تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812701030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*ثبات نسبي در بازار خودرو* ـ افزايش قيمت 206 و زانتيا ـ تـنـدر 90 همچنان پـرتـقاضا


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *ثبات نسبي در بازار خودرو* ـ افزايش قيمت 206 و زانتيا ـ تـنـدر 90 همچنان پـرتـقاضا


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

در ادامه روند ثبات قيمت خودرو در هفته‌هاي اخير اين هفته نيز بازار خودرو نوسان مشهودي را به خود نديد ولي قيمت خودرو بنا به اقرار بسياري از كارشناسان همچنان گران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان (ايسنا)، هفته گذشته پژو 206 و زانتيا نوسان قيمتي چنداني نداشتند ولي دو خودروي ياد شده با افزايش قيمت همراه شدند كه اين افزايش براي پژو 206 در مدل‌هاي اتومات هاچ بك و مدل SD ديده شد.

اين هفته پرايد صباي بنزيني بدون تغييري نسبت به هفته گذشته به هشت ميليون و 150 هزار تومان رسيد، مدل هاچ بك اين خودرو نيز هشت ميليون و 800 هزار تومان در بازار تهران به فروش رفته و نوع گازسوز اين خودرو هشت ميليون و 350 تا 400 هزار تومان معامله مي‌شود.

*تندر 90 همچنان پرتقاضا

محصول توليدي مشترك دو خودروساز بزرگ كشور يعني ايران خودرو و پارس خودرو كماكان با محدوده قيمتي مشخص به فروش مي‌رسد، اين هفته تندر 90 در مدل E2 فول به قيمت 15 ميليون تومان رسيد، اين خودرو در مدل‌هايE0 پايه حدود 10 ميليون و 300 هزار تومان و E1 فول حدود 13 ميليون و 300 هزار تومان به فروش رفته است.

اما مانند هفته‌هاي گذشته اين هفته نيز محصول ريو سايپا تغيير قيمت چنداني نداشت و قيمت آن به 14 ميليون تومان رسيد. همچنان كه مشاهده شد حتي پس از كاهش 1.2 ميليون توماني قيمت اين خودرو توسط سايپا(البته پس از افزايش قيمتي به همين ميزان) قيمت آن از 14 ميليون تومان پايين‌تر نيامد.

*افزايش قيمت زانتيا

به گزارش ايسنا، زانتيا يكي از خودروهايي بود كه اين هفته مشمول افزايش قيمت شد اين خودرو در حالي كه در هفته گذشته 30 ميليون تومان معامله مي‌شد اين هفته به 30ميليون و 200 هزار تومان رسيد. سيترون C5 نيز 45.5 ميليون تومان در بازار تهران فروخته شد.

*206 همچنان پر حاشيه

از بازار سيترون كه خارج شويم به پژو 206 مي‌رسيم. اين خودرو كه خواهان زيادي در بازار دارد در مدل‌هاي اتومات مشمول افزايش قيمت شد. پژو 206 مدل تيپ 2 هاچ بك كه تقريبا پر تقاضاترين مدل هاچ بك اين خودرو محسوب مي‌شود هم اكنون به قيمتي معادل 14 ميليون و 800 هزار تومان رسيده كه افزايشي را نسبت به هفته گذشته نشان نمي‌دهد اما تيپ شش اين خودرو هم اكنون به قيمتي معادل 18 ميليون و 800 هزار تومان در سطح بازار رسيده است. اما نكته جالب اينكه بازار قيمتي مدل SD اين خودرو روند افزايشي به خود گرفته به طوري كه مدل V20SD هم اكنون به قيمتي بيش از 15 ميليون تومان رسيده و مدل V9 كه دنده اتومات نيز هست به ركورد 19ميليون و 100 تا 200 هزار تومان رسيده است.

از خودروي ملي ايران خودرو نيز خبر مي‌رسد كه اين خودرو در نوع معمولي بنزيني 14 ميليون و 200 هزار تومان در نوع گازسوز 14 ميليون و 400 تا 450 هزار تومان و در مدل LX بنزيني حدود 16 ميليون تومان به فروش رفته است كه نوسان چنداني را نسبت به هفته گذشته از خود نشان نداده است. رقيب فرانسوي اين خودرو نيز اين هفته شرايط مشابهي را پشت سر گذاشت. پژو 405 در نوع بنزيني 14.5 ميليون و در نوع گازسوز 15 ميليون تومان به معرض فروش گذاشته شده است. پژو پارس نيز مانند هفته‌هاي گذشته در نوع معمولي بنزيني حدود 18 ميليون و 800هزار تومان ولي در مدل ELX كه از موتور زانتيا بهره مي‌برد حدود 23.5 ميليون تومان فروخته شده است.

انتهاي پيام
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن