تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821012456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برپايي نمايشگاه «از نخل هاي اروند تا زيتون هاي غزه» در دانشگاه پيام نور ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: برپايي نمايشگاه «از نخل هاي اروند تا زيتون هاي غزه» در دانشگاه پيام نور ايلام
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور ايلام گفت: نمايشگاهي با عنوان «از نخل هاي اروند تا زيتون هاي غزه» به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت روز جهاني قدس از امروز به مدت يك هفته در داخل محوطه دانشگاه برپا مي شود.
توحيد بساط نيا در گفت‌و گو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در ايلام، اظهار داشت: اين نمايشگاه با هدف آشنايي دانشجويان با ارزش ها، اعتقادات و دستاوردهاي هشت سال نبرد دلاور مردان جبهه حق عليه باطل و مرتبط ساختن آن با دفاع مظلومانه مردم فلسطين در روز جهاني قدس برگزار مي شود.

وي تصريح كرد: در اين نمايشگاه بيش از 50 اثر در زمينه عكس، مقاله نويسي و مطالب ادبي ديگر در ارتباط با صحنه هاي تاريخي دفاع مقدس و همچنين مسئله فلسطين و لبنان به نمايش گذاشته شده است.

بساط نيا از طراحي و چاپ نشريه اي با موضوعات ياد شده در اين هفته توسط بسيج دانشجويي اين واحد دانشگاهي خبر داد و گفت: در اين نمايشگاه چند نسخه از اين نشريه و چندين جلد كتاب كه از مركز مطالعات تهران تهيه شده بود به نمايش گذاشته مي شود.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور ايلام خاطرنشان كرد: ستاد استقبال از دانشجويان ورودي جديد نيز به همت بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور در دو قسمت خواهران و برادران برپا شده است كه در آن علاوه بر استقبال، خدمات ارزنده ديگري در زمينه راهنمايي و مشاوره تحصيلي نيز ارائه مي شود.

شايان ذكر است، اين نمايشگاه به همت بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور ايلام برپا شده است./انتهاي پيام/
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن