تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820857763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برف و سرما مناطق مختلف استان اردبيل را فرا گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: برف و سرما مناطق مختلف استان اردبيل را فرا گرفت
بارش برف و باران همراه با استقرار هواي سرد، در دهمين روز از فصل پائيز، مناطق مختلف استان اردبيل را فراگرفت.
بارش برف و باران همراه با استقرار هواي سرد، در دهمين روز از فصل پائيز، مناطق مختلف استان اردبيل را فراگرفت.
ريزش باران موثر پائيزي كه در مناطق كوهستاني به صورت برف است از سحرگاه چهارشنبه بيشتر مناطق اين استان را فراگرفته و هم اكنون برف مناطق مرتفع شهرستان هاي اردبيل، مشگين شهر و نير، واقع در دامنه كوه سبلان را سفيدپوش كرده است.
هر چند بارش برف و سرد شدن هوا در اين موقع از سال در استان سردسير اردبيل پيش بيني نشده نيست، اما تغيير ناگهاني شرايط جوي و افت محسوس دماي هوا، اهالي استان را غافلگير كرد و بسياري از آنان، شب را در سرما و بدون تدارك لوازم گرم كننده سپري كردند.
ايستگاه مركزي اداره كل هواشناسي اردبيل، كمينه دماي هوا را در سحرگاه چهارشنبه، پنج درجه سانتيگراد بالاي صفر ثبت كرده است اداره پيش بيني و تحقيقات هواشناسي اردبيل، اعلام كرد شرايط ناپايدار جوي در اين استان، همراه با شدت گرفتن اين وضعتا روز جمعه ادامه مي يابد.
در پيش بيني هفتگي اين اداره آمده است: نقشه هاي پيش يابي هواشناسي و تصاوير ماهواره اي بيانگر نفوذ جبهه سرد شمالي از سمت شمال غرب ايران است كه پيامد آن افزايش ابر و مه، كاهش دما، ريزش برف و باران تا آخر هفته جاري خواهد بود.
كارشناسان هواشناسي اردبيل پيش بيني كرده اند با توجه به شدت ناپايداري ها در هفته جاري، براي مناطق شمال غرب استان اردبيل و غرب سواحل درياي خزر، آبگرفتگي گذرگاه هاي عمومي در برخي مناطق انتظار مي رود.
استان اردبيل به ويژه مركز اين استان، شامل شهرستان هاي اردبيل، نمين،نير و مشگين شهر، به لحاظ موقعيت جغرافيايي و طبيعي خود و قرار گرفتن در مسير سامانه هاي گوناگون از شرايط جوي و آب و هوايي بسيار متغير و متفاوت برخوردار است.
 چهارشنبه 10 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن