تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813379660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي چند روز آينده خطوط هوايي بين استاني هما راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: طي چند روز آينده خطوط هوايي بين استاني هما راه اندازي مي شود
سرويس اجتماعي:
مديرعامل شركت هواپيمايي ايران (هما) از برقراري خطوط هوايي مستقيم ميان استانهاي بزرگ كشور بدون نياز به پرواز به تهران طي چند روز آينده خبر داد.
به گزارش خبرنگار كيهان، سعيد حسامي كه عصر پنجشنبه در جمع اعضاي باشگاه مسافران كثير السفر سخن مي گفت، افزود: وضعيت ايران اير امروز با داشتن 54 فروند هواپيماو يكهزارو 91 صندلي در تاريخ اين شركت بي سابقه بوده است.
وي با بيان اينكه ايران اير به 34 نقطه پرواز بين المللي دارد، گفت: از اين تعداد 13 پرواز به مقاصد اروپايي و 25 مورد داخلي است.
مديرعامل هما خاطرنشان كرد: برغم چالش هاي موجود در صنعت هواپيمايي و فرسوده شدن تجهيزات فرودگاهي كشور؛ براساس يك برنامه ريزي زمان بندي شده طي پنج سال تمامي تجهيزات و خدمات فرودگاهي نوسازي خواهد شد. وي به تحريم ها و فشارهاي سنگين به صنعت هواپيمايي كشور اشاره كرد و گفت: در سال گذشته ياتا اقدام به مميزي هواپيمايي كشورهاي عضو اين سازمان كرد و با تلاش همكاران هما؛ ايران اير از ارزيابي و اين مميزي سخت موفق بيرون آمد و در حال اخذ گواهي مميزي ياتا هستيم.
وي با اشاره به فروش اينترنتي در مسيرهاي خارجي گفت: درصدد هستيم تا مسيرهاي داخلي را نيز به اين سيستم تجهيز كنيم. مديرعامل هما خاطرنشان كرد: تمامي فرودگاه هاي كشور و ايستگاه هاي هما در خارج از كشور به سيستم اتوماتيك كنترل مسافري تجهيز شده است و به سرعت در حال تهيه تجهيزات مناسب هستيم.
وي هدف از تشكيل باشگاه مسافرين كثير السفر را قدرداني از مسافرين وفادار به هما و جمع آوري اطلاعات و تنظيم استراتژي ها و برنامه ريزي ها بر مبناي ارجحيت خواسته هاي مسافران اعلام كرد و گفت: اين باشگاه 56 هزار عضو دارد كه از خدماتي مانند بليت رايگان، حمل بار اضافي و حق اولويت رزرو بليت برخورداند.
وي درباره اعلام نام ايران اير به عنوان پر سانحه ترين شركت هواپيمايي در يكي از سايتها گفت: اين خبر كه توسط سايت غيرمعتبر انتشار يافته بسيار مضحك است چون از سال 1988 هيچ سانحه اي به جز انفجار ايرباس در خليج فارس آنهم توسط ناو آمريكايي اتفاق نيفتاده است.
حسامي افزود: بهترين مرجع سازمان هواپيمايي كشوري است و بر همين اساس هما در زمره ايمن ترين ايرلاين هاي بزرگ دنيا قرار دارد.
مديرعامل هما درباره حذف پروازها در مسيرهاي زيانده گفت: در بحث خصوصي سازي يكي از برنامه ها حذف پروازهاي زيانده است كه سالانه 5 ميليارد تومان به هما ضرر مي رساند.
وي با اشاره به روند رو به كاهش زياندهي هما از 44 ميليارد تا 15 ميليارد تومان گفت: در تلاشيم بحث خصوصي سازي را با كمك بورس اجرايي كنيم.
به ايثارگران همچنان تخفيف مي دهيم
حسامي درباره اجرا نشدن دستورالعمل استفاده خانواده ايثارگران از تخفيف بليت گفت: اين شركت افتخار مي كند كه به خانواده هاي معظم ايثارگران در اين زمينه خدمات ارائه مي كند و در صورت تخلف يك آژانس نبايد خدمات ارزنده هما به اين قشر عزيز ناديده گرفته شود.
تعميرات 125 پهن پيكر
در 13 سال
معاون مديرعامل هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران در حاشيه اين مراسم با اشاره به تعميرات اساسي 125 هواپيماي پهن پيكر در 13 سال گذشته گفت: با توجه به شرايط تحريم، هفته گذشته يك فروند ديگر از هواپيماهاي پهن پيكر ايرباس را توسط متخصصان داخلي تعمير كرديم.
وي افزود: مهندسان زميني هواپيما با دستان تواناي خود بدون هيچ كمك خارجي پايين ترين تا بالاترين رده چك هاي هواپيماها را انجام دادند.
مهندس موم چي با اشاره به اينكه تعميرات هر هواپيما در خارج از كشور بين 3 تا 9 ميليون دلار هزينه دارد، افزود: اين تعميرات در داخل كشور با يك ميليون دلار انجام مي شود.
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن