تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816179154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازی های رایانه ای و تغییر رفتار و خلق و خوی دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: رسانه جمعی ، به ویژه وسایل ارتباطی الکترونیکی ، به عنوان پدیده شفت انگیز عصر ارتباطات (کاستلز ، 1380 ) بیشترین تاثیر را در میان انواع روشها و فنون موثر بر فتار انسانی به خود اختصاص داده اند (ساروخانی ، 1367 )

هر چند که نتایج بدست آمده از رسانه ها فاقد قاطعیت لازم هستند اما به سختی می توان در خصوص اثرات عمیق آن بر بینشها و نگرشهای مردم که نرتن ، لازارسفلد ، مک لوهان و دیگران نیز بر آن تاکید کرده اند ، شک روا داشت ( گیدنز ، ، 1383 : 88 )

این وسایل در پیدایش عادات جدید ،تکوین فرهنگ جهانی و تغییر رفتار و خلق و خوی انسانها سهمی شگرف داشته و دارند .

بازیهای رایانه ای - ویدیویی ، به عنوان شکلهای جدید و رسانه های جمعی ، رشد فزاینده ای از دهه 80 به این سو داشته اند .

اهمیت این بازیها در حوزه فردی ، اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست . چنانکه در حوزه فردی بر تاثیرات روان شناختی آن تاکید شده است و در حوزه اجتماعی نیز تلاشهای فراوانی از سوی نهادها و سازمانهای اجتماعی برای افزایش آگاهی ها و همچنین الگوهای عمل کنشگران صورت گرفته است .

تاثیر بازیهای رایانه ای بر شخصیت رفتار و خلق و خوی دانش آموزان دغدغه ی ای است که همواره بحث و جدلهای زیادی را در جامعه برانگیخته و متعاقبا زمینه های بکری برای انجام پژوهشهای اجتماعی و نقد و بررسی این موضوع فراهم ساخته که تحقیق حاضر یکی از آنها است .

تحقیق حاضر می کوشد در کنار آشنا ساختن خوانندگان با فضای مجازی و بازی های رایانه ای تاثیرات آنها را بر رفتار و خلق و خوی دانش آموزان نشان دهد .








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن