تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813235944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت بلندترين بنای جهان در عربستان + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ساخت بلندترين بنای جهان در عربستان + عکس

به گزارش آتی نیوز؛ یک شركت سعودى اعلام كرد با امضاى قراردادى به ارزش بيش از 1 ميليارد و 200 میلیون دلار و با مشاركت مجموعه شركت هاى بزرگ «بن لادن»، بلندترين برج جهان به طول يك كيلومتر در جده مهمترين بندر پادشاهى سعودى ساخته مى شود. رویترز نوشت، شركت سعودى فراگير «المملكه»، فاش ساخت كه شركت اقتصادى جده قراردادى را براى ايجاد برج هزار مترى در اين بندر معروف امضا كرده است. نام برج طبق گزارش واصله «برج مملكت» خواهد بود و قرارداد با نام «طرح برج مملكت» امضا شد. شركت المملكه توضيح داد طرف قرارداد شركت اقتصادى جده، مجموعه شركت هاى بزرگ «بن لادن» است. ارزش قرارداد با اين مجموعه مبلغ 1.2 ميليارد دلار امريكا است. در اين برج، هتل، هتل آپارتمان، آپارتمان هاى مسكونى و دفاتر شركت ها پيش بينى شده است. مجموع مساحت واحدها در اين برج 500 هزار متر مربع خواهد بود.  
ساخت بلندترين بنای جهان در عربستان + عکس
اجراى طرح برج مملكت در جده، در واقع مرحله نخست در ايجاد شهر «مملكت» در شمال بندر جده به مساحت 5.3 ميليون متر مربع خواهد بود. اين برج و شهر اطراف آن مشرف بر درياى سرخ و خليج ابحر خواهند بود. گفتنی است در حال حاضر بلندترين برج جهان، برج خليفه در دبى به ارتفاع 825 متر است كه توسط شركت ساختمان و شهرك سازى اعمار از بزرگترين شركتهاى عمرانى امارات ساخته شده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 848]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن