تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812719214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجيد انتظامي سمفوني انقلاب را مي سازد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: مجيد انتظامي سمفوني انقلاب را مي سازد
سرمايه : در حالي كه آخرين اجراي سمفوني نمايش «اين فصل را با من بخوان» روز جمعه 12 مهرماه در تالار وحدت برگزار شد، معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد به زودي سمفوني بزرگ انقلاب اسلامي توسط مجيد انتظامي ساخته مي شود.

محمدحسين ايماني پس از آخرين اجراي «اين فصل را با من بخوان» با اشاره به آغاز ساخت اين سمفوني توسط انتظامي با حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: «سمفوني بزرگ انقلاب توسط مجيد انتظامي به مناسبت سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي ساخته مي شود.»
محمدحسين ايماني خوشخو همچنين از رئيس جمهور خواست با ساخت سالني با ظرفيت چهار هزار نفر براي استفاده برنامه هاي فرهنگي و هنري موافقت كند.
معاون هنري وزارت ارشاد ضمن تقدير از تلاش هاي مجيد انتظامي و حسين پارسايي براي اجراي «اين فصل را با من بخوان» تقدير ويژه اي از عزت الله انتظامي به جا آورد و از او بابت نيم قرن تجربه در عرصه بازي و همچنين به كار بردن اين تجربه در موسيقي و نمايش «اين فصل را با من بخوان» و نوازندگان ميهمان، گروه كر و گروه نمايش، حبيب رضايي و مريلا زارعي، به عنوان مجموعه هنرمندان «اين فصل را با من بخوان» قدرداني كرد.
آخرين شب اجراي سمفوني نمايش «اين فصل را با من بخوان» با حضور تعدادي از مسوولان از جمله صادق واعظ زاده معاون فناوري رئيس جمهور، جواد شمقدري مشاور هنري رئيس جمهور، محمدرضا مخبر دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي، عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما، عبدالرضا رحماني فضلي رئيس ديوان محاسبات كشور، احمد توكلي رئيس مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي، حجت الله ايوبي معاون اجتماعي وزارت كشور، احمد نوريان معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران و هنرمنداني از جمله فرهاد ناظرزاده كرماني، ايرج راد، پري صابري، محمود عزيزي، رضا فياضي، مسعود دلخواه، محمدرضا خاكي، مصطفي كمال پورتراب و محمد سرير از اجراهاي «اين فصل را با من بخوان» ديدن كردند.
«روز واقعه» نخستين اجراي اين سوئيت سمفوني بود كه با روايت حماسه عاشورا با بازي حبيب رضايي آغاز شد و پس از آن با قطعه «سرزمين خورشيد» با بازي مريلا زارعي ادامه پيدا كرد. از كرخه تا راين يكي از موسيقي فيلم هاي خاطره انگيزي است كه در ادامه اين سوئيت سمفوني به نمايش گذاشته شد. موسيقي فيلم «بوي پيراهن يوسف» از ديگر قطعاتي بود كه با بازي مريلا زارعي و روايتي از متن اين فيلم بار ديگر بازخواني شد و پايان بخش اين اجرا هم قسمت چهارم سمفوني ايثار بود كه با حضور عزت الله انتظامي و اجراي نمايشي روايت گونه از دوران جنگ
رنگ و بوي ديگري يافت كه مورد استقبال تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت.
پس از پايان اجراي قسمت چهارم سمفوني ايثار مجيد انتظامي بار ديگر از پدر خود درخواست كرد به روي صحنه آيد. حضور مجدد آقاي بازيگر و دست بوسي پسر از پدر يكي از نكات ارزشمند اجراي پاياني سوئيت سمفوني «اين فصل را با من بخوان» بود كه با تشويق بي امان حاضران در سالن مواجه شد.
در پايان اين مراسم هم عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما ضمن قدرداني از عوامل سوئيت سمفوني «اين فصل را با من بخوان» هماهنگ بودن فرم و مضمون را از خصوصيات بارز اين برنامه دانست و گفت: كار بزرگي با مضمون ايثار و ازخودگذشتگي در قالب موسيقي و نمايش ارائه شد كه هم موضوع مناسبي داشت و هم فرم با مضمون هماهنگي بسياري داشت و بايد دست همه دست اندركاران اين برنامه را به گرمي فشرد و به همه آنها خسته نباشيد گفت.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 360]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن