تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816894760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در هفته نهم رقابتهاي ليگ برتر پگاه باخت ملوان مساوي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در هفته نهم رقابتهاي ليگ برتر پگاه باخت ملوان مساوي كرد
داخلي. ورزشي. فوتبال.

در هفته نهم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور نمايندگان استان گيلان يك تساوي و يك شكست كسب كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در جريان اين رقابتها، تيم فوتبال پگاه گيلان در خانه خود مغلوب صباباتري قم شد و ملوان بندرانزلي در همدان مقابل تيم پاس همدان به تساوي دست يافت.

چند هفته‌اي است كه نمايندگان استان گيلان در رقابتهاي فوتبال ليگ برتر كشور رنگ پيروزي را نديده‌اند و ديدارهايشان با تساوي يا شكست به پايان مي‌رسد و به همين دليل دو نماينده استان گيلان در جدول رده‌بندي جزء تيمهاي انتهاي جدولي محسوب مي‌شوند.

در جريان هفته نهم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر كشور، تيم فوتبال پگاه گيلان در ورزشگاه سردارجنگل شهرستان رشت ميزبان تيم صباباتري قم بود.

در اين ديدار تيم فوتبال پگاه گيلان در نهايت با نتيجه دو بر يك بازي را به حريف خود واگذار كرد.

در اين ديدار ابتدا "آدريانو آلوز" مهاجم برزيلي تيم فوتبال پگاه گيلان در دقيقه چهارم گل برتري تيمش را به ثمر رساند.

اما در نيمه دوم "فريدون فضلي" دو گل براي تيم فوتبال صباباتري قم به ثمر رسانيد تا اين تيم هر سه امتياز اين مسابقه را كسب كند.

سرمربي تيم فوتبال پگاه گيلان در پايان اين ديدار گفت: امكانات تيم ما همين است و بيشتر از اين نبايد انتظار داشته باشيم.

دكتر "بيژن ذوالفقارنسب" افزود: مااز تمام موجودي تيم پگاه دراين ديدار استفاده كرديم و بازيكناني نيز كه داخل زمين بودند زحمت خود را كشيدند.

وي گفت: با توجه به شرايط موجود، متاسفانه بازيكن مصدوم و محروم نيز زياد داريم كه اين امر كار ما سخت مي‌كند.

وي اضافه كرد: يكي ديگر از مشكلات تيم فوتبال پگاه گيلان، جو پيرامون تيم است كه ورزشي نيست و با هر نتيجه‌اي جو تيم را به هم مي‌زنند.

وي در مورد تيم فوتبال صباباتري گفت: اين تيم در اين ديدار خوب بازي كرد و از فرصتهاي به دست آورده استفاده كرد.

سرمربي تيم فوتبال صباباتري قم نيز در پايان اين مسابقه گفت: انتظار نداشتم مقابل تيم فوتبال پگاه گيلان با مشكل مواجه شويم.

"فيروز كريمي" افزود: به چند بازيكن تيم استراحت داده بودم تا بتوانند با آمادگي كامل در ديدار بعدي تيم ما حاضر شوند.

وي گفت: اما پس از به ثمر رسيدن گل تيم فوتبال پگاه گيلان، مجبور شدم تعويض كنم و باآوردن "فريدون فضلي" و تغيير تاكتيك بازي را در دست گرفتيم و موفق شديم دو گل به‌ثمر برسانيم.

وي اضافه كرد: تيم ما نياز مبرم به اين سه امتياز داشت و با كسب اين سه امتياز بازيكنان براي ديدارهاي بعدي با روحيه بهتري ظاهر مي‌شوند.

وي در مورد تيم فوتبال پگاه گيلان گفت: اين تيم نيز خوب بازي كرد و از طرفي نيز دكتر "ذوالفقارنسب" مربي با دانشي است و اين تيم مي‌تواند در طول رقابتهاي ليگ برتر، نتايج بهتري كسب كند.

تيم فوتبال ملوان بندرانزلي ديگر نماينده استان گيلان در اين رقابتها نيز در همدان مقابل تيم پاس همدان قرار گرفت كه در نهايت ديدار اين دو تيم با نتيجه مساوي بدون گل خاتمه يافت.

تيمهاي فوتبال پگاه گيلان و ملوان بندرانزلي از هشت ديدار خود فقط هفت امتياز كسب كرده‌اند و در مكانهاي پازدهم و شانزدهم جدول رده‌بندي قرار گرفته‌اند.

در ديگر ديدارهاي برگزار شده هفته نهم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر كشور، در اهواز دو تيم همشهري استقلال اهواز و فولا خوزستان مقابل هم قرار گرفتند كه در اين ديدار تيم فوتبال استقلال اهواز موفق شد با نتيجه دو بر صفر تيم فولاد خوزستان را شكست دهد تا نوار ناكامي‌هاي خود را پاره كند.

همچنين در شيراز نيز دو تيم همشهري برق و مقاومت سپاسي شيراز رو در روي هم قرار گرفتند كه در اين ديدار تيم فوتبال برق شيراز با نتيجه يك بر صفر حريف خود را شكست داد تا همچنان در صدر جدول رده‌بندي قرار گيرد.

در كرمان نيز تيمهاي فوتبال مس كرمان و ابومسلم خراسان به مصاف هم رفتند كه در اين ديدار تيم فوتبال مس كرمان موفق شد با نتيجه سه بر يك برابر تيم ابومسلم به برتري برسد.

در تهران تيم فوتبال راه‌آهن شهر ري ميزبان تيم سپاهان اصفهان بود كه در اين ديدار تيم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد با نتيجه يك بر صفر حريفش را شكست دهد.

اما در عجيب‌ترين بازي هفته نهم در اصفهان تيمهاي فوتبال ذوب‌آهن و سايپا كرج به مصاف هم رفتند كه در اين ديدار تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با نتيجه پر گل و عجيب شش بر سه تيم سايپا را شكست داد.

در حساس‌ترين بازي هفته نهم و حتي نيم فصل اول در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود يكصذد هزار تماشاگر تيمهاي فوتبال استقلال و پيروزي تهران به داوري "سعي كميل" كويتي به مصاف هم رفتند.

در اين ديدار دو تيم در نهايت همانند سه بازي گذشته خود به نتيجه مساوي يك بر يك دست يافتند.

در اين ديدار ابتدا تيم فوتيال استقلال تهران در دقيقه ‪ ۴۶‬توسط "آرش برهاني" به گل برتري دست يافت اما در ادامه اين مسابقه و در دقيقه ‪،۸۶‬ "علي كريمي" گل تساوي اين مسابقه را به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندي رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور و در پايان هفته نهم، تيمهاي فوتبال برق شيراز و ذوب‌آهن اصفهان با كسب ‪ ۱۷‬امتياز در مكانهاي اول و دوم قرار دارند، تيمهاي فوتبال پيكان، پيروزي و مس كرمان با كسب ‪ ۱۵‬امتياز به تريب در مكانهاي سوم تا پنجم قرار دارند.ك/‪.۴‬
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن