تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815735797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار عراقي در رزمايش عاشقان شهادت: پاسخ ايران به تجاوز دشمن در تاريخ ثبت خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار عراقي در رزمايش عاشقان شهادت: پاسخ ايران به تجاوز دشمن در تاريخ ثبت خواهد شد
خبرگزاري فارس: سردار عراقي با بيان اينكه امروز دشمنان در اطراف كشور ما حضور يافته و منتظر فرصت هستند، تاكيد كرد: تا بسيجيان در ميدان حضور دارند هرگونه تجاوز دشمن با پاسخ دندان شكني مواجه خواهد شد كه اين پاسخ براي هميشه در تاريخ بشريت به عنوان نقطه عطفي باقي خواهد ماند.


به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، رزمايش عاشقان شهادت صبح امروز با حضور چهار گردان عاشورا ناحيه مقاومت شهيد بهشتي در ارتفاعات شرق تهران برگزار شد.
سردار عبدالله عراقي فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در آغاز اين رزمايش با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي ايران متكي به اسلام، قرآن و مردم است، اظهار داشت: بعضي حكومت هاي جهان با كودتا به وجود آمده اند و متكي به يكي از قدرتهاي خارجي و تحت حمايت آنها هستند اما نظام جمهوري اسلامي ايران با تكيه بر اسلام قرآن و مردم و بدون هيچ گونه حمايت خارجي شكل گرفته است و همين حمايت هاي مردمي موجب تداوم اين نظام مقدس شده است.
وي ادامه داد: رژيم طاغوت كه ايران به عنوان يك پايگاه براي تقويت جبهه غرب و ناتو در برابر جبهه شرق تبديل شده بود با وجود حمايت هاي همه جانبه استكبار توسط همين مردم در كوتاه ترين زمان ساقط شد و از بين رفت چراكه مردم ايران چنين حكومتي را نمي‌خواستند .
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بيان اينكه بسيجيان امروز پرچم دار ايران هستند، خاطر نشان كرد: بخشي از كار بسيج آموزش نيروها براي مبارزه با اغتشاشاتي است كه توسط ايادي كشور هاي خارجي در ايران رخ مي‌دهد.
وي ادامه داد: وقايعي مانند 18 تير توسط نيروهاي بسيج بدون كمترين هزينه خاتمه يافت.
فرمانده سپاه تهرات بزرگ، ماموريت خطير بسيج را دفاع از انقلاب اسلامي در همه زمينه‌هاي اقتصادي، سياسي، نظامي و اجتماعي دانست و تاكيد كرد: بسيجيان بايد خود را در همه اين زمينه ها آماده كنند.
سردار عراقي در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز بسيج بايد در دو زمينه ارتقاء توان علمي و عمق بخشي معنوي به نيروهاي خود فعاليت بيشتري كند گرچه شاهد بوديم با انجام اين كارها و سالهاي گذشته كادر سازي و انسان سازي هاي خوبي صورت گرفته است و به بركت همين فعاليت هاي علمي و معنوي امروز بسيار از اساتيد دانشگاه ها و طلاب حوزه ها را بسيجيان تشكيل داده اند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به برخي تهديدها و توطئه هاي كشورهاي استعماري عليه جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: تا زماني كه پرچم الله اكبر و لا اله الا الله را بلند كرده‌ايم، غرب عليه جمهوري اسلامي توطئه مي‌كند ولي به بركت خون شهدا و ايستادگي جانبازان رزمندگان امروز انقلاب اسلامي از جاي جاي جهان ريشه دوانده است و همين باعث وحشت دنياي غرب از نظام اسلامي شده است.
وي با تاكيد بر اينكه امروز مردم پشتيبان نظام اسلامي هستند، اظهار داشت: اگر آمريكا مي‌دانست كه مردم از نظام جمهوري اسلامي پشتيباني نمي‌كنند بارها براي نابودي انقلاب اسلامي به كشورمان حمله مي‌كرد.
سردار عراقي با بيان اينكه امروز دشمنان در اطراف كشور ما حضور يافته و منتظر فرصت هستند، تاكيد كرد: تا بسيجيان در ميدان حضور دارند هرگونه تجاوز دشمن با پاسخ دندان شكني مواجه خواهد شد كه اين پاسخ براي هميشه در تاريخ بشريت به عنوان نقطه عطفي باقي خواهد ماند.
به گزارش فارس، در اين رزمايش نيروهاي شركت كننده تحت فرمان سردار عباس شعاعي فرمانده ناحيه مقاومت شهيد بهشتي در مراحل مختلف عمليات‌هاي كمين ضد كمين، تك و پيشروي به ارتفاعات را با موفقيت انجام دادند و در پايان اين رزمايش پرچم آمريكا و اسرائيل نيز توسط بسيجيان به آتش كشيده شد.
فردا نيز با حضور برخي گردان هاي الزهرا ناحيه مقاومت بسيج شهيد بهشتي رزمايش امداد و نجات برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن