازي كرديم

اعتماد ملي: صنايع آلومينيوم اراك (ب) در حالي با شكست مقابل شاهين بندرگز از جام حذفي كنار رفت كه به شرايط برگزاري اين بازي معترض است. به علت بارش باران در بندرگز ميزبان زمين خاكي را در روستاي باقو براي انجام بازي انتخاب كرده بود. صفر شاه‌محمدي، سرمربي آلومينيوم، شرايط زمين را مناسب بازي درحد جام حذفي نمي‌داند: از نظر شاه‌محمدي در اين شرايط ناظر بازي بايد راي به لغو ديدار مي‌داد. اما اين اتفاق نيفتاد و بعد از تساوي 2-2 در 90 دقيقه، ناظر قانون‌شكني هم كرده است؛ در حالي كه دو تيم براي وقت اضافه آماده مي‌شدند، در 15 دقيقه به دليل تاريكي هوا وقت اضافه حذف شده و ضربات پنالتي جايگزين شده بود. شاه‌محمدي به ايسنا مي‌گويد: كاظم سليماني ناظر اين ديدار به ايسنا توضيح داده است كه به دستور فدراسيون بازي را برگزار كرده است: حسين پيوندي رئيس هيات فوتبال گلستان نيز مدعي است حذف وقت اضافه با توافق مسوولا‌ن دو تيم انجام شده است.

گيلا‌ن براي حفظ پگاه از مجلس كمك خواست

ايسنا: هيات فوتبال گيلا‌ن در نامه‌اي از استاندار گيلا‌ن و نمايندگان اين استان در مجلس خواست مشكلا‌ت مالي پگاه حل و از خروج امتياز اين تيم از استان گيلا‌ن جلوگيري شود. در اين نامه سيروس شاملي رئيس هيات، از قهرماني استاندار گيلا‌ن و نمايندگان شهرستان‌هاي مختلف استان در مجلس درخواست كرده با توجه به وضعيت فعلي باشگاه پگاه گيلا‌ن در ليگ برتر در جلسه‌اي با مسوولا‌ن صنايع شير ايران مشكلا‌ت مالي اين تيم را رفع كند و مديران صنايع شير را به حمايت بيشتر از باشگاه پگاه گيلا‌ن ترغيب كنند. پگاه تا پايان هفته دهم ليگ برتر با 7 امتياز در مكان چهاردهم جدول جاي گرفته است.

دختران فوتبال ايران در آستانه ليگ اروپا

اعتماد ملي: فدراسيون فوتبال ايران براي حضور بازيكنان زن در تيم‌هاي باشگاهي آذربايجان، از فيفا مجوز مي‌گيرد. با برگزاري مسابقات فوتبال زنان كشورهاي مسلمان و حضور تيم‌هاي آذربايجان و الجزاير در ايران، تعدادي از بازيكنان ايراني نظر مسوولا‌ن تيم آذري را جلب كرده‌اند. اما تيم‌هاي آذربايجان در ليگ اروپا بازي مي‌كنند و با توجه به قوانين، بازيكنان ايراني تنها در بازي‌هايي كه زير نظر كنفدراسيون آسيا برگزار مي‌شود، اجازه استفاده از حجاب اسلا‌مي را دارند.

علي كفاشيان، رئيس فدراسيون ايران، در گفت‌وگو با مسوول فوتبال زنان آذربايجان گفت اين مشكل را حل مي‌كند:

كمك 4 ميليارد توماني رئيس‌جمهور به استقلا‌ل و پرسپوليس

اعتماد ملي: محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري، 4 ميليارد تومان به استقلا‌ل و پرسپوليس كمك كرد. امير واعظ‌آشتياني، مديرعامل استقلا‌ل، در توضيح اين خبر به ايسنا مي‌گويد:

ايران ميزبان واترپلو قهرماني نوجوانان آسيا

اعتماد ملي: با انصراف ويتنام از ميزباني، نخستين دوره مسابقات واترپلو قهرماني نوجوانان آسيا دوازدهم تا هفدهم آبان در استخر آزادي تهران برگزار مي‌شود. تيم‌هاي كويت، ازبكستان و سنگاپور در حال حاضر براي حضور در رقابت‌ها اعلا‌م آمادگي كرده‌اند. به گفته خسرو اميني نايب‌رئيس كميته واترپلو، قطر و عربستان هم اطلا‌عاتي در مورد شروع رقابت‌ها از ايران درخواست كرده‌اند. هرچند با حضور 4 تيم برگزاري اين مسابقات حتمي است، اما اين رقابت‌ها براي اولين بار برگزار مي‌شود و فدراسيون ايران براي جذب تيم‌هاي بيشتر، تا يك هفته قبل از شروع مسابقات به كشورها فرصت ثبت‌نام داده است.

مادران و كودكان در نخستين جشنواره ميني‌گلف

اعتماد ملي: نخستين جشنواره ميني‌گلف مادر و كودك 19 مهرماه، در زمين سعدآباد برگزار شد. در اين جشنواره كه 410 نفر در 170 تيم حضور داشتند، مادران به همراه فرزندان خود در 3 ميدان رقابت كردند. شركت لگو - وي‌تك كه حامي اين جشنواره بود به تيم‌هاي اول تا سوم هداياي نقدي اهدا كرد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن