تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815543231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حذف دومين تيم آسيايي از جام جهاني فوتسال ايران امشب به مصاف اروگوئه مي‌‏رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: حذف دومين تيم آسيايي از جام جهاني فوتسال ايران امشب به مصاف اروگوئه مي‌‏رود


تهران- خبرگزاري كار ايران
تيم ملي فوتسال تايلند دوشنبه شب با شكست سنگين مقابل پاراگوئه ، وداع زودهنگامي از رقابت هاي جام جهاني 2008 برزيل داشت.
به گزارش ايلنا، در اين ديدار كه از گروه دوم مرحله مقدماتي و در شهر ريودوژانيرو برگزار شد تيم تايلند با نتيجه هشت بر صفر مغلوب حريف خود شد تا دومين تيم آسيايي حذف شده در اين دوره از مسابقه ها باشد.

پيش از اين تيم چين كه نخستين حضور خود را در جام جهاني تجربه مي كند، با دو شكست متوالي برابر آرژانتين و مصر شانس حضور در مرحله يك چهارم پاياني را از دست داد.
در ديگر ديدار گروه دوم، تيم پرتغال با نتيجه هشت بر يك آمريكا را شكست داد تا بازي اين تيم مقابل پاراگوئه تكليف تيم دوم اين گروه در مرحله بعدي را مشخص كند.
در اين گروه تيم ايتاليا با سه پيروزي متولي و كسب 9 امتياز صعود خود را به مرحله يك چهارم پاياني اين رقابتها مسجل كرده است.
در ديدارهاي گروه نخست، تيم روسيه با نتيجه پرگل 13 بر يك جزاير سليمان را در هم كوبيد و ژاپن با نتيجه چهار بر يك كوبا را شكست داد تا اميدوار به صعود به مرحله بعدي باشد.
ژاپني ها فردا در ديداري حساس برابر روسيه قرار خواهند گرفت تا در صورت پيروزي براي نخستين بار به مرحله دوم جام جهاني صعود كنند.
در گروه نخست، تيم ملي فوتسال برزيل با كسب 9 امتياز راهي مرحله يك چهارم پاياني اين مسابقه ها شده است.
در ادامه اين دوره از پيكارها، امشب در گروه چهارم دو ديدار حساس برگزار خواهد شد كه در آن تيم ملي فوتسال ايران براي راهيابي به مرحله بعدي برابر اروگوئه قرار مي گيرد و ليبي به مصاف جمهوري چك مي رود.
در گروه سوم تيم گواتمالا به ديدار چين مي رود و تيم هاي مصر و اوكراين برابر هم صف آرايي خواهند كرد.
تيم ملي فوتسال ايران هم اكنون با كسب يك تساوي برابراسپانيا (3 بر 3) و يك پيروزي مقابل ليبي ( 4 بر 2) در مكان دوم جدول رده بندي گروه چهارم قرار دارد.
پايان پيام

كد خبر: 449961
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن