تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816132108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دهقان: ادامه كار كردان به مصلحت نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دهقان: ادامه كار كردان به مصلحت نيست
عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه فضاي مجلس آماده استيضاح كردان وزير كشور است تاكيد كرد كه هزينه استيضاح براي كردان بسيار بيشتر از استعفا است.

به گزارش رجانيوز ،محمد دهقان در گفتگو با مهر ،‌ تاكيد كرد : حال كه قضيه جعلي بودن مدرك علي كردان براي همگان مشخص شده نمايندگان به اين نتيجه رسيده اند كه ناراستي كردان موجب شده است كه هزينه سنگيني به دولت و شخص احمدي نژاد تحميل شود كه سرريز اين هزينه به مجلس تحميل شده است.

نماينده مردم چناران و طرقبه در خانه ملت با بيان اينكه به نظر نمايندگان ادامه فعاليت كردان در وزارت كشور به صلاح كشور و خود او و حتي به صلاح رئيس جمهور نيست، بيان داشت: عاقلانه ترين راه اين است كه آقاي كردان به سرعت استعفا بدهد و اگر حاضر به استعفا نباشد طبيعتا كساني كه او را بالا برده اند و بر كرسي نشانده اند او را پايين خواهند كشيد.

وي در خصوص اظهار نظر كردان مبني بر اينكه از جعلي بودن مدرك تحصيلي خود بي اطلاع بوده است،‌ خاطرنشان كرد: به فرض صداقت كردان دراين ادعا، كسي كه توان شناخت مدرك تحصيلي خود را نداشته باشد چگونه مي تواند مسئول شوراي امنيت كشور شود.

عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس ادامه داد : با پذيرش اين فرض كه كردان به تازگي به جعلي بودن مدرك دكتراي خود پي برده، اين سئوال باقي مي ماند كه چگونه از فوق ليسانس و ليسانسي كه نگرفته ، سخن گفته است؟ دهقان تصريح كرد : با بررسي وضعيت سوابق كردان ناراستي و عدم صداقت در فعاليت او موج مي زند . اين نماينده مجلس افزود: اكنون كه ثابت شده كردان بيش ازفوق ديپلم چيزي ندارد،‌ نمي توان پذيرفت كه وزيركشوربا مدرك فوق ديپلم بر استانداران و فرمانداراني كه سطح علمي بالاتري از او دارند رياست كند.

وي با اشاره به راي اعتماد مجلس به كردان به عنوان وزير كشور يادآور شد: به نظر ما برخي افراد كه به خاطر سابقه رفاقت براي رسيدن كردان به مقام وزارت تلاش كردند ، جدا از اينكه به كشور لطمه زدند شخص كردان را هم براي نظام به عنصري بي خاصيت تبديل كردند ، آنها بايد بدانند كه به آقاي كردان خدمت نكردند.

عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي ياد آور شد : بنده در زمان راي اعتماد به وزير پيشنهادي كشور به صراحت با كردان مخالف بودم و البته مخالفت من هم جنبه شخصي نداشت ،‌بلكه معتقد بودم كه ايشان به فرض وزير شدن به خاطر مشكلاتي كه دارد نخواهد توانست جايگاه وزارت را حفظ كند و خودش هم از خدمت به نظام احتمالا محروم خواهد شد اما متاسفانه برخي دوستان ايشان كه نسبت به او تعصب داشتند، با اينكه ازسوابق سوال برانگيز او مطلع بودند بدون توجه به مصالح كشور و با ايجاد فضاي احساسي و مظلوم نمايي در مجلس، زمينه وزارت كردان را فراهم كردند.

نماينده چناران تاكيد كرد: هم اكنون بايد همه كساني كه با علم به مسائل مطرح شده درباره كردان اين هزينه را به نظام تحميل كردند ، در پيشگاه خدا و نزد ملت اقدام خود را جبران كنند.

دهقان با تاكيد مجدد بر اينكه ادامه كار كردان در وزارت كشور به هيچ عنوان به مصلحت نيست افزود: به جز موضوع بسيار مهم وحياتي انتخابات، مسائل امنيتي و انتظامي كشور و اداره استانداران كه بالاترين مقام اجرايي در استانها هستند از مواردي هستند كه كردان در مواجهه با آن با مشكل روبرو خواهد شد و با اعتقاد من كردان در صورت ادامه فعاليت در وزارت كشور به هيچ عنوان هيمنه و عزت يك وزير كشور را نخواهد داشت.

وي در پايان خاطرنشان كرد: به عتقاد من اگر امروز آقاي كردان با سوابقي كه ما از او سراغ داريم بخواهد به عنوان يك كارمند معمولي دولت استخدام شود قطعا درمراحل استخدام با مشكل مواجه و در گزينش رد خواهد شد به همين دليل حضور او در جايگاه حساسي مانند وزارت كشور غير قابل توجيه است.

نظرات كاربران:
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن