تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810152390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چطور بهترين شوهر دنيا باشيم؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: جدي گرفتن ده توصيه ساده، شما را به بهترين شوهر دنيا براي همسرتان تبديل ميكند.
اگر شما هم از آن دسته آقاياني هستيد که خود را در کار و مشکلات روزانه غرق کردهايد، بهتر است چند دقيقهاي دست از سر قبضهاي پرداخت نشده آب، برق و گاز....و قسطهاي عقب مانده شهريه بچهها برداريد و فقط با برداشتن 10 گام ناقابل، مثل هميشه براي همسرتان بهترين شوهر دنيا باشيد:
گام 1. خانمها مقدماند!
براي يک بار هم که شده دنيا را از چشم همسرتان ببينيد. شايد تا به حال اصلاً به اين موضوع توجه نکرده باشيد که ممکن است خداي نکرده علايق و خواستههاي خانمتان با علايق شما کاملاً متفاوت باشد! اما حالا وقتش شده که به قول معروف، چشمهايتان را بشوييد و جور ديگر ببينيد.
گام 2. خواباندن بچهها هم لذتي دارد، امتحان کنيد
هفتهاي يکبار به همسرتان مرخصي بدهيد و وظيفه خواباندن بچهها را شما به عهده بگيريد، تا حداقل خانمتان يک ساعت سرو صداي بچهها را فراموش کرده و با خيال راحت اين وقت را براي خواندن کتاب، انجام کارهاي شخصي عقبافتاده و يا حتي براي گشت زدن در اينترنت اختصاص دهد. مطمئن باشيد با اين کار دعاي خير همسرتان هميشه پشت سر شما خواهد بود.
گام 3. عذرخواهي هم کلمه مفيدي است!
در اين يک مورد با شما همدردي ميکنيم، چون به همان اندازه که عذرخواهي از طرف مقابل ساده به نظر ميآيد، احتمالاً به همان اندازه هم برايتان سختترين کار روي زمين خواهد بود. اگر تا به حال متوجه شده باشيد ازدواج شباهت زيادي به مسابقه دوي ماراتن دارد، چرا؟
از اين جهت که هر چقدر در بگومگوهاي خانوادگي زود از کوره در برويد، زودتر از پا ميافتيد و ادامه زندگي زناشويي براي شما سختتر و خستهکنندهتر ميشود.
اما فقط کافيست يکبار هم که شده با قضيه جور ديگري برخورد کنيد، رفتار آرام و متانتآميز بهترين مسکن براي آرام کردن موقتي تنشهاي رفتاري است، اما اگر احياناً شما مقصر بوديد، ميتوانيد تنها با به زبان آوردن يک عذرخواهي ساده پرچم صلح را به همسرتان نشان داده و اجازه ندهيد دلخوري پيش آمده بزرگ و بزرگتر شود.


گام 4. از همسرتان براي اينکه شما را تحمل ميکند تشکر کنيد
شايد حتي خواندن اين گام هم به مذاقتان خوش نيايد، چه رسد به عمل کردن به آن. اما منظور ما اين نيست که در مقابل همسرتان بنشينيد و در حالي که ليستي از اشتباهات خود تهيه کردهايد، مورد به مورد را شرح داده و بهخاطر آنها عذرخواهي کنيد.
نه! مسلماً براي هر مردي پيش آمده که قول و قرارهايش را فراموش نمايد يا با ديدن دوستان خود آنچنان زمان و مکان را گم کند که ساعتها همسرش را چشم انتظار نگه دارد. اما همين اندازه که به او بگوييد زندگي کردن با شما چندان هم کار سادهاي نيست و بهخاطر صبر و تحمل همسرتان از او تشکر کنيد، کفايت ميکند.
گام 5. کمي و فقط کمي از ريخت و پاشهاي خودتان را جمع کنيد
باور کنيد آسمان به زمين نميآيد اگر استکان چاي قند پهلوي آخر شب، يا ليوان چايي صبحانه خود را از کف اتاق و يا از روي ميز صبحانه به سينک ظرفشويي انتقال دهيد. از ما به شما نصيحت، تحقيقات نشان داده استکان چاي يکي از معضلات زندگي مشترک و عامل بسياري از جداييها بوده!!
گام 6. براي با هم بودن زمان بگذاريد
شما هم از آن دسته افرادي هستيد که با شنيدن نام دوران نامزدي به ياد شامهاي خاطره انگيزي ميافتيد که در يک رستوران دنج خوردهايد؟ چه اشکالي دارد اگر حتي با وجود داشتن دو فرزند براي گذاشتن قرارمدارهاي اينچنيني باز هم زماني را معين کنيد؟! ميتوانيد بچهها را نزد يکي از دوستان خود بگذاريد و مثل آن روزها فقط براي با هم بودن شام را بيرون از خانه صرف کنيد.
گام 7. آراسته و خوش تيپ باشيد
سعي کنيد هميشه به آراستگي و مرتب بودن ظاهر خود اهميت دهيد. اين براي خانمها نکته مهمي است.
گام 8. شما هم به تمدد اعصاب نياز داريد
گاهي وقتها شرايطي را ايجاد کنيد که براي چند ساعتي کمي از محيط خانواده و مسئوليتهاي خود فاصله بگيريد. مثلاً با دوستانتان به کوه برويد و يا به ورزشهاي مورد علاقهتان بپردازيد تا شادي و نشاط و آرامش باعث تجديد نيروي از دست رفتهتان شده و وقتي به خانه برميگرديد، به مردي ايدهآل براي زندگي تبديل شده باشيد.
گام 9. مسئوليت تصميمات خود را شخصاً به عهده بگيريد
هيچ وقت و در هيچ شرايطي از پذيرش عواقب تصميمات خود شانه خالي نکنيد. اگر شما به هر دليلي نميتوانيد دعوت پدر و مادرتان را براي مهماني شب جمعه قبول کنيد، خودتان گوشي تلفن را برداشته و به آنها اطلاع دهيد. هيچ وقت مسئوليت چنين کاري را به گردن همسرتان نيندازيد.
گام 10. فراموش نکنيد روزي شما هم فرهاد کوهکن بوديد
يادتان ميآيد قبل از ازدواج چقدر به رفتارها و حرکات خود توجه داشتيد و چقدر سعي ميکرديد با پرستيژ و تاثيرگذار باشيد؟! اما احتمالاً ديگر مدتهاست که خبري از آن فرهاد کوهکن نيست و او هم در ميان روزمرهگي هر روزهتان گم شده.
اما هنوز هم دير نشده از همين امروز هر کاري که ميتوانيد براي گرم کردن آتش زندگيتان انجام دهيد، کاري کنيد تا مثل گذشته همسرتان را تحت تاثير قرار دهيد و از بودن در کنار يکديگر راضي باشيد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن