تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806609132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

3


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 3
در جلسه شوراي اداري شهرستان مشهد مطرح شد: انتقاد فرماندار از ضعف اطلاع رساني در خصوص طرح ماليات بر ارزش افزوده

خراسان امروز- معتمدي: فرماندار مشهد با انتقاد از تأخير ورود برخي مديران در جلسات شوراي اداري اين شهرستان گفت: از جلسه آينده اگر مديري با تأخير وارد شود از ورود او به جلسه شوراي اداري شهرستان مشهد جلوگيري مي شود.

وي با بيان اينكه برخي مديران نيز گلايه مندند كه چرا در جلسه شوراي اداري زماني براي صحبت كردن آنان در نظر گرفته نمي شود، گفت: قبل از برگزاري جلسه از طريق نامه به مديران اعلام مي شود، در صورتي كه تمايل به صحبت دارند، اعلام كنند كه متأسفانه برخي يا اين نامه ها را نمي خوانند يا اينكه وقتي وارد جلسه مي شوند تازه يادشان مي آيد كه حرفي براي گرفتن دارند.
وي در بخش ديگري افزود: طبق ارزيابي هاي فرمانداري، برخي ادارات از ميزان اعتبارات دريافتي در حوزه عمراني عقب هستند كه بايد اين عقب ماندگي را جبران كنند.
وي با اشاره به اعتبار قابل توجه اختصاص يافته از سوي ستاد حوادث غيرمترقبه خاطر نشان كرد: اعتبار امسال از محل ستاد حوادث غيرمترقبه معادل اعتبارات استاني است كه بايد نسبت به هزينه كرد آن در برنامه هاي در نظر گرفته شده اقدام شود.
اعتبار ويژه براي پروژه هاي نيمه تمام زودبازده
وي همچنين به اعتبار ويژه بنگاههاي زودبازده اشاره كرد و گفت: اين اعتبار براي پروژه هايي است كه از اعتبارات قبلي استفاده كرده و هنوز نيمه تمام است و از اين رو مديران از درخواست اين اعتبار براي پروژه هاي جديد خودداري كنند.
موحديان اضافه كرد: با درخواست مديران مبني بر اختصاص اين اعتبار براي پروژه هاي جديد توسط فرمانداري مخالفت مي شود.
وي در ادامه با اشاره به هفته نيروي انتظامي گفت: ميزان موفقيتهاي نيروي انتظامي نسبت به سال گذشته بيشتر مي باشد.
موحديان با اشاره به ضرورت تأمين امنيت گفت: ايجاد امنيت تنها در حوزه وظايف نيروي انتظامي نيست، بلكه همه دستگاه ها در تأمين آن بايد پيشگام باشند.
وي از امنيت به عنوان بالاترين ارزش در جامعه ياد كرد و گفت: با توجه به همگاني بودن اين نياز بايد جهت برقراري آن حداكثر همكاري با پليس و نيروي انتظامي از سوي مردم و دستگاههاي اجرايي صورت گيرد.
وي بر ضرورت تعريف شاخصه هاي امنيت تأكيد كرد.
ضعف اطلاع رساني درخصوص ماليات بر ارزش افزوده
فرماندار مشهد در بخش ديگري به ضعف اطلاع رساني درخصوص طرح ماليات بر ارزش افزوده اشاره كرد و گفت: اطلاع رساني خوبي در اين رابطه صورت نگرفت و دليل بسياري از اعتراضها نيز همين ضعف اطلاع رساني است.
وي با اشاره به اينكه اين طرح با قدمت طولاني هم اكنون در بيش از 140 كشور دنيا اجرا مي شود، گفت: اجراي اين طرح در كشور هيچ گونه تورمي را در جامعه ايجاد نمي كند.
وي درخصوص مزاياي اجراي اين طرح گفت: اين طرح در راستاي تأمين عدالت و جلوگيري از فعاليت اقتصاد زيرزميني پيش بيني شده است.
وي ادامه داد: ماليات بر ارزش افزوده قاچاق كالا را كنترل مي كند و در مجموع به نفع توليدكنندگان است.
هلاكت 154 شرور و قاچاقچي مواد مخدر
معاون هماهنگ كننده نيروي انتظامي خراسان رضوي نيز در اين جلسه گفت: رويكرد نيروي انتظامي از سال 78 تحول در درون خود متناسب با مأموريتهاي ناجا و لحاظ كردن نيازمنديهاي مردم است كه تاكنون انجام شده و ادامه خواهد داشت.
سرهنگ عليزاده با تشريح اقدامهاي نيروي انتظامي، از 600 هزار تماس مردمي با 110 طي 6 ماهه اول سال جاري خبر داد و گفت: طي اين مدت 227 مأموريت و عمليات رو در رو با اشرار صورت گرفت.
وي ادامه داد: طي اين تعداد عمليات 154 نفر از اشرار و قاچاقچيان موادمخدر به هلاكت رسيدند.
فرمانده بسيج ناحيه مقاومت شهرستان مشهد نيز گفت: تهديد دشمن به شيوه هاي مختلف در همه حال و در عرصه هاي مختلف وجود دارد كه لازمه مقابله با آن آمادگي 100 درصد مي باشد.
سرهنگ لطفي ادامه داد: در اين راستا دكترين دفاعي براي گردانهاي عاشورا و الزهرا(س) تبيين شده و طبق آن آموزشهاي لازم طراحي و تعريف شده است.
وي با بيان اينكه بسيج يك نيروي مردمي است و بايد تمام سازمانها با اين نيرو همكاري كنند، گفت: حضور مديران در برنامه هاي بسيج ضروري است.
مسؤول ستاد بازسازي عتبات عاليات در خراسان رضوي نيز با اشاره به اينكه بازسازي گلدسته هاي حرم امام موسي كاظم(ع) توسط استان قم انجام مي شود، گفت: بازسازي گنبد حرم اين امام همام به خراسان رضوي واگذار شده است.
زارع صفت خاطر نشان كرد: هم اكنون گنبد جديد حرم امام موسي كاظم(ع) با استفاده از آخرين طراحي هنرمندان اصفهاني و تحت نظر شورايي متشكل از فضلا و علماي قم و با استفاده از آخرين فناوري هاي روز در حال انجام است.
وي با اشاره به اينكه براي ساخت 11 هزار خشت گنبد حرم امام موسي كاظم(ع) از 110 كيلو طلا استفاده مي شود، گفت: در صدديم ساخت 11 هزار خشت طلا را به 11 هزار سند افتخار تبديل كنيم و به عبارت ديگر هر فردي كه هزينه ساخت يك خشت طلا را متقبل شود، به او يك سند اهدا مي شود.
وي ادامه داد: اگر خشت به صورت مشاركتي ساخته شود، سند هم مشاركتي اهدا مي شود.
انتصابات جديد
در اين جلسه ابراهيمي پور، صائمي فرد، صفايي، عصمتي، سرهنگ لطفي و مسعودي نژاد از سوي فرماندار به عنوان معاون برنامه ريزي و اداري مالي فرمانداري، رئيس آموزش و پرورش ناحيه هفت، رئيس آموزش و پرورش منطقه تبادكان، رئيس صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان مشهد، فرمانده بسيج مشهد و رئيس آموزش و پرورش منطقه طرقبه منصوب و معرفي شدند.
همچنين جعفري به عنوان رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان مشهد معرفي شد.

نمايش اقتدار نيروي انتظامي در مشهد: بزهكاران احساس امنيت نمي كنند

خراسان امروز- محمد زاده: برگزاري نمايشگاههاي نيروي انتظامي ضمن آشنايي شهروندان با بخشهاي مختلف اين نيرو، با هدف تحكيم بخشي روابط پليس با افراد جامعه است.

سرهنگ شوشتري، رئيس پايگاه اطلاع رساني پليس خراسان رضوي در حاشيه نمايشگاه پليس مشهد با بيان اين مطلب به خبرنگار ما گفت: از جمله برنامه هايي كه مي توان آن را به نوعي گزارش كار سالانه پليس به مردم دانست، برپايي نمايشگاه در هفته نيروي انتظامي است.
وي گفت: در اين نمايشگاه شهروندان از تجهيزات و دستاوردهاي پليس ديدن نموده و تمام انتقادها و پيشنهادهاي خود را ارايه مي دهند.
وي افزود: از سوي ديگر نيز مأموران در تعاملاتي كه با شهروندان دارند، توصيه ها و آموزشهاي لازم را به ساده ترين زبان بيان مي كنند تا با مشاركت هر چه بيشتر مردم، بتوانيم جامعه اي امن داشته باشيم.
شوشتري اظهار داشت: نمايشگاه پليس مشهد با 300 غرفه در بخشهاي مختلف به مدت يك هفته برپاست و در اين نمايشگاه علاوه بر آشنايي مردم با واحدهاي تخصصي پليسي در بخشهاي مختلف، مشاوره هاي لازم نيز به شهروندان ارائه مي شود.
وي در بيان خدمات ارائه شده، گفت: يكي از بهترين دستاوردهاي اين نمايشگاهها ارتباط مستقيم مردم با رؤسا و معاونان پليس استان مي باشد كه در فضايي كاملاً صميمانه سؤالهاي خود را مطرح و پاسخ دريافت مي كنند.
وي در پايان با اشاره به لزوم آموزش شهروندان در پيشگيري از جرايم مواد مخدر، سرقت و آسيبهاي اجتماعي، ادامه داد: در اين نمايشگاه سعي شده با پخش فيلمهاي مختلف در اين خصوص هشدارهاي جدي ارائه گردد.
يكي از بازديد كنندگان نيز به خبرنگار ما گفت: بازديد از توانمنديهاي پليس موجب مي شود تا اطمينان شهروندان نسبت به قدرت نيروهاي پليس بيشتر شود و افراد بزهكار نيز با مشاهده اين تجهيزات دچار رعب و وحشت شده و از ادامه ناهنجاريها منصرف شوند.
يك دانشجو نيز گفت: بايد اين باور در تمام شهروندان ايجاد شود كه نيروهاي پلس همواره در كنار آنان هستند و بايد تعامل بين پليس و مردم بيشتر شود تا جامعه اي امن داشته باشيم.وي گفت: با ارائه توانمنديهاي پليس، ترس و وحشت افراد بزهكار نيز بيشتر مي شود و اين افراد را از اعمال خلاف باز مي دارد.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري خبر داد : افزايش تعداد روز بازارهاي مشهد تا پايان امسال

خراسان امروز: بازارهاي الگويي ميوه و تره بار در سطح شهر مشهد شكل گرفت.

مهندس خليل ا... كاظمي معاون خدمات شهري شهرداري مشهد با اعلام اين مطلب به ضرورت وجود اين بازارها اشاره كرد و گفت: در راستاي تأمين ميوه و تره بار با قيمت مناسب براي شهروندان مشهدي و ايجاد بسترهاي لازم در اين خصوص معاونت خدمات شهري و سازمان ميادين ميوه و تره بار اقدام به ايجاد چندين مكان در سطح شهر به عنوان روز بازار كرد.
وي اظهار داشت: پس از تأكيد و توجه خاص شهردار مشهد و كارشناسي هاي دقيق، تصميم بر آن شد در چهار مكان بازارهايي با عنوان بازارهاي الگويي ايجاد شود.
وي هدف از ايجاد اين بازارها را تأمين ميوه و تره بار شهروندان با قيمت مناسب و كيفيت خوب عنوان كرد و بيان داشت: تجربه اين بازارها هم اكنون نيز در مرحله آزمايشي قرار دارد.در همين زمينه جلال قرباني مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري مشهد خصوصيات اين بازارها را استقرار سيستم توزين ديجيتالي دقيق و قابل كنترل از سوي دفتر نظارتي سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري مستقر در همان مكان و كنترل قيمتها ياد كرد و افزود: نرخها در اين بازارها به نحوي است كه 10 تا 15 درصد پايين تر از قيمت ميوه در همان محلات باشد.
قرباني همچنين اظهار داشت: تنوع ميوه و تره بار در اين بازارها در حد مطلوبي است.
وي با بيان اينكه هم اكنون 9 روزبازار در مشهد داير شده شده است، گفت: تا پايان سال جاري تعداد روز بازارهاي موجود حداقل به 15 بازار خواهد رسيد.
وي در پايان خاطرنشان ساخت: اين بازارها با پراكنش متعادل و متناسبي در سطح شهر ايجاد مي شوند و در همين راستا طرح مكان يابي بازارهاي ديگر اين سازمان در حال اتمام است.وي مكان يابي اين بازارها را براساس اصول كارشناسي شده و علمي و نيز بر طبق نياز منطقه اي شهروندان ذكر كرد.

700 بيمار رواني تحت پوشش بهزيستي خراسان جنوبي قرار گرفتند

بيرجند- خبرنگار قدس: معاون توانبخشي بهزيستي خراسان جنوبي با بيان اينكه 700 بيمار رواني در استان شناسايي شده اند، گفت: با بررسي هاي انجام شده از طريق بانك اطلاعات، 300 نفر از اين بيماران رواني تحت پوشش سازمان بهزيستي قرار گرفته اند.
حسين اردوني افزود: سازمان بهزيستي استان در نظر دارد 100بيمار رواني را تحت پوشش طرح مراقبت در منزل قرار دهد.وي گفت: اين مراقبتها شامل تمام خدمات تخصصي در قالب خدمات روانشناسي، روانپزشكي، مددكاري و كاردرماني به بيمار رواني در محيط خانواده است.
وي خاطر نشان كرد: يك مركز بيماران رواني زنان در بيرجند فعاليت مي كند كه تعداد 21 بيمار با يارانه اي بين 120 تا 150 هزار تومان تحت پذيرش اين مركز قرار گرفته اند.
وي همچنين از راه اندازي مركز بيماران رواني مزمن مرد در شهر فردوس خبر داد و افزود: در اين مركز تنها افراد رواني زير 60 سال پذيرفته مي شوند.

براي اولين بار در كشور صورت گرفت : توزيع يخ بسته بندي و بهداشتي در مشهد

خراسان امروز: براي اولين بار طي سال جاري يخ بسته بندي در دكه هاي توزيع يخ در سطح شهر مشهد به شهروندان و زائران عرضه شد.
جلال قرباني مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري مشهد با عنوان اين مطلب افزود: با توجه به اينكه طي سالهاي گذشته دكه هاي عرضه يخ در تابستان از وضعيت و سازه هاي نامناسبي برخوردار بودند، سازمان ميادين تصميم به ايجاد 28 دكه با سازه جديد گرفت تا معضلات عرضه و فروش يخ را در دكه هاي سطح شهر مشهد برطرف كند.وي اظهار داشت: طي هماهنگي با كارخانجات توليد يخ و نظارت مستمر مقرر شد تا اين كارخانجات نيز يخ را به صورت بسته بندي عرضه نمايند.
وي افزود: ساخت دكه هاي عرضه و توزيع يخ بهداشتي جديد با مشاركت بخش خصوصي و نظارت سازمان ميادين صورت پذيرفت و سعي بر آن است تا در سال آينده نيز يخ صرفاً به صورت بسته بندي بهداشتي در تمام سطح شهر مشهد توزيع شود.

فرمانده نيروي انتظامي خليل آباد: كارنامه قبولي ما در دست مردم است

خليل آباد- خبرنگار قدس: فرمانده نيروي انتظامي خليل آباد در جمع روحانيون و رؤساي شوراهاي اسلامي شهرستان گفت: كارنامه قبولي ما در دست مردم است.
سرهنگ دوم حسن علي نيا هفته نيروي انتظامي را فرصت مناسبي براي برقراري ارتباط با گروههاي مختلف مردم دانست و اظهار داشت: مردم ولي نعمت ما هستند و ما همواره به راهنمايي روحانيون و همكاري مردم نيازمنديم.
وي حفظ آبروي مردم و ارايه دلايل محكمه پسند براي شناسايي و معرفي مجرمان را ضروري دانست.وي با تأكيد به اينكه دشمنان انقلاب اسلامي چشم ديدن قدرت نظام در دنيا را ندارند، گفت: دشمن با روي آوردن به تخريب فرهنگي قصد خدشه دار كردن مقدسات اسلامي را دارد كه ما بايد هوشيار باشيم.وي پايبندي به تعاليم عاليه اسلام و قرآن كريم را در كاهش معضلات و مشكلات جوانان مؤثر دانست.وي با بيان اينكه فرماندهي انتظامي در بخش ششطراز در آينده اي نزديك داير مي شود، افزود:با شروع به كار اين فرماندهي بسياري از مشكلات مردم در همان منطقه برطرف مي شود.

با هدف ترويج فرهنگ كارآفريني انجام شد : انعقاد تفاهمنامه همكاري سازمان ميراث فرهنگي با تعاون خراسان جنوبي

بيرجند- خبرنگار قدس: رئيس سازمان ميراث فرهنگي خراسان جنوبي گفت: در راستاي تحقق سياستهاي اصل 44 ابلاغي مقام معظم رهبري و قانون تنظيم بخشي ازمقررات مالي دولت در مورد كاهش تصدي گري و ترويج فرهنگ كارآفريني و تعاون، اين سازمان تفاهم نامه همكاري با اداره كل تعاون منعقد كرد.
عباس زاده استفاده بهينه از امكانات، ظرفيتها و فرصتهاي بالقوه، رشد طرحهاي كارآفرين و سطح اشتغال جامعه در جهت حفظ و احياي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، ايجاد تسهيلات در اجراي پروژه ها و طرحهاي تعاوني هاي گردشگري صنايع دستي و ميراث فرهنگي را از ديگر اهداف اين تفاهم نامه اعلام كرد.
وي افزود: براي اجرايي شدن اين تفاهم نامه در سطح استانها كميته اي مشترك با عضويت مديركل تعاون و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و كارشناسان مرتبط تشكيل شده است.

جمع آوري 630 ميليون ريال وجه نقد در جشن گلريزان نيشابور

نيشابور- خبرنگار قدس: مدير عامل انجمن حمايت از زندانيان نيشابور گفت: مردم سخاوتمند نيشابور 630 ميليون ريال وجه نقد و 144 ميليون ريال كمك غيرنقدي در جشن گلريزان نيشابور براي پرداخت ديه و ردمال زندانيان غيرعمد اختصاص دادند.
احمد همت آبادي افزود: همچنين خيران بين 261 خانوار مددجو و نيازمند، سبد غذايي به ارزش 200 هزار ريال توزيع كردند.
وي اضافه كرد: آزادي 9 نفر از زندانيان غيرعمد، پرداخت اجاره منزل مددجويان به ميزان 53 ميليون ريال و پرداخت قبوض مددجويان به ميزان دو ميليون ريال بخش ديگري از خدمات اين انجمن است.

مرمت قنات 500 ساله اريان سبزوار

سبزوار - خبرنگار قدس: قنات روستاي اريان از توابع بخش روداب سبزوار با بيش از 500 سال قدمت دو سال قبل بر اثر واريز چند حلقه چاه تخريب و كاملاً مسدود شد.
طول اين قنات هفت كيلومتر و عمق چاه آن 100 متر مي باشد.
مهندس محمد حسين آبادي معاون سازمان و مدير جهاد كشاورزي سبزوار گفت: در سال جاري اداره امور فني و زيربنايي مديريت با همكاري مركز ترويج و خدمات جهاد كشاورزي روداب با صرف 70 ميليون ريال اعتبار،قنات اريان را بازسازي و احيا كردند.
رئيس مركز ترويج و خدمات جهاد كشاورزي روداب نيز گفت: 20 درصد اين اعتبار از محل مشاركت مردمي و 80 درصد آن از محل اعتبارات مديريت جهاد كشاورزي شهرستان تأمين شده است.
مهندس سعيدرضا حكيمي نژاد دبي آب قنات را 30 ليتر در ثانيه و اراضي تحت پوشش آن را 40 هكتار عنوان كرد و افزود: روستاي آريان 650 نفر جمعيت دارد كه منبع اصلي آب كشاورزي و شرب روستا از همين قنات تأمين مي شود.
وي اظهار داشت: سبزوار داراي 1500 رشته قنات است كه 20 درصد آب كشاورزي شهرستان از اين منبع آبي مي باشد.

59 تن مواد پروتئيني غير قابل مصرف در نيشابور معدوم شد

نيشابور - خبرنگار قدس: رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان نيشابور گفت: 6 ماهه اول امسال بيش از يك ميليون و 200 هزار رأس گاو، گوسفند و بز عليه بيماريهاي دامي واكسينه شدند.دكتر محمود جوادي نژاد افزود: 800 نوع بيماري مشترك بين انسان و حيوان وجود دارد كه بايد عليه آنها مبارزه كرد.
وي اظهار داشت: از سه هزار و 593 اماكن عمومي شهرستان به منظور تأمين امنيت غذايي جامعه بازديد صورت گرفته كه در 506 مورد از آنها موارد غيربهداشتي مشاهده و پرونده هشت مورد از متخلفان براي برخورد قانوني به دادگاه ارجاع داده شده است.
به گفته وي، در جريان اين پرونده ها مقدار سه هزار و 601 كيلوگرم مواد پروتئيني غيرقابل مصرف تشخيص داده شده و معدوم شد و 19 هزار كيلوگرم گوشت قرمز و آلايش غيرقابل مصرف قبل از توزيع در سطح شهرستان در كوره لاشه سوز كشتارگاه معدوم شد.دكتر جوادي نژاد يادآور شد: ضمن بازرسي از كشتارگاههاي طيور، مقدار 37 هزار كيلوگرم گوشت مرغ و آلايش غيرقابل مصرف قبل از عرضه در سطح شهرستان معدوم شد.

آغاز توزيع غذاي گرم در مهد كودكهاي خليل آباد

خليل آباد- خبرنگار قدس: همزمان با روز جهاني كودك با حضور فرماندار و تني چند از مسؤولان شهرستان خليل آباد،توزيع غذاي گرم در بين مهد كودكهاي شهرستان آغاز شد.رئيس بهزيستي خليل آباد طي گفتگويي اظهار داشت: سرانه هر وعده غذايي گرم چهارهزار و 500 ريال در نظر گرفته شده است.
ابوالقاسم شريعت پناه از فعاليت 21 مهد كودك در شهرستان خبر داد و افزود:در حال حاضر براي 750 كودك هر روز يك وعده غذاي گرم تدارك ديده شده است كه اعتبار آن توسط بهزيستي تأمين و پرداخت مي شود.

جريمه نانوايان متخلف در سبزوار

سبزوار- خبرنگار قدس: ابوالقاسم ابراهيمي، معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري شهرستان سبزوار در جلسه كميسيون تعزيرات آرد و نان اين شهرستان از بررسي 30 پرونده مربوط به نانوايان متخلف شهرستان خبرداد و گفت: پروانه 2 واحد نانوايي ابطال و 28 واحد نيز به دليل رعايت نكردن بهداشت در عرضه نان، فروش آرد، برخورد غيراسلامي و تعطيلي غير مجاز و كم فروشي جمعاً به مبلغ 23 ميليون و 650 هزار ريال جريمه نقدي شدند كه بايد به حساب خزانه واريز نمايند.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار هشدار داد : خودروها و موتورسيكلتهاي مزاحم توقيف مي شوند

سبزوار - خبرنگار قدس: موتورسيكلتها و خودروهاي ايجاد كننده مزاحمت به مدت سه تا 6 ماه توقيف مي شوند.
فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار رژه گسترده واحدهاي موتوري و خودرويي، پاكسازي مناطق آلوده شهري و بخشها، ديدار نونهالان با فرماندهي انتظامي شهرستان، استقرار همياران دانش آموز پليس در كنار پرسنل پايور در ميادين و چهارراههاي سطح شهر، اهداي خون توسط پرسنل انتظامي شهرستان و نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعي را از جمله برنامه هاي انجام شده در روزهاي هفته نيروي انتظامي در اين شهرستان عنوان كرد.
سرهنگ پاسدار احد كريمي، همچنين از اجراي مسابقه تيراندازي بين مسؤولان شهرستان و پرسنل نيروي انتظامي خبر داد و گفت: 21 هكتار زمين به عنوان ميدان تير همزمان با اجراي اين مسابقه افتتاح مي شود.
وي با اشاره به توقيف 55 دستگاه خودرو به دليل ايجاد مزاحمت و آلودگي صوتي ادامه داد: موتورسيكلتها و خودروهايي كه به دليل ايجاد مزاحمت، حركات نمايشي و آلودگي صوتي به پاركينگ انتقال يابد به مدت سه تا 6 ماه در توقيف نيروي انتظامي خواهد بود و علاوه بر آن هزينه سنگيني نيز بايد پرداخت نمايند.
وي از افزايش 68 درصدي برخورد با اراذل و اوباش در 6 ماه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در همين راستا 16 درصد مزاحمتها كاهش يافته است.
وي همچنين به افزايش 55 درصدي كشفيات موادمخدر و افزايش 22 درصدي تعداد دستگيرشدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره كرد و گفت: در 6 ماهه اول سال جاري 254 كيلو و 428 گرم موادمخدر كشف شده كه در سال 86 اين ميزان 163 كيلوگرم بوده است.
وي اقتدار نيروي انتظامي را اقتدار نظام دانست و با تأكيد بر موفقيت واحدهاي اجرايي و تخصصي نيروي انتظامي در شناسايي 98 درصد جرايم (عادي و خشن) در اين شهرستان، آن را در نوع خود بي نظير عنوان كرد.
وي همچنين تصريح كرد: 90 هزار دستگاه موتورسيكلت و 35 هزار دستگاه خودرو در سطح شهرستان تردد مي كنند كه با توجه به بافت قديمي خيابانها مشكلات ترافيكي زيادي به وجود مي آورد كه با راهكار نصب چراغهاي راهنمايي در 10 چهارراه سطح شهر، ترافيك كنترل شده است.
سرهنگ كريمي خاطرنشان كرد: اخطاريه ها در 6 ماهه سال جاري 59 هزار و 867 برگ بوده كه در مدت مشابه سال گذشته اين رقم 52 هزار و 819 برگ اخطاريه بوده است.
وي با بيان اينكه شهرستان سبزوار يكي از شهرهايي مي باشد كه در سطح استان خراسان رضوي كمترين ناامني را داشته است، گفت: با توجه به وسعت و جمعيت اين شهرستان توانستيم در بحث پيشگيري و كاهش جرايم رتبه اول در سطح استان را كسب نماييم.
وي خواستار تعامل و مشاركت مردم با واحدهاي انتظامي شد و از مردم خواست كه نيروي انتظامي را امين خود بدانند تا جامعه امن و آرامي داشته باشيم.

چه خبر

مه ولات: همزمان با هفته نيروي انتظامي، پاسگاه درون شهري پليس راهور در شهر فيض آباد مه ولات راه اندازي شد.براي احداث ساختمان اين پاسگاه 84 ميليون ريال از سوي شهرداري فيض آباد هزينه شده است.
خراسان رضوي: با توجه به ضرورت اقدامهاي آموزشي و اهميت بالاي آن در جهت افزايش آگاهي بازرسان، اعضاي كارگروه و تمام كاركنان، چهار دوره كلاس آموزشي شامل آشنايي با قوانين مرتبط با رشوه، مقررات مالي شركتهاي دولتي، مقررات اعتبارات اسنادي و محاسبات عمومي برگزار شد.
برگزاري جلسات توجيهي و جلسات عمومي آگاهسازي جهت پرسنل ستادي با موضوعات وضعيت فساد اداري، راههاي مبارزه و آشنايي با مباني ديني مبارزه با فساد اداري نيز از ديگر اقدامهاي آموزشي بوده است.
همچنين يكي ديگر از فعاليتهاي آموزشي اقدامهاي صورت پذيرفته توسط كارگروه پيشگيري و مبارزه با رشوه، تهيه جزوه آموزشي با عنوان قوانين، مقررات و آيين نامه پيشگيري و مبارزه با رشوه در دستگاههاي اجرايي بوده است.
* از ابتداي سال جاري تاكنون 203 پروژه مدرسه سازي در خراسان رضوي به بهره برداري رسيده است.محمدرضا قرباني جامي معاون اداري و مالي اداره كل نوسازي مدارس خراسان رضوي در مراسم بهره برداري از چهار باب فضاي آموزشي تازه ساز در شهرستان نيشابور با اشاره به طرح تخريب و بازسازي مدارس فرسوده، اقدامهاي دولت نهم را در راستاي مدرسه سازي بسيار ارزنده و چشمگير توصيف كرد.
فضاهاي افتتاح شده در روستاهاي طرب آباد، قلعه نو و شهر نيشابور قرار دارند و براي احداث آنها خيرين مدرسه ساز با دولت مشاركت داشته اند.
نيشابور: مسؤولان شركتهاي حمل و نقل كالا و مسافربري شهرستان نيشابور طي بازديد از زندان با مددجويان ديدار كردند.
اين بازديد در راستاي كمك به آزادي زندانيان جرايم غيرعمد صورت پذيرفت.
در راستاي همين جلسه با اهداي مبلغ 20 ميليون ريال از سوي انجمن صنفي شركتهاي حمل و نقل كالا و مسافربري شهرستان نيشابور و مبلغ 25 ميليون ريال از سوي انجمن حمايت از زندانيان شهرستان نيشابور مقدمات آزادي يكي از زندانيان راننده كه به دليل تصادف تحمل حبس مي نمود، فراهم شد.
طرقبه: دبستان 10 كلاسه حاج علي ولي نژاد در منطقه طرقبه كه در مجموع چهارميليارد ريال براي احداث آن هزينه شده است، به بهره برداري رسيد.
در اين مراسم با اهداي لوح سپاس از خانواده مرحوم حاج علي ولي نژاد تجليل شد.

هدف

اعلام نتايج مسابقات پاورليفتينگ و بدنسازي در سبزوار
سبزوار - خبرنگار قدس: يك دوره مسابقات پاورليفتينگ در سبزوار برگزار گرديد كه تيمهاي پولاد، آران و ارس به ترتيب مقامهاي اول تا سوم تيمي مسابقات را از آن خود كردند. همچنين در بخش انفرادي اين دوره از مسابقات در وزن 56 كيلوگرم مهدي انديشمند از تيم اميد و اميد نوري از تيم ارس به ترتيب اول و دوم شدند. در وزن 60 كيلوگرم نيز حسن استيري از باشگاه پولاد و سعيد داريني از باشگاه نشاط و سعيد آهوپايي از نشاط به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را كسب كردند.
همچنين در وزن 5/67 كيلوگرم هادي فاتحي از تيم آران، ابوالفضل ترابيده از باشگاه اميد به ترتيب به مقامهاي اول و دوم دست يافتند.
در وزن 75 كيلوگرم نيز روح ا... كرمي از تيم عمران، ياسر شبان از عمران و مجتبي تسبندي از ارس به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را از آن خود كردند.
در وزن 5/82 كيلوگرم نيز علي طيبي از پولاد، مصطفي برغمدي از پولاد و مهدي داريني از ارس و در وزن 90 كيلوگرم مجتبي صحرايي از عمران، بهنام بختي از پولاد و رضا سرسنگي از آران به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنين در وزن 100 كيلوگرم علي بخشي از آران و بهنام يوسف آبادي از ارس به ترتيب مقام اول و دوم را به دست آوردند. در وزن 110 كيلوگرم نيز علي اكبر قلعه نويي از پولاد مقام اول را كسب نمود.
براساس اين خبر، در وزن 125 كيلوگرم مهدي فسنقري از پولاد و جاويد حيدري از آران به ترتيب مقامهاي اول و دوم را كسب كردند.
خبر ديگري حاكي است، مسابقات بادي كلاسيك (بدنسازي كلاسيك) قهرماني باشگاههاي سبزوار با حضور تيم هاي پولاد، اميد، نامجو و ارس برگزار گرديد كه در پايان تيمهاي پولاد، نامجو و ارس به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را كسب كردند و در بخش انفرادي اين دوره از مسابقات نيز در cm170 - احسان نودهي از ارس به مقام اول رسيد.
همچنين درcm 178-ناصر اصغري از پولاد، سعيد اصغري از نامجو و مجيد سديدي از پولاد به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در cm 178+ مصطفي برغمدي از پولاد مقام قهرماني را از آن خود كرد.داوري اين مسابقات را حميد كامراني، مهران ناظري و محمد اسدي و سياوش اقطايي از مشهد مقدس برعهده داشتند.

پياده روي سالمندان در نهبندان
نهبندان - خبرنگار قدس: به مناسبت گراميداشت روز جهاني سالمند برنامه ورزشي پياده روي سالمندان با شركت 100 نفر از سالمندان شهرستان نهبندان برگزار شد.
در اين برنامه ورزشي كه با همكاري تربيت بدني، كميته امداد و شبكه بهداشت و درمان شهرستان نهبندان تدارك ديده شده بود، سالمندان شركت كننده مسير بلوار امام رضا(ع) تا ميدان امام خميني(ره) را پياده روي كردند.
در پايان مراسم به 12 نفر از سالمندان شركت كننده در اين برنامه ورزشي جوايزي به قيد قرعه اهدا شد.

تيم هنگ مرزي قهرمان مسابقات
واليبال تايباد
تايباد- خبرنگار قدس: به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي فينال مسابقات واليبال برگزار شد. در اين مسابقات كه هشت تيم شركت داشتند، در پايان بازيها تيم هنگ مرزي به مقام اول رسيد.

همايش مشترك كوهپيمايي كاركنان نيروي انتظامي و مسؤولان ادارات خليل آباد
خليل آباد- خبرنگار قدس: فرمانده نيروي انتظامي خليل آباد از برگزاري همايش كوه پيمايي مشترك كاركنان اين نيرو با مسؤولان ادارات شهرستان خبر داد.
علي نيا، گراميداشت هفته نيروي انتظامي، ترويج فرهنگ ورزش، تعامل و همكاري بين ادارات و ايجاد نشاط و روحيه در بين شركت كنندگان را از جمله اهداف اين همايش اعلام كرد.

برگزاري مسابقات جودو در فريمان
فريمان- خبرنگار قدس: مسابقات جودو يادواره شهداي شهرستان فريمان از سوي هيأت جودوي شهرستان در محل سالن ورزشي شهيد توحيدي برگزار شد.
اين مسابقات در سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با شركت بيش از 100 نفر و انجام 95 مسابقه طي چهار دوره برگزار شد كه در پايان به نفرات اول تا سوم جوايز ارزنده اي اهدا شد.

برگزاري نشست مشترك هيأتها، كميته ها
و انجمن هاي ورزشي شاهد و ايثارگر
خراسان امروز: نشست مشترك هيأتها، كميته ها و انجمن هاي ورزشي شاهد و ايثارگر خراسان رضوي با حضور 30 نفر در مشهد برگزار شد.
در اين گردهمايي، مديركل تربيت بدني بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران بايد با برنامه اي مناسب، امكان ورزش قهرماني را در بين جانبازان فراهم كند.

تيم پاس نيروي انتظامي
قهرمان مسابقات واليبال بجنورد
بجنورد- خبرنگار قدس: در ديدار پاياني مسابقات واليبال دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي دولتي استان خراسان شمالي تيمهاي پاس نيروي انتظامي و آب منطقه اي خراسان شمالي به مصاف هم رفتند و در پايان تيم پاس نيروي انتظامي مقام قهرماني را از آن خود كرد.
همچنين در اين مسابقات تيم موتور كراس از سد كاوش بتن گذشت و مقام سوم اين رقابتها را كسب كرد.
همچنين در شهرستان شيروان نيز تيم هيأت مؤتلفه به مقام اول دست يافت و تيم بانك ملي شيروان به مقام دوم رسيد.

وي اظهار داشت: بيماران رواني بالقوه با هر درجه از بيماري كه باشند، خطرناك نيستند و مي توانند مانند يك فرد عادي كار و زندگي كنند و بايد از زدن برچسب و منزوي كردن آنها پرهيز شود.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 375]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن