تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815417363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: حوادث شهرستانها
انهدام شبكه توزيع مواد مخدر در گيلان‌

رشت - خبرنگار اطلاعات: يك شبكه تهيه و توزيع مواد مخدر در استان گيلان متلاشي شد.‌

سرهنگ تقي‌آبادي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس در يك هفته گذشته، بيش از 18 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف كردند.

وي افزود: از مواد مخدر كشف شده، 5 كيلو و 275 گرم هروئين و بقيه از ديگر انواع مواد مخدر بود.

سرهنگ تقي‌آبادي تصريح كرد: در اين زمينه، 280 نفر دستگير شدند كه از بين آنان 250 نفر نگهدارنده، 25 نفر توزيع‌كننده و 5 نفر قاچاقچي بودند.

كشف چهار كوزه سفالينه تاريخي در رامهرمز

سرويس شهرستانها - رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري رامهرمز گفت: چهار كوزه سفالي مربوط به دوران اسلامي در پي بازسازي يك منزل مسكوني در رامهرمز كشف و ضبط شد.

فردين بيگدلي دوشنبه در گفتگو با ايرنا افزود: به نظر مي‌رسد اين اشياء به گونه‌اي نامعلوم در يك جابجايي به اين منطقه انتقال يافته‌اند.

وي اضافه كرد: اين انتقال ممكن است به هنگام خاكبرداري يا بر اثر جريان آب به اين منطقه منتقل شده باشند.

وي گفت: اين ظروف هم اكنون نزد يگان حفاظت ميراث فرهنگي نگهداري مي‌شوند.

بيگدلي اظهار داشت: براي كاوش اضطراري در اين منطقه (يكي از خيابانهاي اصلي شهر) و بررسي نقطه‌اي براي احتمال وجود اشياي بيشتر بايد از سازمان مركزي تهران مجوز بگيريم تا كارشناسان بتوانند در صورت نياز منطقه را كاوش كنند.

مرگ 3 مسافر در حادثه سقوط اتوبوس به دره هراز

آمل - خبرنگار اطلاعات: وقوع سانحه رانندگي در جاده هراز، 3 قرباني گرفت.

اين سانحه رانندگي در پي برخورد يك اتوبوس با خودرو بنز اتفاق افتاد و سبب سقوط اتوبوس به دره و مرگ 3 مسافر و مجروح شدن 13 نفر شد.علت اصلي وقوع اين حادثه تاكنون اعلام نشده است و مجروحان حادثه تحت اقدام‌هاي پزشكي قرار دارند.

دستگيري عامل سرقت سيلندرگاز در بافق‌

بافق - خبرنگار اطلاعات: فرمانده نيروي انتظامي بافق از دستگيري عامل سرقت سيلندرهاي گاز خبر داد.

سرهنگ محمد عليخاني گفت: پس از اعلام گزارش‌هاي متعدد مبني بر سرقت سيلندر گاز منازل در مناطق مختلف شهر بافق، تحقيقات براي دستگيري عامل سرقت آغاز شد و ماموران موفق شدند متهم را كه سابقه‌دار بود،‌ دستگير كنند.

وي افزود: متهم در بازجويي‌هاي اوليه، به 80 فقره سرقت سيلندر گاز و دو دستگاه موتور كولر اعتراف كرد كه اقدام‌هاي پليسي براي بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان ادامه دارد.‌

عاملان قاچاق ميگو دستگير شدند

بندرعباس - خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامي هرمزگان از كشف 900 كيلوگرم ميگوي قاچاق خبر داد.

سردار دشتي گفت: اين مقدار ميگو توسط ماموران انتظامي در محور جاسك - ميناب از يك دستگاه خودرو تويوتا وانت به دست آمد و عاملان قاچاق دستگير شدند.گفتني است؛ اداره شيلات هرمزگان چندي قبل به دليل تخم‌ريزي ميگو، صيد آن را در آب‌هاي ساحلي هرمزگان حدفاصل جاسك - بندرعباس، ممنوع‌ اعلام كرد و به اين ترتيب با عاملان صيد و قاچاق ميگو، برخورد مي‌شود.

دستگيري عاملان فروش حشيش و ترياك ‌

گرگان - خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامي شهرستان علي‌آباد از كشف 5/11 كيلوگرم ترياك و حشيش در دو عمليات جداگانه خبر داد.

سرهنگ حكيم قره چماقلو گفت: ماموران كلانتري فاضل‌آباد شخصي به نام عزيز را كه اقدام به توزيع مواد مخدر مي‌كرد در يكي از خيابان‌هاي شهر گاليكش دستگير كردند و از وي ده كيلوگرم حشيش به دست آوردند.

‌وي يادآور شد: كشف و ضبط يك كيلو و 500 گرم ترياك، يك ترازوي توزين مواد مخدر، يك قبضه كلت كمري به همراه دو خشاب و 15 تير فشنگ از يك قاچاقچي مواد مخدر به نام ناصر از ديگر موفقيت‌هاي پليس در چند روز گذشته است و متهمان پس از تشكيل پرونده، به دادسرا معرفي شدند.

كشف 117 كيلوگرم ترياك در شهرضا

شهرضا - خبرنگار اطلاعات: 117 كيلوگرم ترياك در ايستگاه بازرسي شهيد امامي‌رامشه كشف شد.‌

به گزارش معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا، ماموران نيروي انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد امامي‌رامشه، در بازرسي از دو دستگاه خودرو پاترول و وانت پيكان 117 كيلوگرم ترياك به دست آوردند.5 متهم در راستاي كشف اين مقدار مواد مخدر دستگير و تحويل مرجع قضايي شدند.

كشف يك تن موادمخدر در كرمان‌

كرمان - خبرنگار اطلاعات: ماموران نيروي انتظامي استان كرمان يك تن مواد مخدر از قاچاقچيان كشف كردند.

ماموران نيروي انتظامي شهرستانهاي بم، زرند و بافت و همچنين بخش ماهان در عملياتهاي جداگانه اين مقدار موادمخدر را كشف كردند.

در بازرسي از دو دستگاه اتوبوس در محور بم - كرمان نيز 29 هزار و 80 عدد آمپول مخدر تمجيزك به دست آمد و سه نفر در اين ارتباط دستگير و تحويل مرجع قضايي شدند.




 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 414]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن