تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820120709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زبان برنامه نویسی visual basic 6.0


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:

زبان برنامه نویسی visual basic 6.0
زبان برنامه نویسی visual basic 6.0

ویژوال بیسیک چیست ؟

ویژوال بیسیک توسعه یافته زبان برنامه‌نویسی بیسیک می‌باشد. بیسیک توسط پروفسور جان کمنسی و توماس کرتز از کالج دارتموث برای نوشتن برنامه‌های ساده ایجاد شد. طراحی آن از اواسط دهه ۱۹۶۰ آغاز گردید. ویژوال بیسیک تا نسخه ۳ به صورت ۱۶ بیتی بود. از نسخه ۵ به بعد فقط ویرایش ۳۲ بیتی آن ارائه شد. (نسخه ۴ هم به صورت ۱۶ بیتی و هم به صورت ۳۲ بیتی عرضه شده بود.)
ویژوال بیسیک از نسخه ۶ به بعد بر پایه چارچوب دات‌نت (NET.) ارائه شد. اگر چه با ظهور ویژوال بیسیک دات نت اکثر برنامه ‌نویسان ویژوال بیسیک ۶ به آن گرویدند، ولی نسخه ۶ همچنان طرفداران ویژه‌ی خود را دارد.
ویژوال بیسیک برای توسعه سریع نرم افزار (RAD یا Rapid Application Development) بر پایه رابط گرافیگی کاربر (GUI یا Graphical User Interface) توسعه داده شد. دسترسی آسان و سریع به پایگاه دادهها با استفاده از DAO ،RDO یا ADO و ایجاد کنترل‌های اکتیو ایکس از جمله مواردی هستند که این زبان را برای RAD مناسب کرده‌اند.
برنامه‌نویسی در ویژوال بیسیک به صورت رخدادگرا می‌باشد. در برنامه‌نویسی تجاری، ویژوال بیسیک جز محبوب ‌ترین ‌ها است. بنا به آماری که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، ۵۳٪ از برنامه ‌های تجاری با استفاده از این زبان تولید شده‌ اند.

با وجود اینکه نسخه 2008 بسته نرم افزار Visual Studio.NET توسط مایکروسافت منتشر شده است هنوز کاربران زیادی به دنبال نسخه 6 برنامه Visual Basic هستند تا بتوانند برنامه های خود را به این زبان بنویسند. ما هم برای اینکه منبع خوبی برای دانلود این برنامه در اینترنت و در بین سایتهای فارسی زبان وجود داشته باشد این نسخه را تا حداکثر ممکن فشرده کرده و به بخش دانلود اضافه کرده ایم. نسخه هایی که از این برنامه وجود دارند با ویندوز XP مشکل دارند ولی این نسخه با حداقل پیغام خطا در ویندوز XP SP2 با آخرین Update‌ها نصب شده و کار می کند. این نسخه بهترین نسخه این برنامه یعنی Enterprise Edition می باشد.
 
download link  1
download link 2 (26day work !) 2
size 55.8 mb
 
serial number : 111-11111
password : www.p30day.com
 
می توانید Service Pack 6 این برنامه را از لینک زیر بگیرید:
با نصب SP6 مشکلات نسخه اولیه برطرف شده و برنامه تا سال 2000 به روز می شود.
download link 1
download link 2
size 26.5 mb
 
password : www.p30day.com
 
 
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن