تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812958504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيين تجليل از قاريان برجسته قرآن كريم در بروجرد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آيين تجليل از قاريان برجسته قرآن كريم در بروجرد برگزار شد
داخلي. فرهنگي. مذهبي. قرآن.

آيين تجليل از قاريان برجسته و ممتاز قرآن كريم در سطح كشوري و استاني، دوشنبه در حسينيه سپاه بروجرد برگزار شد.

مسوول نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه بروجرد در اين آيين گفت: بهره‌گيري از آموزهاي ديني و قرآني مهمترين راه سعادت و كمال بشر است.

حجت‌الاسلام "احسان‌الله محمدي" افزود: انس باقرآن موجب رستگاري و جلوگيري انسان از خطا و اشتباه مي‌شود و فرهنگ انس با كتاب الهي بايد بيش از گذشته در جامعه رواج يابد.

وي اظهار داشت: قرآن كتاب جامع و كاملي است كه همه دستورات و راههاي بهتر زيستن را با خود همراه دارد و پيروي از آن موجب سعادت در دنيا و آخرت خواهد شد.

وي يادآور شد: همه ما وظيفه داريم زمينه گرايش بيشتر جوانان و نوجوانان را به اين كتاب الهي فراهم نموده تا بسياري از انحرافها و لغزشها در جامعه از بين برود.

وي با برپايي محافل انس با قرآن را يكي از راههاي گرايش و آشنايي بيشتر جوانان با اين كتاب مقدس عنوان كرد و گفت: برپايي محفل انس با قرآن از سوي سپاه در طول ماه مبارك رمضان نقش بسيار موثري در شناسايي و انس بيشتر جوانان با معنويت دارد.

وي ادامه داد: برپايي اين مراسم باشكوه و معنوي نبايد اختصاص به زمان معيني داشته باشد بلكه اين آيين‌ها با حضور پررنگ جوانان بايد به طور مستمر برگزار شود.

در آيين اختتاميه محفل انس با قرآن كريم سپاه ناحيه بروجرد كه جمعي از فرماندهان و كاركنان اين ناحيه نيز حضور داشتند از شش قاري ممتاز قرآن كريم در سطح كشوري و استاني تجليل شد. ك/‪۲‬
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 321]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن