تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816686890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درگردهمايي خيرين آموزش عالي كاشان مطرح شد: نداشتن خوابگاه براي دانشجويان وشهروندان مشكلات اجتماعي ايجاد مي‌كند كاشان نيازمند توسعه فضاهاي علمي و فرهنگي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: درگردهمايي خيرين آموزش عالي كاشان مطرح شد: نداشتن خوابگاه براي دانشجويان وشهروندان مشكلات اجتماعي ايجاد مي‌كند كاشان نيازمند توسعه فضاهاي علمي و فرهنگي است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: صنفي

فرماندار كاشان درگردهمايي خيرين آموزش عالي با عنوان "ضيافت كريمان"، گفت: نداشتن خوابگاه براي دانشجويان و شهروندان مشكلات فرهنگي و اجتماعي ايجاد مي‌كند.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسينعلي حاجي فرماندار كاشان در اين مراسم ايجاد خوابگاه‌هاي دانشجويي را ضروري دانست و گفت: وجود 13 دانشگاه و مراكز آموزش عالي و 35 هزار دانشجو در منطقه، كاشان را به يكي از قطب‌هاي مهم علمي در كشور تبديل كرده است و نداشتن خوابگاه متمركز، مشكلات فرهنگي و اجتماعي را براي دانشجويان، خانواده‌ها و شهروندان به وجود مي‌آورد.

وي حمايت خود را از افرادي كه توان مالي براي ايجاد خوابگاه و ساير تجهيزات مراكز علمي دارند ولي در تهيه زمين با مشكل مواجه هستند، اعلام كرد و افزود: براي ايجاد اين مراكز، زمين دولتي به اين افراد خير واگذار مي‌شود.

همچنين آيت‌الله عبدالنبي نمازي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان نيز در اين مراسم سرمايه هر ملتي را سه عنصر، عقل، علم و نسل جوان ذكر كرد و گفت: مبناي ثواب و تكليف، تدوين و برنامه‌ريزي و سعادت جامعه، عقل است.

وي افزود: منشأ خلاقيت، توليد و صنعت، علم است و جامعه‌اي كه داراي عالمان و انديشمندان در تمامي رشته‌هاي علوم و فنون باشد جامعه‌اي موفق است.

وي، به نسل جوان به عنوان سرمايه در جامعه اشاره كرد و گفت: جامعه‌اي كه جوانانش به سوي علم قدم بردارد پويا و ماندگار و جامعه‌اي كه جوانانش جاهل و به كارهاي بيهوده، اعتياد و بزهكاري بپردازد جامعه‌اي رو به زوال و نابودي است.

به گفته وي، از آنجا كه سعادت و سيادت هر جامعه به ميزان علم و دانش آن جامعه بستگي دارد و جوانان به عنوان اداره‌كنندگان آينده كشور هستند، سرمايه‌گذاري و كمك خيرين در بخش توسعه مراكز علمي و بسترسازي در اين زمينه ضروري است.

آيت‌ا... نمازي، دانشگاه كاشان و تحولات مديريتي در عرصه‌هاي مختلف اين دانشگاه را حايز اهميت دانست و از خيرين خواست تا با حمايت‌هاي خودشان مديريت دانشگاه را در به ثمر رساندن نيازها، رشد و تحولات علمي، فكري و فرهنگي پشتيباني كنند.

وي از كمك خيرين اين شهرستان براي فعاليت‌هاي چشمگير در عرصه آموزش عالي قدرداني كرد و افزود: با توجه به دارا بودن پتانسيل‌هاي مثبت علمي، مذهبي، اجتماعي، اقتصادي و استراتژيك بودن، شهرستان كاشان نياز به دانشگاهي عظيم و توسعه فضاهاي علمي و فرهنگي دارد.

وي به تشكيل و بنيانگذاري ستاد جلب مشاركت‌هاي مردمي در سال گذشته اشاره كرد و گفت: از زمان تشكيل اين ستاد تاكنون اجراي 10 پروژه توسعه مراكز علمي و فرهنگي در مجموعه دانشگاه شروع شده است كه اميد است در آينده‌اي نزديك اين پروژه‌ها به بهره‌برداري برسد.

رئيس دانشگاه كاشان، ايجاد كتابخانه و خوابگاه را از جمله نيازهاي اين دانشگاه ذكر كرد و ابراز اميدواري كرد تا با كمك و حمايت خيّران بتوان به زودي شاهد رفع نيازهاي دانشجويان و توسعه و پيشرفت علمي دانشگاه در كشور باشيم.

در اين نشست چند تن از خيران هم نقطه نظرات و پيشنهادهاي خود را در راستاي توسعه و ارتقاء فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي ارائه كردند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن