تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816364439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي انتظامي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران:تبلور اخلاق حرفه اي با صدور شناسنامه ملي


واضح آرشیو وب فارسی:موج: رئيس شوراي انتظامي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران:تبلور اخلاق حرفه اي با صدور شناسنامه ملي
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي اگر ساختمان هايي كه در سطح شهرها و كلانشهرها در حال احداث هستند، شناسنامه دار شوند بسياري از مشكلاتي كه در حال حاضر صنعت ساخت و ساز با آن دست به گريبان است كمتر مي شود.
به گزارش خبرنگار موج، وحيد حصاري، رئيس شوراي انتظامي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران گفت: در تهران و چند استان، يكسري كارها در زمينه شناسنامه دار كردن ساختمان ها انجام گرفته كه رتبه بندي ساختمان ها را انجام مي دهند. اما اين تنها 10 درصد است.
وي در ادامه عنوان كرد: بايد شرايطي از سوي وزارت مسكن و شهرسازي كه نظارت عاليه بر عهده اش است، فراهم شود تا با همكاري شهرداري ها و سازمان ها نظام مهندسي اين طرح كه با بستر سازي هاي بسيار خوبي آغاز شده است، فراگير شده و در كل استان ها به ارائه خدمات هر چه بهتر به خريداران كه مصرف كننده اصلي ساختمان هستند، برسد.
حصاري ابراز داشت: اخلاق حرفه اي حكم مي كند نه تنها عوامل دخيل در ساخت يك آپارتمان اعم از طراح، مجري، ناظر و محاسب به رعايت اصول و مقررات و ظوابط ساخت توجه داشته و آن را لحاظ كنند، بلكه تمامي مراجع تصميم گير، مسئول و ناظر همانند وزارت مسكن و شهرسازي به عنوان ناظر عاليه، شهرداري ها و سازمان نظام مهندسي بايد براي حصول ساختماني با كيفيت تلاش كنند و خود را مبرا ندانند.
اين كارشناس رسمي دادگستري خاطر نشان كرد: تمامي مراجع ذي ربط و ذي مدخل در زنجيره ساخت و ساز مسكن اعم از واحد صدور پروانه ساختمان كه شهرداري است، برابر ماده 23 قانون نوسازي شهرداري ها كه مسئوليت كيفي ساختمان ها را بر عهده دارند و سازمان نظام مهندسي برابر ماده 15 قانون نظام مهندسي كه وظيفه نظارت در حسن خدمات مهندسي بر عهده اش است و همچنين اداره كل مسكن و شهرسازي هر استان برابر ماده 34 قانون نظام مهندسي به عنوان ناظر عاليه به اضافه طرح، مجري، ناظر و توليدكنندگان مصالح ساختمان تمامي درارتقاء و يا نزول كيفيت مصالح ساخت يك دستگاه آپارتمان دخيل هستند و هيچ يك نبايد ديگري را مقصر بداند.
وي عنوان كرد: فاصله بسيار زياد بين تكنولوژي ساخت مسكن و كيفيت ساختمان هاي دردست ساخت با معيارهاي بين المللي و با همكاري تمام مراجه ذي ربط كاهش يافته تا شاهد ساختمان سازي مستحكم، زيبا و در عين حال بادوام با صرفه اقتصادي ملي باشيم و همه نيزبايد به رعايت قانون و اخلاق حرفه اي كمر همت ببنديم.
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن