تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820932215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواستگار شكست خورده عكس هاي خصوصي دختر را تكثير كرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خواستگار شكست خورده عكس هاي خصوصي دختر را تكثير كرد
گروه حوادث؛ پسر جواني كه پس از شنيدن پاسخ منفي از دختر موردعلاقه اش تصاوير خصوصي او را منتشر كرده بود، پس از هفته ها تلاش پليس به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار ما روز 27 شهريورماه دختر جواني به نام سميه با مراجعه به دادسراي ناحيه 18 تهران با ارائه شكواييه يي مدعي شد مرد جواني عكس هاي خصوصي اش را بين آشنايان و همسايگانش پخش كرده و باعث آبروريزي شده است. سميه كه وضعيت روحي آشفته يي داشت به بازپرس شعبه دوم دادسرا گفت؛ مدتي قبل پسر 22 ساله يي به نام رضا به خواستگاري ام آمد. او جوان خوبي به نظر مي رسيد و ظاهر آراسته يي داشت.

من با ديدن وي شيفته اش شدم و تصميم گرفتم با او ازدواج كنم، اما قبل از هر اقدامي با پيشنهاد پدرم به تحقيق در مورد زندگي او پرداختيم. در بررسي هايي كه انجام شد من به اين نتيجه رسيدم كه در مورد رضا در اشتباه بودم و او با ايده آل هايم فاصله زيادي دارد. به اين ترتيب دومين مرتبه يي كه رضا به خانه مان آمد به او جواب رد دادم و گفتم حاضر نيستم با وي زندگي كنم. خواستگارم از شنيدن جواب منفي من ناراحت شد و پس از آنكه پي برد تصميم من جدي است مرا تهديد كرد كه انتقام خواهد گرفت. پس از آن او به طور مدام از طريق تلفن مزاحم من و خانواده ام مي شد. ما نيز به گمان اينكه رضا پس از مدتي دست از اين كار برخواهد داشت، اقدامي انجام نداديم، اما مزاحمت ها ادامه يافت و پس از گذشت حدود شش ماه به امري عادي تبديل شد تا اينكه يكي از دوستان خانوادگي مان خبري به من داد كه ديگر قابل گذشت نبود. او گفت چند روز قبل يك بسته پستي را كه حاوي تعداد زيادي عكس خصوصي از من بوده دريافت كرده است. من بلافاصله نزد دوستم رفتم و پس از مشاهده عكس ها پي بردم تصاوير را رضا براي بردن آبرويم به خانه دوستم ارسال كرده است. پس از آن از طريق چند نفر از همسايه ها نيز متوجه شدم خواستگار كينه جو تصاوير خصوصي ام را در سطح وسيعي در بين همسايه ها نيز توزيع كرده است.

از آن روز به بعد زندگي برايم تيره و تار شده است. ديگر نمي توانم از خانه بيرون بروم.

در پي اظهارات اين دختر بازپرس پرونده به افسران اداره 16 پليس آگاهي دستور داد ضمن تحقيق در اين باره خواستگار انتقامجو را بازداشت كنند. به دنبال اين دستور ماموران به منزل متهم رفتند اما پس از جست وجوي خانه اش هيچ ردي از او نيافتند. خانواده رضا نيز ضمن اظهار بي اطلاعي از فرزندشان اعلام كردند وي چندي قبل از خانه خارج شده و ديگر بازنگشته است. در همين حال ماموران با گسترش دامنه تحقيقات خود تمام مكان هايي را كه احتمال حضور رضا در آنجا وجود داشت به طور نامحسوس تحت كنترل قرار دادند. همچنين از آنجا كه كارآگاهان نسبت به اظهارات خانواده رضا ترديد داشتند خانه پدر او را نيز زير نظر گرفتند. به رغم تلاش هاي گسترده پليس براي يافتن اين متهم با گذشت بيش از دو هفته هيچ سرنخي از او به دست نيامد تا اينكه سرانجام ساعت 30/13 روز دوشنبه هفته گذشته ماموران كه از حضور رضا در محل كارش واقع در محله فلاح مطلع شده بودند، آنجا را به محاصره خود درآوردند و او را دستگير كردند.اين جوان به پليس آگاهي منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت. او ضمن رد اتهامش گفت از توزيع عكس هاي خصوصي سميه بي اطلاع است. اين اظهارات در حالي مطرح شد كه تمام شواهد و مدارك عليه وي بود. بنابراين بازجويي هاي فني از او ادامه يافت تا اينكه سرانجام وي لب به اعتراف گشود و گفت؛ با همدستي زني به نام شيوا تصاوير دختر موردعلاقه اش را به قصد انتقام جويي در بين آشنايانش توزيع كرده است. وي گفت؛ چندي قبل كه با سميه آشنا شدم، سخت به او دل بستم و با اين تصور كه او نيز به من علاقه مند است به خواستگاري اش رفتم، اما وي پس از چندي جواب رد داد و گفت حاضر نيست با من ازدواج كند. پس از آن من كه دچار شكست عاطفي شده بودم از سميه به خاطر رفتارش كينه به دل گرفتم و مصمم شدم از او انتقام بگيرم. مدتي از طريق تماس هاي تلفني برايش مزاحمت ايجاد مي كردم اما پس از مدتي با همدستي شيوا نقشه انتشار عكس هاي سميه را كشيدم و پس از آن بود كه تعداد زيادي از عكس هاي سميه را كه از قبل در اختيارم بود، تكثير كردم و به خانه برخي همسايه ها و آشنايان سميه فرستادم. سميه با احساساتم بازي كرده بود. من با اين كارم قصد داشتم بي مهري او را تلافي كنم.

سرهنگ عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران با اشاره به اين پرونده از شهروندان خواست اطلاعات شخصي و محرمانه خود را مانند عكس ها و فيلم هاي خانوادگي شان در دسترس افراد ناشناس يا اشخاصي كه شناخت كافي از آنان ندارند، قرار ندهند. وي همچنين از خانواده ها خواست در صورت ايجاد اولين مزاحمت يا مشاهده موارد مشكوك پليس را در جريان قرار دهند.
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن