تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804500231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگ برنده در دست صافكاران اتوبان صياد شيرازي


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: برگ برنده در دست صافكاران اتوبان صياد شيرازي
مسير عمده اي از اتوبان صياد شيرازي در هر دو مسير شمال به جنوب و بالعكس به محلي جهت صافكاري ماشين هاي تصادفي تبديل شده كه با تلاش هاي فراوان، بازرسان شهرداري هنوز موفق نشده اند از فعاليت آنان جلو گيري كنند به گونه اي كه اين موضوع گاهي اوقات به درگيري هاي تن به تن بين بازرسان شهرداري و صافكارها منجر شده است. اين معضل به پرونده اي قطور و غير قابل رسيدگي در طي ماه هاي اخير تبديل شده كه كمك ساير دستگاه هاي ذي ربط را مي طلبد.


سرويس اجتماعي برنا // نرگس شا محمد ي

مسير عمده اي از اتوبان صياد شيرازي در هر دو مسير شمال به جنوب وبالعكس به محلي براي صافكاري ماشين هاي تصادفي تبديل شده كه با پيگيري مداوم خبر نگار اجتماعي شبكه خبري برنا طي شش ماه گذشته از طريق سامانه 137، هنوز پاسخ قانع كننده اي از اين سامانه دريافت نشده است؟! پس كدام يك از دستگاه هاي اجرايي در اين زمينه مسئول هستند؟!

چند نمونه از پيگيري هاي انجام شده از سامانه 137

آن گونه كه گفته مي شود سامانه 137 شهرداري تهران، وظيفه رسيدگي به فوريت هاي شهري را به عهده دارد در حالي كه موضوع اتوبان صياد شيرازي كه به نوعي رفع سد معبر است از اين مرز گذشته و به فوريتي مزمن تبديل شده است(!)

1- كد 187 سامانه 137 شهرداري در پاسخ به پيگيري خبرنگار اجتماعي شبكه خبري برنا گفت: جوابيه اي كه از معاونت امور شهري به اين سامانه ارسال شده بدين شرح است: با توجه به اينكه صافكاران اتوبان صياد فاقد وسايل سنگين هستند به هنگام مراجعه بازرسان شهرداري، به راحتي فرار كرده و امكان دسترسي به آنان و جود ندارد.

2- كد 112 سامانه 137 در پاسخ به پيگيري تلفني خبر نگار اجتماعي شبكه خبري برنا اظهار داشت: يكي از عوامل شهرداري در مواجه با سد معبر كنندگان اتوبان صياد شيرازي به وسيله چاقو زخمي شده است.

3-كد 179 سامانه 137 در پاسخ به پيگيري تلفني خبرنگار ما گفت: با توجه به اينكه شهرداري مدركي دال بر فعاليت صافكاران اين اتوبان به هنگام مراجعه بازرسان خود در دست ندارد، ممكن است صافكاران اين محدوده از دست شهرداري شكايت كنند. بنا براين رسيد گي به اين معضل از دست شهرداري خارج است(!)

همچنين نامه هاي شماره (507 / 1 ن مورخ 20/1/87 ) ، (863 /1ن مورخ 20/ 3/87 ) و نامه شماره (793 / 1ن مورخ 21 / 4 / 87 ) كه از اين سامانه به معاونت امور شهري ناحيه يك شهرداري منطقه چهار، ارسال شده كه متاسفانه تمامي اين نامه ها اقدام قابل توجهي را در برنداشته است(!)

اقدامات بيشتر منوط به همكاري ساير دستگاه هاست

اسدي؛ مسئو ل تخلفات ساختماني حوزه معاونت شهري ناحيه يك منطقه چهار شهرداري تهران در خصوص جمع آوري صافكاران اتوبان صياد شيرازي به خبر نگار اجتماعي برنا گفت: ما با دستگاه هاي مختلف پيرامون اين معضل مكاتباتي را داشته ايم كه متاسفانه تا كنون موفق به حل اين معضل نشده ايم.

وي با اشاره به زخمي شدن يكي از ماموران كلانتري 120 سيد خندان و مراجعه مداوم عوامل شهرداري جهت جمع آ وري سد معبر كنندگان، خاطر نشان كرد: ما تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام داده ايم و اقدامات بيشتر منوط به همكاري ساير دستگاه هاست.

اتوبان يا آ شفته بازار...

نكته جالب اينجاست كه در اين اتوبان اضافه بر صافكاري و نقاشي، خريد و فروش انواع خربزه و هندوانه نيز قابل مشاهده است.

اگر چه شهرداري تا كنون و به هر دليلي موفق به جمع آ وري صافكاران اتوبان صياد شيرازي نشده، اما به نظر مي رسد كه قادر به جمع آوري فروشندگان سيار در اين اتوبان و ساير اتوبان هاي سطح شهر تهران كه چهره ناخوشايندي را براي پايتخت به وجود آ ورده، باشد. وجود فروشندگان سيار در اتوبان ها علاوه بر اينكه مصداق بارز سد معبر بوده موجب بروز بسياري از تصادفات به دليل توقف ساير خودروها نيز است. كه البته اين امر هم قابل توجه ماموران راهنمايي و رانند گي است

توقف در اتوبان به جز موارد خاص مطلقآ ممنوع...(!)

بزازي؛ مدير يكي از آموزشگاه هاي رانندگي در گفتگو با خبر نگار ما گفت: همه مي دانند كه توقف در اتوبان ممنوع است. طبق بند 14 ماده 163 كتاب آموزش جامع قوانين راهنمايي و رانند گي، توقف در هر نقطه از معابر به منظور تعمير، شستشو و تعويض روغن، مطلقآ ممنوع است.

"سيد رضا مددي" يكي از ماموران راهنمايي و رانندگي در گفتگو با خبر نگار اجتماعي برنا گفت: توقف در اتوبان به جز موارد خاص مطلقآ ممنوع است و در صورت توقف موجب جريمه مي شود.

چرا راهنمايي و رانندگي هيچ اقدامي در اين زمينه انجام نمي دهد

اگر چه در نگاه اول اين موضوع، سد معبر محسوب مي شود اما توقف در اتوبان به جز موارد خاص و ضروري مطلقآ ممنوع است و مستوجب جريمه ماموران راهنمايي و رانند گي است. پس چرا راهنمايي و رانندگي اقدام باز دارنده اي در اين زمينه انجام نمي دهد؟!

نكته جالب تر آنكه در مسير شمال به جنوب اتوبان صياد شيرازي، پليس با نصب دوربين، خودروهاي با سرعت بالا را جريمه مي كند اما از كنار آن همه خودروهاي متوقف شده در مسير مقابل به راحتي مي گذرد...(!)

در محدوده صافكاران اتوبان صياد امنيت وجود ندارد

اگر چه در نگاه اول اين موضوع، سد معبر محسوب مي شود اما مشاهدات خبرنگار اجتماعي برنا نشان مي دهد كه امنيت لازم در اين محدوده وجود ندارد. وي كه چند باربه قصد مكالمه با تلفن همراه خود در كناراين اتوبان توقف كرده بود، با حمله چند تن از اين افراد مواجه مي شود كه مجبور به ترك سريع محل مي شود.

همچنين چند بار به بهانه صحبت با تلفن همراه خود، قصد گرفتن عكس از نحوه فعاليت اين دسته از افراد كه بيشتر شبيه اراذل و اوباش هستند را دارد كه موفق به تهيه عكس نيز نمي شود.

قابل توجه دست اندر كاران نيروي انتظامي

مشاهدات كساني كه به صورت دائم دراين اتوبان در حال تردد هستند نشان مي دهد كه با كمي دقت در عملكرد اين افراد، موضوع رد و بدل كردن مواد مخدر در قالب صافكاري و نقاشي و همين طور ساير وعده هاي غير اخلاقي دور از ذهن به نظر نمي رسد(!)

با توجه به اجراي طرح هاي ضربتي انجام شده توسط نيروي انتظامي در خصوص جمع آوري اراذل و اوباش، جاي بسي تعجب است كه اراذل و اوباش اين محدوده چگونه از چشم تيز بين تلاش گران نيروي انتظامي دور مانده اند؟!

اميد است كه اين گزارش زمينه ساز حل اين معضل چند ساله شود و دستگاه هاي مسئول به آن تنها به چشم سد معبر نگاه نكنند؟! چرا كه بسياري از خلاف ها در قالب صافكاري و نقاشي مي تواند صورت گيرد و كسي هم به آن شك نكند!!!
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1538]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن