تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799056381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجله سینما ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: بهناز جعفري مجری رادیو شد

بهناز جعفری برای نخستین بار مجری یک برنامه رادیویی با موضوع سینما شد. جعفری اجرای برنامه رادیویی "سرگذشت سینما" را برعهده گرفته است. در این برنامه رادیویی که مدت زمان هر بخش آن 25 دقیقه است، تاریخ سینمای ایران و جهان مرور میشود "سرگذشت سینما" به سردبیری پژمان عبادی در رادیو گفتگو تولید میشود. در هر بخش یک کارشناس سینمایی و منتقد، تاریخ سینمای جهان و مهمترین فیلمهای تاریخ سینما را تحلیل و بررسی میکند. بهناز جعفری که برای بازی در فیلم سینمایی "خانهای روی آب" در جشنواره بیستم فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرده، فیلمهای سینمایی "تهران ساعت هفت صبح"، "حوالی اتوبان"، "غوغا"، "باغهای کندلوس"، "آب و آتش" و "چند تار مو" را در کارنامه دارد.

---------- Post added at ۰۴:۳۸ بعد از ظهر ---------- Previous post was at ۰۴:۳۷ بعد از ظهر ----------

فيلم ايراني «رونالدو» در لبنان ساخته ميشود

«رونالدو» خودش را آماده بازي در يك فيلم ايراني ميكند كه قصه آن درباره دختري فلسطيني است كه قبل از برآورده شدن آرزويش و ديدار با اين قهرمان فوتبال كشته ميشود. اين فيلم كه هنوز نامي براي آن انتخاب نشده است بر اساس يك ماجراي واقعي ساخته ميشود. «آلينراب» يك دختر سيزده ساله فلسطيني بود كه از كودكي آرزو داشت ستاره فوتبال برزيل را از نزديك ملاقات كند. رونالدو قرار بود در يك مأموريت و سفر انسان دوستانه در سال 2005 به خاورميانه سفر كند و آلينراب خودش را آماده كرده بود كه هنگام حضور رونالدو، وي را ببيند. آلينراب فقط موفق شد رونالدو را زماني كه در بين همراهان و گارد امنيتي در حال عبور بود،از يك نقطه دور تماشا كند. وي هيچ وقت نتوانست چهره محبوب خود را از نزديك ببيند و با وي صحبت كند. آلينراب كمي بعد در جريان درگيريهاي منطقه كشته شد. كانادين پرس نوشت: «فابيانو فاراح» مدير برنامه رونالدو ميگويد كه خبر سايت اينترنتي «گلوبو» در رابطه با حضور وي در اين فيلم صحيح است. به گفته او اين فوتباليست مطرح در حال انجام مذاكرات اوليه براي حضور در فيلم است. رونالدوي 32 ساله كه پس از يك جراحت زانو دوباره به دنياي فوتبال و مسابقات برميگردد، در چند صحنه فيلم كه در روياي دختر فلسطيني اتفاق ميافتد، بازي خواهد كرد. به احتمال زياد وي براي بازي در فيلم فقط چند روز به لبنان سفر ميكند. هنوز معلوم نيست رونالدو براي حضور كوتاه مدت خود در فيلم (كه به گفته مدير برنامه وي يك اقدام و حركت «انسان دوستانه» است) چقدر دستمزد ميگيرد. قرارداد قطعي حضور رونالدو در فيلم، اوايل سال 2010 امضا ميشود. از ماه ژوئن بحث حضور رونالدو در فيلم مطرح شد. رونالدو از سال دوهزار سفير حسن نيت سازمان ملل بوده است و به همين خاطر، سال 2005 سفري به خاورميانه كرد تا درباره فقر و گرسنگي در اين محل و ديگر مناطق جهان تحقيق كند. كارگرداني اين فيلم بدون نام را «محمدحسين لطيفي» به عهده دارد.

---------- Post added at ۰۴:۳۸ بعد از ظهر ---------- Previous post was at ۰۴:۳۸ بعد از ظهر ----------

كتاب اخراجيها دردوجلد منتشر ميشود

كتاب «اخراجيها» فيلمنامه، نقدها و بازخوردهاي رسانهاي اين فيلم در دو جلد منتشر ميشود.انتشار كتاب «اخراجيها» به مرحله جدي خود وارد شده است و «مسعود دهنمكي» كارگردان اين فيلم قصد دارد كتاب اخراجيها1و2 را به زودي در دو جلد منتشر كند. اين دو كتاب هركدام شامل فيلمنامه اوليه اين دو فيلم به همراه نقدها، اخبار و بازخوردهاي مطبوعاتي اين فيلمها در رسانههاي داخلي و خارجي است كه مراحل جمع آوري آن آغاز شد و پس از آمادهسازي اين كتاب منتشر ميشود. دهنمكي در حال حاضر نوشتن فيلمنامه «اخراجيها3» را آغاز كرده است.

---------- Post added at ۰۴:۳۹ بعد از ظهر ---------- Previous post was at ۰۴:۳۸ بعد از ظهر ----------

«بهنوش بختياري» بازيگرنمايش تبليغاتي شد

بهنوش بختياري براي حضور در يك نمايش تبليغاتي قرارداد بست.بر اساس اعلام روابط عمومي اين نمايش، بختياري به همراه محمدرضا حسينزاده از امروز چهارشنبه در يكي از فروشگاههاي لوازم خانگي در تهران براي مشتريان اين نمايشگاه نمايش بازي ميكند اين نمايش هر روز ساعت 17:30 تا 21 اجرا ميشود و داستان آن ماجراي يك زن و شوهر است كه هربار درگير ماجراي تازهاي ميشوند و هر بار به بهانهاي يكي از محصولات اين شركت را به حاضران معرفي و كارآيي آنها را آموزش ميدهند. بهنوش بختياري در سريالهايي نظير «شبهاي برره»، «جايزه بزرگ» و «باغ مظفر» ايفاي نقش كرده است.

---------- Post added at ۰۴:۴۰ بعد از ظهر ---------- Previous post was at ۰۴:۳۹ بعد از ظهر ----------
تولیدسریال «آشپزباشی» تا اطلاع ثانوی تعطیل شد روند تولید مجموعه تلویزیونی "آشپزباشی" به کارگردانی محمدرضا هنرمند به دلیل ادامه یافتن مشکلات مالی متوقف و این پروژه تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد. جواد نوروزبیگی تهیهکننده "آشپزباشی" سرانجام به شایعات و حواشی این مجموعه پایان داد و اعلام کرد مجموعه جدید هنرمند تا رفع قطعی و جدی مشکلات مالی تعطیل شده است. وی گفت: تولید "آشپزباشی" به دلیل تکرار مشکلات متعدد مالی در پایان روز دوشنبه 29 تیرماه متوقف و تا اطلاع ثانوی به کلیه عوامل تعطیلی اعلام شد. در سالهای اخیرمشکلات مالی پروژههای تلویزونی حاشیههایی برای تولید آنها به وجود آورده است، این مشکلات معمولا گریباگیر مجموعههای بزرگ و فاخر سیما شده است. مجموعههای "مختارنامه" به کارگردانی داود میرباقری، "در چشم باد" به کارگردانی مسعود جعفریجوزانی و "یوسف پیامبر" به کارگردانی فرجالله سلحشور در دورههای مختلف دچار این مشکل شدهاند، اما با حل شدن بحران و توجه مدیران سازمان به مطالبات گروههای سازنده این مجموعهها، موتور تولید آنها دوباره به حرکت درآمده است. گروهی معتقدند خبرسازی درباره مشکلات مالی پروژههای تلویزیونی راهی برای جلب مساعدت مدیران است، گروههای سازنده این آثار به خوبی دریافتهاند با خبرسازی درباره مسائل مالی میتوانند بر میزان اعتباراتی که برای تولید در اختیارشان قرار داده شده بیفزایند. "آشپزباشی" چهاومین مجموعه تلویزیونی محمدرضا هنرمند پس از دو سری "کاکتوس" و "زیر تیغ" از مجموعههای الف تلویزیون محسوب میشود. پرویز پرستویی، فاطمه معمتدآریا، مهراوه شریفینیا، ملیکا شریفینیا و محمدرضا غفاری در این مجموعه بازی میکنند که برای پخش از شبکه یک آماده میشود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن