تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816642219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خط خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: چند خط خبر
شمس: تا مجمع دبير بوكس هستم

ايسنا - فريبرز شمس دبير فدراسيون بوكس هم معتقد است مى تواند تا مجمع دبير بماند: با جراحى كه روى ديسك كمرم انجام دادم، مدتى در فدراسيون غايب بودم و اين مسؤوليت برعهده اردلان گذاشته شد. اكنون نيز وضعيت كمرم اصلاً خوب نيست. با اين شرايط كار برايم خيلى سخت است اما به طور حتم تا مجمع دبير فدراسيون هستم. بعد از آن اگر شرايط جسمانى ام يارى نكرد، فدراسيون را ترك مى كنم. رييس فدراسيون با رفتن بنده مخالف است. اگر نگران سلامتيم نبودم، تا آخر عمر در اين فدراسيون مى ماندم.

تهران صدرنشين ليگ كاراته بسيج

ايران ورزشى - هفته دوم ليگ كاراته بسيج در دو رشته كاتا و كوميته در كرمان برگزار شد.اين رقابت ها با حضور ۱۲۰ كاراته كا در قالب هشت تيم از استان هاى تهران قم، كرمان، كرمانشاه، خراسان رضوى، مازندران، گلستان و اصفهان ادامه يافت كه تا پايان هفته دوم و در رشته كاتا، تهران، مازندران و كرمان در جايگاه اول تا سوم قرار دارند و در رشته كوميته، تيم هاى كرمانشاه مازندران و قم عناوين اول تا سوم را به دست آوردند.گفتنى است هفته سوم ليگ كاراته بسيج، هفته آينده در اصفهان برگزار مى شود.

ووشو كاران وارد اردو شدند

ايران ورزشى - مرحله جديد اردوى تيم هاى ملى ووشوى كشورمان در ۲ بخش آقايان و بانوان كه خود را براى حضور در رقابت هاى قهرمانى جهان آماده مى كنند از امروز آغاز مى شود .
روز پنج شنبه ۱۱مهرماه اردوى قبلى ووشوكاران به پايان رسيد و پس از ۳ روز استراحت مرحله جديد اردويى از امروز آغاز مى شود .
تيم هاى ملى آقايان در ۳ رده نونهالان، نوجوانان و جوانان چهارمين مرحله اردويى خود را آغاز مى كنند . ضمناً مرحله سوم اردوى تيم ملى ووشو بانوان در ۳ رده سنى از امروز در زنجان آغاز مى شود . در اردوى بانوان كه در مجموعه ورزشى انقلاب زنجان برگزار مى شود ۳۰ ووشوكار و در اردوى آقايان در ورزشگاه آزادى تهران ۳۲ ووشوكار حضور دارند كه رده هاى سنى نونهالان و نوجوانان فقط در بخش تالو و رده جوانان در هر ۲ بخش تالو و سانشو به تمرين مى پردازند .

مجمع فدراسيون جهانى تكواندو در دانمارك

ايران ورزشى - مجمع انتخابى رييس فدراسيون جهانى تكواندو و انتخاب اعضاى شوراى آن در حاشيه مسابقات جهانى دانمارك كه مهرماه سال آينده انجام مى شود برگزار خواهد شد.
مجمع انتخابى رييس فدراسيون جهانى تكواندو و انتخاب اعضاى شوراى آن در حاشيه مسابقات جهانى دانمارك كه مهرماه سال آينده انجام مى شود برگزار خواهد شد.
دكتر چوى پس از بركنار اون يونگ كيم رييس اسبق فدراسيون جهانى تكواندو به مدت ۴ سال است كه مسؤوليت WFT را بر عهده دارد اما با توجه به پايان دوره رياست چهارساله وى مجمع انتخابى رييس فدراسيون جهانى در سال ۲۰۰۹ و درحاشيه مسابقات جهانى دانمارك برگزار مى شود.
به نظر مى رسد چوى با توجه به عملكرد موفقيت آميز خود درمدت ۴ سال مديريتش در فدراسيون جهانى بار ديگر بتواند سكان WFT را بر عهده گيرد.

بندرعباس ميزبان ووشو غرب آسيا شد

ايران ورزشى - نخستين دوره مسابقات ووشو غرب آسيا آبان ماه امسال با حضور هشت تيم برگزار مى شود.
اين رقابت ها در دو بخش سانشو و تالو در روزهاى ۲۵ و ۲۶ آبان ماه سال جارى در بندرعباس انجام مى شود.
تا كنون حضور تيم هاى كويت، يمن، لبنان، اردن، عراق، ايران، سوريه و فلسطين در اين ميدان قطعى شده است .
ورود تيم ها به بندرعباس ۲۳ آبان است و آنها روز بعد وزن كشى مى كنند.
به احتمال زياد تيم ملى جوانان تالو و سانشو ايران كه خود را براى حضور در مسابقات جهانى اندونزى مهيا مى كند در اين رقابت ها حضور خواهند داشت.

شاه محمدى:
بانوان شايستگى داشتن يك خانه كاراته را دارند

نايب رييس بانوان فدراسيون كاراته مى گويد: برگزارى مسابقات كاراته بانوان در ليگ هاى مختلف و آمار جمعيتى آن نشان مى دهد زنان كاراته كا شايستگى داشتن يك خانه كاراته را دارند. عشرت شاه محمدى افزود: هر چند سالن شهيد كبكانيان براى مسابقات ليگ كاملاً در اختيار بانوان قرار دارد اما كثرت حضور تيم هاى ليگ در قسمت بانوان بيانگر آن است كه در آينده اى نزديك ديگر اين سالن هم كفاف كاراته بانوان را نمى دهد. وى ادامه داد: موفقيت تيم باشگاهى فولاد مباركه بانوان آن هم در يك تورنمنت معتبر بين المللى بيانگر قدرت كاراته ما در عرصه برون مرزى است به خصوص كه آنها در اوكراين آن هم در حضور چهره هاى مطرح آسيايى و اروپايى موفق به كسب چندين مدال طلا، نقره و برنز شدند.

پگاه زنگنه:
آسيايى ها از قدرت كاراته بانوان ما مى ترسند

ملى پوش كاراته بانوان كشورمان مى گويد: كاراته بانوان ايرانى طى سال هاى اخير رشد خوبى داشته و با حضور در مسابقات متعدد بين المللى و كسب مدال هاى ارزشمند به خوبى باعث ترس كشورهاى آسيايى براى حضورما دررقابت هاى قاره اى شده است. پگاه زنگنه كه به تازگى در مسابقات بين المللى اوكراين موفق به كسب يك مدال طلا و يك نشان نقره شد، افزود: تورنمنت بين المللى اوكراين از سطح مطلوبى برخوردار بود و كاراته كاران باشگاه فولاد مباركه به خوبى توانستند از اخبار ايران در اين مسابقات دفاع كنند. وى در خصوص عملكرد خود دراين مسابقات تصريح كرد: هر چند مسابقه خوبى در وزن ۶۰+ كيلوگرم انجام دادم به دليل ناداورى بازى فينال را باختم اما در وزن بالاتر توانستم همان حريف اوكراينى را در فينال شكست داده و انتقام باختم را بگيرم. كاراته بانوان ايران با حضور در مسابقات آسيايى به راحتى مى تواند چند مدال براى كشورمان كسب كند و حتى در مسابقات جهانى به شما اين قول را مى دهم كه حريف دست و پا بسته اى نيستيم و مى توانيم براى هر حريفى دردسرساز شويم.

رييس فدراسيون جهانى تكواندو:
تكواندو، ابزار آموزش براى جوانان است

چوى چانگ وون رييس فدراسيون جهانى تكواندو در تازه ترين اظهارات خود، تكواندو را ابزار آموزش و پرورش مؤثر براى جوانان سراسر جهان دانست.
رييس WTF اعتقاد دارد اينك زمان آن براى تكواندو فرا رسيده است تا به دنيا خدمت كند. چوى چانگ وون رييس WTF گفت: مطالعات متعدد نشان داده است كه تمرينات تكواندو از اثرات آموزشى بالايى در نحوه شكل دهى شخصيت و جنبه هاى عاطفى كودكان برخوردار است. تكواندو به جوانان عدالت، اخلاق، احترام، همكارى، عشق به يكديگر و پذيرش قواعد بين المللى بازى جوانمردانه را مى آموزد.
وى افزود: تكواندو صرفا يك ورزش نيست بلكه شامل مجموعه اى عالى از ارزش هاى فرهنگى است كه آنها هرگز از طريق كتاب هاى درسى آموخته نمى شوند. تكواندو يك فلسفه رفتار است كه براساس نظم درونى، اعتماد، احترام به پيشكسوتان، صبر و توازن جسم و روح بنا شده است.

دبير فدراسيون كشتى:
كميته فنى معرفى مى شود

عارف ربطى دبير فدراسيون كشتى مى گويد: مسابقات كشتى آزاد و فرنگى قهرمانى كشور در هفته هاى آينده برگزار مى شوند كه قبل از آن كميته هاى فنى را در هر دو رشته معين مى كنيم و مشخص شدن كادرفنى تيم ملى به بعد از رقابت ها موكول مى شود.
ربطى درمورد ابقاى رييس هيات كشتى فارس ادامه مى دهد: با رفع مسائل در استان فارس، عرب در سمت خود ابقا شد كه با اين شرايط، مسابقه هاى قهرمانى كشور در همان شهر شيراز انجام مى شود.

نشست كميته استعداديابى استان ها

ايران ورزشى - جلسه كميته استعداديابى ۲۱ مهرماه در محل خانه كشتى تهران برگزار مى شود. استعداديابى فدراسيون كشتى در نظر دارد براى هماهنگى و تبادل نظر جلسه اى يك روزه را با حضور مسؤولان استعداديابى هيأت هاى كشتى استان ها برگزار كند.

مسؤول كشتى فرنگى كرمانشاه:
با حمايت مديران استان مى آييم

كامران قدرتى مسؤول كشتى فرنگى هيات كشتى استان كرمانشاه مى گويد: شركت تيمى از كرمانشاه در رقابت هاى ليگ برتر كشتى فرنگى مشروط به حمايت مديران ارشد استان است. دانشگاه آزاد كرمانشاه تأمين بخشى از هزينه حضور در ليگ را تقبل كرده است و با توجه به اينكه هزينه حضور در ليگ برتر خيلى زياد است در صورتى كه اداره كل تربيت بدنى و استاندارى نيز حمايت كنند در اين ليگ شركت مى كنيم. قدرتى به اردوى آمادگى فرنگى كاران كرمانشاهى براى شركت در رقابت هاى قهرمان كشورى اشاره كرد و ادامه مى دهد: اين اردو از ۲۰ روز پيش تشكيل شده است و نفرات اول و دوم رقابت هاى انتخابى استان و منتخبين كميته فنى در اين اردو حضور دارند كه تمرينات خود را هر روز به مدت دو ساعت در خانه كشتى شهر برگزار مى كنند. هنوز ليست نهايى فرنگى كاران اعزامى به مسابقه هاى قهرمان كشورى مشخص نشده است اما در هفته آخر اردو، كميته فنى نفرات اعزامى را تعيين مى كند.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن