تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812146803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش AFC از توقف قهرمان جهان مقابل ايران


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گزارش AFC از توقف قهرمان جهان مقابل ايران
به گزارش پايگاه اطلاع رساني كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC)، گلزني هاي متوالي تيم ملي فوتسال ايران در نيمه نخست ديدار با اسپانيا كه به عنوان مدافع قهرماني در مسابقات جام جهاني 2008 برزيل شركت كرده است، تماشاگران ميزبان را به وجد آورد.

تيم ملي فوتسال ايران قهرمان بلامنازع آسيا، در اولين بازي خود در ريو دوژانيرو درحاليكه تا چهار دقيقه مانده به پايان بازي برنده بود، اسپانيا - قهرمان جهان - را با تساوي 3 بر 3 متوقف كرد.

در اولين بازي گروه D مرحله مقدماتي مسابقات فوتسال جام جهاني 2008 برزيل، محمد طاهري در دقيقه چهار اولين گل را براي ايران زد و بعد تا دقيقه 12 كار تا برتري 3-0 ايراني ها پيش رفت. وحيد شمسايي و علي حسن زاده بازهم روي ضدحملات خطرناك دروازه قهرمان دو دوره اخير جهان را باز كردند و اينگونه تماشاگران برزيلي را به وجد آوردند.

علي حسن زاده زننده سومين گل تيم ملي فوتسال ايران بعد از بازي گفت: " واقعاً برايمان جالب بود كه تماشاگران برزيلي ما را به شدت تشويق مي كردند و حمايت خود را از تيم ملي فوتسال ايران تا آخر بازي ادامه دادند."

صحنه گل دوم ايران به اسپانيا توسط وحيد شمسايي

البته اسپانياي ها كه با متحمل شدن شكست در نيمه نخست راهي رختكن شده بودند در دقيقه 22 توسط "توراس" از فاصله نزديك به گل اول خود دست يافتند. "بورخا" در دقيقه 30 با شوتي زميني كه از دست هاي مصطفي نظري- دروازه بان ايران - دور ماند، گل پنجم مسابقه را به نام اسپانيا ثبت كرد.

شاگردان حسين شمس در آستانه يك برد حيرت آور جهاني بودند كه چهار دقيقه مانده به آخر مسابقه "توراس" يك گل ديگر زد تا پيروزي از چنگ ايران بيرون بيايد.

اسپانيا در لحظات پاياني با كسب يك ضربه پنالتي موقعيت به دست آوردن پيروزي را نيز داشت، اما دروازه بان تيم ايران اين با مهار شوت "كيكه" چنين موقعيتي را از بازيكنان مدعي حريف گرفت تا خود و هم تيمي هايش به يك تساوي ارزشمند دست يابند.

ايران بازي دوم خود را در روز پنجم اكتبر مقابل ليبي - قهرمان آفريقا- برگزار خواهد كرد، كه براي اولين بار به مرحله نهايي جام جهاني فوتسال رسيده است. در ديگر بازي برگزار شده بازي ديروز تيم ملي فوتسال چين با نتيجه 5 بر صفر مغلوب آرژانتين شد.

ايران كه از ده دوره قهرماني آسيا 9 بار جام را بالا برده است با قهرماني در بازيهاي سال 2008 در تايلند به جام جهاني 2008 برزيل رسيد.

ملي پوشان فوتسال ايران اولين بار در سال 1992 با مربيگري محمد مايلي كهن در هنگ كنگ با كسب سه پيروزي مقابل اسپانيا، بلژيك و لهستان، تا نيمه نهايي دومين دوره جام جهاني فوتسال پيش رفتند. آنها ديدار اين مرحله را با نتيجه 2 بر4 به آمريكا واگذار كردند و در ديدار رده بندي هم هر چند اسپانيا را در مرحله گروهي همين دوره 4-2 شكست داده بودند اما 9-6 بازنده شدند و به مقام چهارم اكتف كردند.

در جام جهاني 1996 اسپانيا تيم ملي فوتسال ايران در گروه سه مسابقات تنها يك پيروزي مقابل كوبا كسب كرد و نتوانست به دور بعد صعود كند. در جام جهاني 2000 كه به ميزباني گواتمالا برگزار شد، ايران پيروزي خود مقابل كوبا را تكرار كرد اما بازهم از صعود باز ماند. در جام جهاني 2004 تايوان با يك پيروزي به كار خود پايان داد.
 پنجشنبه 11 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن