تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقبال گسترده مردم از نمايشگاه پليس گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استقبال گسترده مردم از نمايشگاه پليس گيلان
خبرگزاري فارس: پليس گيلان خدمات گسترده‌اي در نمايشگاه عمومي هفته نيروي انتظامي به مردم و بازديد كنندگان ارائه مي‌دهد كه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، امروز با گذشت دو روز از برپايي اين نمايشگاه گروه زيادي از مردم به ويژه جوانان براي آشنايي با دستاوردهاي پليس استان و نيز استفاده از خدمات نيروي انتظامي و ديگر دستگاه‌ها از نمايشگاه دهم پليس بازديد كردند.
غرفه خدمات وظيفه عمومي از جمله مهم‌ترين بخش‌هاي نمايشگاه است كه هر روز از ساعت 16 تا 21 در محل نمايشگاه به پرسش‌هاي مشمولان و خانواده‌هاي آنان پاسخ داده مي‌شود.
برگزاري كميسيون هيئت بدوي و نيز شوراي پزشكي در دو نوبت از جمله برنامه‌هاي معاونت وظيفه عمومي در هفته نيروي انتظامي است كه در نمايشگاه پليس انجام مي‌شود.
صدور گواهي عدم خلافي، استعلام سرقت خودرو و موتورسيكلت، خدمات مشاوره اجتماعي و حقوقي، خدمات آموزش همگاني و نيز فروش محصولات فرهنگي و كتب از ديگر برنامه‌هاي متنوع در نمايشگاه پليس است.
يكي از بخش‌هاي پر مخاطب و جذاب نمايشگاه برگزاري مسابقات پينت بال است كه يكي از جذاب‌ترين ورزش‌هاي رزمي بوده و مي‌تواند تمريني براي عمليات نظامي محسوب شود.
آغاز بكار نخستين نمايشگاه هنر و امنيت در گيلان از اقدام موثر همزمان با افتتاح نمايشگاه پليس بود.
در اين نمايشگاه با استفاده از پلات‌هاي رنگي، تصاوير و كاريكاتور، آموزش‌هاي همگاني در زمينه پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و تلاش‌هاي نيروي انتظامي براي آرامش و امنيت به نمايش درآمده است.
امسال در نمايشگاه پليس تسهيلات خريد مسكن، امكانات بيمه‌اي توسط صندوق تعاون ناجا و بيمه اميد ناجي به افسران و درجه‌داران پليس ارائه مي‌شود.
حضور غرفه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي و تشكل‌هاي غير دولتي در نمايشگاه پليس مانند دانشگاه آزاد اسلامي، بسيج دانشجويي، مهد كودك، هلال احمر، آتش نشاني و... چشمگير است كه با ارائه خدمات همسو به بازديدكنندگان، ياور پليس در نمايشگاه هستند.
بانك ملي ايران و موسسه مالي اعتباري قوامين نيز با استفاده از فرصت نمايشگاه اقدام به اهداي جايزه به ده‌ها بازديدكنندگان كرده‌اند.
ده‌ها جايزه نقدي 5 ميليون ريالي، كمك هزينه خريد خودرو و وام‌هاي بدون نوبت 20 و 70 ميليون ريالي از جمله جوايز نمايشگاه پليس گيلان است.
6 دفتر خدمات پليس +10 (دولت الكترونيك) با حضور مستمر خود در يكي از غرفه‌هاي نمايشگاه خدمات متنوع صدور گذرنامه، صدور المثني گواهينامه، كارت هوشمند سوخت و خدمات اماكن عمومي به مردم ارائه مي‌دهند.
اجراي برنامه‌هاي هنري و جنگ شبانه در نمايشگاه شامل نمايش‌هاي خياباني، تئاترهاي كودكانه، نمايش فيلم و كليپ‌هاي آموزشي، نمايش ويژه برنامه‌هاي ترافيكي عمو پورنگ است.
همچنين در دومين شب از هفته پليس آسمان رشت نورباران شد و اين مراسم سه‌شنبه شب در محل برپايي نمايشگاه در سبزه ميدان رشت با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
انتهاي پيام/ب
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 427]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن