تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820483164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دست هاي پنهان و آشكار براي ضربه زدن به اقتصاد ايران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دست هاي پنهان و آشكار براي ضربه زدن به اقتصاد ايران
در بخشي از اطلاعيه آمده است:بزرگترين كمپاني نفت اتريش بنام "او.ام.ف" كه تحت كنترل دولت قرار دارد قصد دارد تا آخر سال جاري قراردادي به مبلغ 22 ميليارد دلار با ايران به امضاء برساند. اين قرارداد، اتريش و اروپا را بصورت بلامنازع به شركاي استراتژيك رژيم ايران مبدل مي سازد...
ائتلافي با نام "بمب را متوقف كنيد" كه براي اعمال تحريمهاي بين‌المللي عليه رژيم تهران فعاليت مي كند، از شركت نفت و گاز اتريش "او ام ف" خواسته است از انجام معامله گاز با رژيم تهران خودداري كند.

به گزارش سرويس بين الملل انگليسي تابناك به نقل از خبرگزاري فرانسه: اين ائتلاف با انتشار بيانيه اي رژيم تهران را حامي تروريسم دانسته و گفته است درآمد نفت و گاز ايران صرف هزينه هاي عمليات تروريستي مي شود و نگران است برنامه هاي هسته اي رژيم تهران به ساخت بمب اتم منجر شود.

ائتلاف "بمب را متوقف كنيد" در بيانيه خود به تهديد اسرائيل از سوي حكومت تهران و اعدامهاي زندانيان در ايران اشاره كرده و اعلام كرده سياست اتريش بايد حمايت از اعمال تحريمها عليه رژيم تهران باشد نه همكاري و كمك رساني به اين حكومت خودكامه.

بنا بر اين گزراش؛ خبرگزاري فرانسه در ادامه نوشته است؛ اين ائتلاف اقدام به تهيه طوماري در سطح بين‌ المللي كرده و فعاليتهايي را در محكوميت برنامه هسته اي رژيم تهران براه انداخته است. در بخشي از اطلاعيه هاي ائتلاف "بمب را متوقف كنيد" آمده است:

« بزرگترين كمپاني نفت اتريش بنام "او.ام.ف" كه تحت كنترل دولت قرار دارد قصد دارد تا آخر سال جاري قراردادي به مبلغ 22 ميليارد دلار با ايران به امضاء برساند. اين قرارداد، اتريش و اروپا را بصورت بلامنازع به شركاي استراتژيك رژيم ايران مبدل مي سازد. شريك جرم حكومتي كه از تروريسم بين المللي حمايت كرده و تصميم خود را براي دستيابي به تسليحات هسته اي كه امنيت اروپا را مستقيما به مخاطره مي اندازد و صلح جهاني را تهديد مي كند، گرفته است. سركوب سيستماتيك بهائيان، اعدام همجنس بازان، در كنار ادامه تهديد نابودي اسرائيل و انكار هولوكاست، اساسي ترين ضروريات اين رژيم است.

"او.ام.ف" كمكهاي اقتصادي و سياسي را به همراه ابزار تبليغاتي در اختيار رژيم احمدي نژاد و قاتلان جهادي قرار مي دهد. معامله نفتي "او.ام.ف" همچنين به روحانيون براي برقراري اتحاد جماهير اسلامي در سراسر جهان قوت قلب مي دهد. پيش از آنكه دير شود، براي جلوگيري از اين واقعه، ضروري است كه برنامه هسته اي رژيم ايران متوقف شود. اين تنها فرصت براي صلح هم در اينجا و هم در خاورميانه است. »

گفتني است كه هم زمان با زمزمه هاي انعقاد قرار داد صادرات انرژي ايران به اروپا، مقامات دولتي اسرائيل و در كنار آن گروه هاي صهيونيستي به شدت با اين اقدام مخالفت كرده و با تشكيل ائتلاف ها و لابي هاي بسيار در صدد بر هم زدن اساس اين توافقنامه بر آمدند.

بايد خاطر نشان كرد كه اپوزيسيون مقيم خارج با بهره بردن از رسانه هاي در اختيار خود اعم از ماهواره، مطبوعات و سايت هاي مختلف از اين اقدام لابي هاي صهيونيست حمايت كرده و در پوشش كمپين، اقدام به جمع آوري امضاهاي صوري براي آن كرده اند. و نكته جالب اينكه اغلب كساني كه به اين سايت ها مراجعه كرده اند، در عين هم فكري با گرداننگان سايت ها از اقدام آنان براي ضربه زدن به اقتصاد ايران گلايه كرده اند.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن