تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816766156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غيبت اوون در ليست 23 نفره انگليس گل زدن كافي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: غيبت اوون در ليست 23 نفره انگليس گل زدن كافي نيست
وقتي يكشنبه شب ليست تيم ملي اعلام شد و خبري از نام مايكل اوون ستاره سال هاي دور تيم ملي انگليس در آن نبود، مي شد فهميد آينده او در تيم ملي انگليس روز به روز كمرنگ تر مي شود. فابيو كاپلو سرمربي ايتاليايي تيم ملي انگليس نام او را از فهرست بازيكنان براي بازي مقابل قزاقستان و بلاروس در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 حذف كرده است. مهاجم نيوكاسل در 4 بازي آخر تيمش سه گل زده و در اين شرايط نيازي هم نيست به اين نكته اشاره كنيم كه او در 89 بازي ملي هم 49 گل زده است. با اين حال كاپلو اعلام كرده است قدرت گلزني اين مهاجم 28 ساله آنقدر كافي نيست كه ارزش دعوت كردن او به تيم ملي را داشته باشد.

اوون از همان بازي اول كه مرد ايتاليايي مقابل سوئيس روي نيمكت تيم ملي انگليس نشست يعني فوريه امسال بابت جايگاهش در تركيب اصلي دچار نگراني شده بود. اين نگراني به اين دليل است كه او ماه مارس تنها 45 دقيقه مقابل فرانسه به ميدان رفت و در پيروزي هاي ماه گذشته مقابل آندورا و كرواسي هم از تركيب اصلي دور ماند. كاپلو آن موقع حذف كردن نام او را به خاطر ناآمادگي اوون دانسته بود اما اين دفعه و در شرايطي كه مهاجم نيوكاسل مشكل مصدوميت ندارد، پيتر كراوچ و شان رايت فيليپس را دعوت كرده است. حالا سرمربي انگليس دليل اين حذف اوون را يك تصميم كاملاً فوتبالي پيش از بازي روز شنبه مقابل قزاقستان در خانه و بازي 4 روز بعد مقابل بلاروس در مينسك مي داند. كاپلو كه در گفت وگو با رسانه هاي انگليس راجع به 23 بازيكن دعوت شده حرف مي زد، گفت؛«اوون در شرايط خوبي قرار دارد و آماده است اما اين براي گلزني كافي نيست. آمادگي او براي 90 دقيقه بازي و گل زدن كافي نيست. قبول دارم گل زدن مهم است اما تنها دليل مهم نيست. من اين تصميم را گرفتم نه به اين خاطر كه از اوون خوشم مي آيد يا نه، فكر كردم در شرايط كنوني بهترين تصميم را گرفته ام.»

قطعاً آمادگي جسماني يكي از فاكتورهاي اصلي ليست كاپلو به شمار مي رود. چون او رايت فيليپس را كه پس از جدايي از چلسي و بازگشت به سيتي شرايط خوبي پيدا كرده دعوت كرده و پيتر كراوچ هم قطعاً به خاطر زدن 4 گل در سه مسابقه اخير پورتسموث در ليست 23 نفره كاپلو جا گرفته است. شايد نقش ديويد بكام در ليست جديد كاپلو خيلي كمرنگ باشد اما حداقل آن است كه او جايگاهش را حفظ كرده و ديويد بنتلي جاي خودش را به رايت فيليپس داده است.

با تمام اين اوصاف شايد غيبت اوون پاياني بر عصر طلايي او در تيم ملي انگليس باشد. كاپلو، روني و هسكي را ترجيح مي دهد و اوون در بهترين شرايط ممكن مي تواند به جانشيني جرمن دفو؛ بازيكني كه از لحاظ سبك بازي شبيه او است فكر كند. تازه اگر دفو مصدوم شود. خود كاپلو هم مي داند كه زوج هسكي- روني سرعت لازم را در خط حمله ندارد، با اين حال اين نكته را در ذهن دارد كه ولكات مي تواند هر دفاعي را باز كند. توانايي ولكات در پيروزي خردكننده 4 بر يك مقابل كرواسي و در زاگرب خودش را نشان داد. دعوت نكردن اوون به تيم ملي بدون شك دغدغه فابيو كاپلو نيست. او در اين دو مسابقه چندين بازيكن كليدي را در اختيار ندارد. كاپلو در اين دو مسابقه اوون هارگريوز و مايكل كريك زوج مياني منچستريونايتد و جو كول هافبك خلاق چلسي را در اختيار ندارد. گرچه غيبت جو كول كمي عجيب به نظر مي رسد چون لوئيس فليپه اسكولاري سرمربي برزيلي لندني ها بعد از پيروزي دو بر صفر تيمش مقابل استون ويلا در روز يكشنبه گفته بود مصدوميت هافبكش جدي نيست. با اين حال كاپلو از نام كول صرف نظر كرده تا نتواند آن تركيب مورد نظرش كه پيروزي 4 بر يك مقابل كرواسي را به همراه داشت، به زمين بفرستد، گرچه خبر خوب براي كاپلو بازگشت استيون جرارد به تيم ملي بعد از مصدوميت و غيبت در بازي ماه گذشته است و با توجه به درخشش فرانك لمپارد در پست جرارد مقابل كرواسي، جاي هافبك ليورپول و نقش او چندان مشخص نيست.

حضور دوباره وين روني مي تواند خبر خوشحال كننده ديگري براي كاپلو در اين شرايط باشد، كسي كه مصدوميت قوزك پايش رفع شده و در جريان پيروزي 2 بر صفر يونايتد مقابل بلكبرن موفق به گلزني شد تا در سومين مسابقه پياپي اش گل بزند. گرچه كاپلو اعلام كرده براي فشار نياوردن به مهاجم منچستريونايتد در يكي از دو مسابقه انگليس از روني بازي خواهد گرفت، اما خود اين بازيكن اعتقاد دارد آنقدر آماده هست كه در هر دو بازي به ميدان رود؛ «من حس خوبي دارم. فقط بايد مواظب قوزك پايم باشم. قوزك پايم در دو هفته اخير ضعيف بوده اما من براي بازي هاي تيم ملي مشكلي نخواهم داشت.» حضور ثابت هسكي حداقل در مسابقه با قزاقستان در كنار روني قطعي است اما رسانه هاي انگليس اعتقاد دارند كاپلو اكنون بايد از لحاظ رواني نگران وضعيت ولكات باشد. آرسنال در دو بازي آخرش خوب نتيجه نگرفته. مقابل هال سيتي شكست خورده و مقابل ساندرلند هم تا شكست فاصله يي نداشت. در اين شرايط دعوت از اوون مي توانست كارسازتر باشد اما شايد بزرگ ترين دغدغه كاپلو، آماده كردن ولكات از لحاظ روحي باشد. درست است كه سفر به مينسك و بازي مقابل بلاروس كار دشواري است اما مهم ترين هدف كاپلو اين است كه در پايان اين دو بازي با 12 امتياز راه رسيدن به آفريقاي جنوبي را هموار كند.

23 بازيكن دعوت شده كاپلو به تيم ملي انگليس

ديويد جيمز(پورتسموث)، گرين(وستهام)، كارلوس(وست برومويچ)، براون(منچستريونايتد)، جانسن(پورتسموث)، تري(چلسي)، فرديناند(يونايتد)، لسكات(اورتون)، آپسون(وستهام)، اشلي كول(چلسي)، بريچ(چلسي)، بكام(لس آنجلس گالكسي)، ولكات(آرسنال)، بري(استون ويلا)، جيناس (تاتنهام)، لمپارد(چلسي)، جرارد(ليورپول)، داونينگ(ميدلزبورو)، رايت فيليپس(سيتي)، هسكي(ويگان)، كراوچ(پورتسموث)، روني(يونايتد)، دفو(پورتسموث)
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن