تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805442794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي انتظامي:اين نيرو از هيچ تلاشي براي امنيت شايسته مردم فروگذار نمي كند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فرمانده نيروي انتظامي:اين نيرو از هيچ تلاشي براي امنيت شايسته مردم فروگذار نمي كند
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/19
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي گفت: اين نيرو از هيچ گونه تلاشي فروگذار نخواهد كرد تا امنيت مثال زدني و شايسته مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران در كشور برقرار شود و با چشمي بيدار تهديدهاي آينده را ارزيابي مي كند تا به جامعه آسيب نرسد.
به گزارش خبرنگار ما، سردار سرتيپ اسماعيل احمدي مقدم در سخنان پيش از خطبه هاي امروز نماز جمعه تهران به مناسبت هفته نيروي انتظامي افزود: تبريك اين هفته زماني زيباتر مي شود كه مردم شاهد خدمات نيروي انتظامي باشند و شانيت و مباركي اين هفته به رضايت مردم از خدمات ناجا بستگي دارد.
وي تصريح كرد : اميدوارم اين هفته سرآغاز خدمات و رويكردهاي جديد و پوياتري براي امنيت و ارائه خدمات به مردم شود.
وي با اشاره به شعار « هدف من امنيت و آرامش توست» به عنوان شعار هفته امسال نيروي انتظامي گفت: مخاطب ما همه مردمند و رسالت خودمان را در اين شعار بيان كرده ايم.
سرتيپ احمدي مقدم امنيت را نياز اوليه بشر و مانند هوا براي تنفس انسان دانست و افزود: قدر و منزلت يك موضوع در نبود آن مشخص مي شود و امروز بايد ارزش امنيت را از مردم عراق و افغانستان جويا شد.
فرمانده نيروي انتظامي خاطرنشان كرد: در اين كشورها كه سايه اشغال بر آن افكنده شده است و نيروهاي اشغالگر موجب ناامني در آنها هستند شاهد استيلاي فضاي ترس و وحشت در آنجا هستيم.
وي گفت: ناامني علاوه بر ايجاد ترس و وحشت بر فعاليتهاي اقتصادي و تلاش روزمره انسانها نيز تاثير مي گذارد و همه شئونات اجتماعي را دربر مي گيرد.
سرتيپ احمدي مقدم با بيان تفاوت مباني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با شاخص هاي جهاني و غرب افزود: در مسئله امنيت نمي توانيم فقط به شاخص هاي جهاني بسنده كنيم بلكه بايد امنيت كشورمان را با مختصات ديني و ارزشي جامعه ايراني بسنجيم.
وي باورهاي ديني را سپر مستحكمي در برابر ناامني دانست و گفت: دينداري موجب مصونيت از ناهنجاري ها مي شود در حالي كه طاغوت و گردنكشان درصدد سوق دادن جامعه به سوي سياهي و تباهي اند و متاسفانه مي بينيم كه دنياطلبي و شهوت پرستي در دنياي متمدن امروز به عنوان ارزش اوليه انسانها مطرح و ريشه همه ناهنجاري ها و ناامني هاست.
سرتيپ احمدي مقدم گفت: هرچه جامعه مرفه تر مي شود جرائم افزايش مي يابد زيرا انسان سيري ناپذير است و فراموش مي كند كه جهان معبر است نه مقصد.
وي افزود: اساس ديدگاه ما با غرب تفاوت دارد و عقلانيت غربي با آموزه هاي قرآن و اسلام يكي نيست.
سرتيپ احمدي مقدم تصريح كرد : عقلانيت در غرب با حساب و كتاب مادي محاسبه مي شود اما سود و زيان در اسلام برپايه معنويت استوار است.
فرمانده ناجا از برخي اصحاب فكر و قلم كه با تفاسير جوامع غربي عملكرد و طرحهاي نيروي انتظامي را بدون در نظر گرفتن تفاوت مباني ما با آنها نقد مي كنند انتقاد كرد و گفت.. در صورتيكه جلوي كج روي ها و ناهنجاري ها گرفته نشود اين مسائل در جامعه سيطره مي يابد.
احمدي مقدم گفت: برخورد با مجرم معلول گراست و اگر به ريشه ها و علل پيدايش جرم توجه نشود با افزايش جرم روبرو خواهيم شد.
وي تكيه بر ارزش هاي ديني و فرهنگي را موجب پيشگيري از وقوع جرم دانست و افزود: در اجراي طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي كه دستاوردهاي خوبي داشت رسانه هاي غربي واكنش نشان دادند و براي مغلوب كردن ملتها به صورت هماهنگ و همه جانبه تلاش مي كنند.
فرمانده نيروي انتظامي گفت: در صورتيكه بخواهيم به امنيت مطلوب در جامعه دست يابيم همه دستگاههاي فرهنگي و مجامع ديني بايد وظايف خود را به خوبي انجام دهند و از روش هاي اثرگذار و نوين استفاده كنند زيرا رقيب بسيار هنرمندانه از ابزارهاي خود استفاده مي كند.
وي گفت: در شبيخون فرهنگي تلفات بسيار مصيبت بار است و نمي توان آن را با جنگ هاي پشت خاكريز يكي دانست زيرا در اين جنگ مصدومان از خانواده ها نيز طرد مي شوند.
سرتيپ احمدي مقدم تصريح كرد: امروزه با استفاده از ابزارهاي جديد ارتباطي محرمانه ترين جنبه هاي زندگي مردم مورد خدشه قرار مي گيرد و در اينترنت و لوح هاي فشرده به سرعت منتشر مي شود و دفاع از حريم خصوصي نيز بسيار پيچيده تر شده است.
وي به ابعاد پيچيده ناامني در جامعه امروز اشاره كرد و گفت:اكنون ديوار كشيدن دور خانواده براي حفظ آنان كافي نيست و بايد با افزايش آگاهي جامعه درباره ابزارهاي جديد ارتباطي، قوانين نيز به صورت حمايتي تدوين شود.
سرتيپ احمدي مقدم با بيان اينكه كسي اجازه انتشار گناهاني را كه در خفا انجام مي شود ندارد، گفت: متاسفانه امروزه برخي رسانه هاي جديد در قالب افشاگري ها و بي حسابگري هايشان فضاي افشا و تهمت را گسترش داده اند.
وي تصريح كرد : نيروي انتظامي با درك شرايط جديد جهاني و داخلي و باشناخت ابعاد فرهنگي جامعه ايراني در پاسخ به مطالبات مردم تلاش مي كند تا امنيت مطلوب و شايسته نظام جمهوري اسلامي ايران را برقرار كند.
فرمانده نيروي انتظامي به برخي دستاوردهاي طرح امنيت اجتماعي اشاره كرد و گفت: در حاليكه در گذشته مبارزه قاطع با باجگيران و كساني كه محلات و بازار را ناامن مي كردند به صورت گسترده انجام نمي شد اما اكنون اين مظاهر به حداقل رسيده و متخلفان مي دانند كه برخورد با آنان جدي خواهد بود و نيروي انتظامي از حقوق مردم به هيچ وجه گذشت نمي كند.
وي خطاب به كساني كه مي گويند اجراي طرح امنيت اجتماعي موجب تضييع حقوق مي شود گفت: اين سخن دفاع از گرگ است و چرا اين عده از حقوق مردم و شهروندان مظلوم دفاع نمي كنند.
فرمانده ناجا همچنين به فعاليت اين نيرو در حوزه ارتقاء امنيت اخلاقي و پوشش اشاره كرد و گفت: برخورد با ريشه هاي فساد و مجموعه هايي كه اينگونه مسائل را سازماندهي مي كنند در دستور كار نيروي انتظامي بوده و هست و شاهديم كه در سايه اجراي اين طرح امنيت افزايش و جرم كاهش يافته است.
احمدي مقدم گفت: نيروي انتظامي در نقطه مطلوب نيست اما در آغاز راه است و اجراي اينگونه طرحها به صورت مقطعي و موضعي نخواهد بود بلكه به صورت مستمر و دائمي اجرا مي شود و ماموران ناجا در دفاع از مردم جدي هستند.
وي افزود: نيروي انتظامي از آغاز برنامه چهارم توسعه تاكنون با بهره گيري از فنون علمي و به روز رشد بسيار خوبي داشته و حدود 85 درصد كشفيات داشته است.
وي با اشاره به افزايش آمار كشف جرائم قتل ، سرقت خودرو و منازل تصريح كرد : جرائم سرقت هاي مسلحانه و گروگانگيري نيز بيش از 50 درصد كاهش يافته است.
احمدي مقدم همچنين به افزايش 50 درصدي تجهيز پاسگاه ها و كلانتري ها در زمينه پيشگيري از وقوع جرم اشاره كرد.
فرمانده نيروي انتظامي از تلاش ماموران اين نيرو و خانواده آنان قدرداني كرد و گفت: امروز ادعا مي كنم كه نيروي انتظامي زحمتكش ترين نهاد در كشور است و با وجود افزايش سه برابري شهرستانها و افزايش يك و نيم برابري جمعيت شهري اين نيرو شرايط بهتري از گذشته دارد و هيچ سازماني به اندازه اين نيرو تحت فشار كاري قرار ندارد.
وي از اجراي صد ميليون نفر خدمت در سال خبر داد و گفت: امسال 15 ميليون نفر خدمت از طريق خدمات الكترونيكي انجام شده است.
كد 0001/10107
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن