تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815177001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

"اخراجیها 3" را پس از مجموعه نوروزی شبکه تهران میسازم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: دهنمکی :
"اخراجیها 3" را پس از مجموعه نوروزی شبکه تهران میسازم

مسعود دهنمکی زمان ساخت مجموعه نوروزی شبکه تهران را قبل از پروژه "اخراجیها 3" اعلام کرد و مجموعه "قرارمون یادت نره" را یک کار جدی در ژانر دفاع مقدس دانست.
مسعود دهنمکی درباره کارگردانی مجموعه "قرارمون یادت نره" به خبرنگار مهر گفت: محمدهادی کریمی مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه مجموعه بر اساس طرحی از من است. "قرارمون یادت نره" یک کار جدی در ژانر دفاع مقدس است و اصلاً طنز نیست.

وی در ادامه افزود: این مجموعه را به تهیهکنندگی علی لدنی برای شبکه یک کارگردانی میکنم. "قرارمون یادت نره" ساختاری تازه خواهد داشت، فیلمنامه برایم اهمیت دارد و تا زمانی که متن آنطور که میخواهم نوشته نشود کار را شروع نمیکنم. بنابراین نمیتوانم زمان تولید این پروژه را پیشبینی کنم.

دهنمکی درباره کارگردانی مجموعه نوروزی شبکه تهران گفت: پیمان قاسمخانی، خشایار الوند و رضا مقصودی مشغول نگارش این مجموعه هستند. هفت قسمت از فیلمنامه آماده شده و بازنویسی به عهده خودشان است. قبل از تولید "اخراجیها 3" این مجموعه را میسازم و برای تولید "قرارمون یادت نره" بعد از "اخراجیها 3" تصمیم میگیرم.

وی درباره ورود به عرصه تلویزیون هم گفت: مخاطبان سینما و تلویزیون فرق دارند. سینما صنعتی گران است و برای پرداختن به بعضی موضوعها نیازمند زمان مناسب و بیشتر هستید. در یک فیلم سینمایی نمیتوان خیلی از حرفها را زد، اما در یک مجموعه به دلیل زمان بیشتری که در اختیار دارید، این کار میسر است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن