تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813224934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيم مشايي: كمك به توسعه گردشگري كشور عين عبادت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رحيم مشايي: كمك به توسعه گردشگري كشور عين عبادت است
اجتماعي. گردشگري. گردشگري
معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اعلام كرد كه كمك به توسعه صنعت گردشگري عين عبادت است و من آنرا مانند نماز و روزه مي‌دانم.

اين بخشي از سخنان حاشيه‌اي اسفنديار رحيم مشايي رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است كه شب گذشته - يكشنبه شب - در آيين افتتاح نخستين جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري كشور بيان كرد.

وي در توضيح اين نظر خود گفت: توسعه گردشگري امر اساسي و بنيادي است و اهميت زيادي براي همگان دارد و به همين اساس كمك به توسعه اين مهم، عين عبادت است.

معاون رييس جمهوري همچنين با اشاره ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي موجود ايران در حوزه گردشگري گفت: پيدايش كوروش كبير در ايران و قدرت و اقتدار او، سرمايه‌گذاري و موهبتي الهي براي اين سرزمين بوده است.

رحيم مشايي افزود: اين مهم، موضوعي اتفاقي نيست و به طور قطع سرمايه گذاري خداوند در ايران زمين است.

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همچنين در بخش ديگري از سخنان خود گفت: نگاه حاكم به صنعت گردشگري در گذشته به دليل ضعف شناخت نسبت به منافع ملي، ديني و فرهنگي كشور بسيار شكننده و نااميدانه بود.

وي به صراحت اعلام كرد كه موفقيت‌ها و دستاوردهاي حاصله در صنعت گردشگري كشور منسوب به من و مديران اين حوزه نيست.

رحيم مشايي به تاكيد گفت: اين موفقيت‌ها ناشي از وعده خداوند و اقتدار ملي ايرانيان است كه با تكيه بر ايمان در برابر بسياري از زورگويي‌ها و زياده خواهي دشمنان اين مرز و بوم پايداري كرده اند.

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همچنين به كنايه گفت:
گيلاني‌هاي حاضر در اين جلسه اعم از مجري، نمايندگان مجلس و شركت‌كنندگان زياد است و جلسه بوي گيلان مي‌دهد.

اين جمله مشايي كه خود از خطه سرسبز مازنداراني در مجاورت استان گيلان است با تشويق حاضران همراه شد و معاون رييس جمهوري افزود: مردمان خطه گيلان البته مهربان هستند، اما مردمان خطه مازندران مهربان ترند، البته بايد اعلام كنم كه ملت ايران از همه مهربان ترند.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن