تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حرف های جدید و باز هم جنجالی قلعه نویی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: محمد دادكان با بياطلاعي نسبت به من اظهار نظر ميكند.

امير قلعهنويي؛ سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران كه در اين فصل هدايت سپاهان را بر عهده دارد درباره مسائل مختلف صحبت كرد.

در آستانه هفته پنجم ليگ برتر شرايط سپاهان را چگونه ارزيابي ميكنيد؟
پس از پيروزي پر گل برابر استقلال اهواز روحيه بازيكنان بسيار خوب است، اما در هفته پنجم و در مسابقه حساس برابر فولاد خوزستان 5 بازيكن كليدي و اصلي خود را به علت حضور در تمرينات تيم ملي در اختيار نداريم. آنها در روزهاي اخير در كنار ساير بازيكنان سپاهان تمرين نكردهاند و عدم حضور اين بازيكنان شرايط را براي ما سخت خواهد كرد.

سپاهان بازيكنان زيادي در تيم ملي دارد، چه تدبيري انديشيدهايد كه مهرههاي كليدي را بهتر در اختيار داشته باشيد؟
روز گذشته برابر تيم ملي ازبكستان احسان حاجصفي 90 دقيقه بازي كرد و مهدي رحمتي نيز در دقايق پاياني دچار مصدوميت جزيي شد. اين اتفاقات به تيمهاي باشگاهي لطمه ميزند. ما يك روز مانده به مسابقه در اهواز هستيم و بازيكنان مليپوش ما ساعت 17 حركت خواهند كرد و به ما ملحق خواهند شد و در واقع ما آنها را حتي يك روز قبل از مسابقه نيز نميتوانيم در اختيار داشته باشيم.

اين مشكل را به مسئولان باشگاه سپاهان اعلام كرديد؟
محمدرضا ساكت، مديرعامل باشگاه سپاهان از تمام موضوعات آگاه است و لازم نيست از طرف من بيان شود. من اطلاع دارم كه آنها هم نگران اين وضعيت هستند. اگر شما راهكاري داريد به ما بگوييد تا اين مشكل را برطرف كنيم.

شرايط ابراهيم توره در سپاهان چگونه است؟
توره بايد از لحاظ بدني به مرز آمادگي برسد و در تمرينات شركت كند تا نسبت به بازيكنان و تيم جديد خود شناخت پيدا كند. به نظر من توره ميتواند كمك شاياني به سپاهان بكند.

آيا توره مورد بخشش كادر فني سپاهان قرار گرفته است؟
كميته انضباطي باشگاه در مورد اين بازيكن تصميم گرفته است. وي در تمرينات تيم ما شركت دارد و خود را آماده ميكند. در مورد بخشش وي باشگاه بايد تصميمگيري كند اگر چه وي بازيكن تاثيرگذاري است.

وضعيت محرم نويدكيا چگونه است؟
نويدكيا امروز عمل جراحي شد و منتظر هستيم خبر نهايي از نتيجه عمل كاپيتان را به ما بدهند. اميدوارم عمل رضايتبخشي باشد و بتواند بعد از 6 يا 7 هفته براي ما به ميدان برود.

فردا بايد برابر تيم لوكا بوناچيچ به ميدان برويد. اين بازي را چگونه ارزيابي ميكنيد؟
فولاد يك مربي حرفهاي دارد و لوكا بوناچيچ در هر تيمي باشد يك بازي حرفهاي انجام خواهد داد. فولاد تيم بسيار سرسختي است و فردا بازي دشواري خواهيم داشت. 2 بازي فولاد را آناليز كرديم و آماده اين ديدار هستيم.

با آشنايي كه از فوتبال اصفهان پيدا كردهايد، بازي دو تيم پرسپوليس و ذوبآهن در هفته پنجم را چگونه ارزيابي ميكنيد؟
من درباره تيمي كه مسئوليت ندارم صحبت نميكنم و نميتوانم در خصوص اين دو تيم اظهار نظر كنم. يك مربي حرفهاي بايد در مورد مسائلي صحبت كند كه آگاهي دارد و مربوط به وي ميشود بنابراين كادر فني تيم هاي ذوبآهن و پرسپوليس بايد درباره اين بازي اظهار نظر كنند.

به عنوان سرمربي اسبق تيم ملي، بازي شب گذشته ايران با ازبكستان چطور بود؟
من به دليل مشغله كاري نتوانستم نيمه اول را ببينم، اما نيمه دوم را تماشا كردم. در 45 دقيقهاي كه بازي را ديدم به نظر مسابقه كيفيت لازم در رده ملي را نداشت.

بازي دوستانه برابر بحرين چطور؟
اصل برگزاري اين بازي نادرست بود، زيرا ايران را تحقير كردند و به عنوان حريف تمريني خود براي بازي پليآف جام جهاني 2010ما را انتخاب كردند. روز فيفا هم نبود و كار قشنگي انجام نداديم. زماني كه من سرمربي تيم ملي بودم به مصاف مكزيك رفتيم و 4 گل خورديم. اگر با تيمها طراز اول جهان بازي كنيم مشكلي ندارد و هر نتيجهاي حادث شود مهم نيست. من به نتيجه بازي با بحرين توجهاي ندارم و در كل معتقدم فوتبال ايران با اين بازي تحقير شد. نبايد حريف تمريني بحرين باشيم. ما در يك برهه تاريخي نتيجه را در شرايط بدي به بحرين واگذار كرده بوديم بنابراين نبايد در مرحله پلي آف و براي كمك به اين تيم با آنها بازي ميكرديم.

2 شب گذشته در مراسمي حضور يافتيد كه بزرگان و مسئولان فوتبال ايران از جمله علي دايي حضور داشتند، اما آشتي شما با دايي نگاهها را به خود جلب كرد؟
هر ساله مراسمي را به مناسبت ميلاد امام حسن مجتبي(علیه السلام) برگزار ميكنيم و امسال خيلي از بزرگان بودند و علي دايي نيز در اين مراسم حضور يافت. دايي رفيق صميمي من است و هيچ مشكلي با هم نداريم. در تيم ملي اختلاف سليقه با هم داشتيم و اين موضوعات در همه جا وجود دارد اگر چه خارج از ميدان فوتبال من و دايي هيچ اختلافي با هم نداريم.

محمد دادكان معتقد است با انتخاب علي دايي و امير قلعهنويي به عنوان سرمربي تيم ملي اين افراد مهره سوخته فوتبال ايران شدند. آيا شما اين موضوع را قبول داريد؟
من نمي توانم در اين زمينه راجع به دايي صحبت كنم، اما نظر دادكان را قبول ندارم. من بعد از 13 سال به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شدم و به پختگي لازم رسيده بودم. زماني كه سرمربي تيم ملي شدم بدترين موقعيت در فوتبال ايران حاكم بود. فدراسيون؛ رئيس نداشت و بعد از انتخابم به عنوان سرمربي دو جناح سياسي درگير شدند، اما با وجود همه مشكلات نتايج بسيار خوبي گرفتيم. سند من هم ردهبندي فيفا است و اينكه پس از حضور يك سالهام در تيم ملي، ايران در رده اول آسيا قرار گرفت. اگر فرصت ميدادند تيم ملي را به جامجهاني2010 ميبردم. ما در آن زمان در مرحله مقدماتي جام ملتها بهترين نتايج را كسب كرديم. افتخار ميكنم تيمي كه من سرمربي آن بودم بدون شكست در بازيهاي رسمي تحويل مسئولان داده شد. كارنامه هر فرد بيانگر عملكرد اوست و آنها ميتوانند در اين زمينه به اسناد موجود مراجعه كنند.

چند درصد از برنامههايتان در تيم ملي اجرايي شد؟
در زمان سرمربيگري من، كادر فني تيم ملي 140 سفر داخلي داشت و 35 جلسه هفتگي در روزهاي دوشنبه براي بررسي ليگ ايران و لژيونرها برگزار كرديم. در تاريخ فوتبال ايران هيچ كسي چنين كارهايي نكرده است. محمد دادكان كم لطفي ميكند. شايد دادكان از عملكرد و اقدامات من اطلاعي ندارد. من يك سئوالي از دادكان دارم، اين كه در زمان رياست وي تيم ايران به اردن باخت، اما اين مدير چه رفتاري با برانكو داشت؟ تيم ملي در مسابقات جام ملتهاي 2007 مالزي در ضربات پنالتي به كرهجنوبي باخت. بنابراين معتقدم دادكان به علت نداشتن اطلاعات كافي اينگونه صحبت ميكند.

اما جداييتان از تيم ملي شباهت زيادي به ترك استقلال دارد؟
در تيمهايي كه من فعاليت دارم نتيجه گرفتن و نگرفتن برايم مهم نيست، زيرا در هر صورت رفتني خواهي بود. با استقلال در كمتر از 13 ماه موفق شدم 2 مقام قهرماني را به دست آورم و همچنين با گلزني آرش برهاني تاريخ آقاي گلي ليگ را شكستيم، اما در هر شرايطي كم لطفي نسبت به امير قلعه نويي بسيار زياد است. امروز باشگاه استقلال در پي كسب نتايج مطلوب در فصل گذشته 18 پله در رده بندي باشگاه هاي جهان صعود كرد و اين نشان ميدهد كه در استقلال هم عملكرد خوبي داشتهام.

منبع : راسخون






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن